helaas mag ik op Rood.. ontzettende griep gehad waardoor ongi waarss uitbleef.. voor iedereen op Roze; Gefeliciteerd!!
@dreamer: balen! @armanda1982: ik ga straks daar als eerst zoeken hihi, thnx wanneer ga jij weer testen?
@ dreames: Balen @ mamajesss1982: ik weet nog niet... Twijfel over die negatieve test van vanochtend! Maar mijn NOD is pas volgende week woensdag, dus misschien was het ook gewoon te vroeg. Maar mijn tepels doen echt zo zeer! Heb een t-shirt en gebreid vest aan, zelfs als ik daarover heen voel, doen ze zeer! Dus twijfel, twijfel, twijfel.... Want denk dat je bij je naar je ongi ook gewoon gevoelige tepels hebt!
Nog meer meiden met een positieve zwangerschapstest! Gefeliciteerd! @hier: nog geen ongi te bekennen. Temp nog steeds vrij hoog vanmorgen. Alleen nu flink gezakt. De hele ochtend in de kou gezeten op mijn werk. Verwarming stuk... Zelfs met jas aangezeten achter mijn bureau. Nu lekker onder fleeceplaid opwarmen. Met laptop op schoot. Verder wel rommelende darmen, en vanmorgen wat krampen en gelige slijmerige afscheiding. Is dit een goed teken? Als ongi uitblijft doe ik zaterdag of zondag een testje. (Etos) Iemand hier ervaring mee?
Armanda: misschien testje doen op 10 of 12 dpo en als je netjes kunt wachten, dan op 14 dpo! Dribbel: je houdt het nog steeds spannend!
Even een raar vraagje.. Zijn er moeders bij met een kindje dat mee kijkt en kan lezen maar nog geloofd?? De kans is klein dat weet ik haha maar ik wil een foto plaatsen en ik wil geen "problemen" veroorzaken hihi
@Cici; bij mij liepen de testen bij de zwangerschap van de tweede (mk na 10 weken) ook heel langzaam op. De MK had niets te maken met de lage waarde overigens. Het kan dus gewoon goed komen hoor, maar een bloedtest zal veel duidelijkheid geven. Ik zou er gewoon voor bellen. Heb ik straks ook gedaan en ik kon direct komen voor de bloedafname. Morgen uitslag tussen 12 en 13!
Ja, ik weet het. Maar wil mezelf voor een teleurstelling behoeden. Mijn cyclus is niet helemaal regelmatig, dus wil een paar dagen afwachten.
Onze boeffie (Rover) kan geen schoentje zetten dus kwam zwarte piet hem persoonlijk een cadeautje brengen, Nala (11 weekjes) was erg nieuwsgierig hahaha
Ik kan goed wachten hoor! Zaterdag zit ik op 10 dpo, dan wil ik weer testen heb ik besloten. Wat als ik dan negatief test? Kan het dan nog? Heb nog 1 test van Action liggen en 3 gratis dipsticks van Z&K.
@naliey: haha leuke foto Nou heb de action testen gevonden...nu wachten tot morgenochtend! Toch wel lastiger als je ze in huis hebt al