Dank je wel meis De datum van IUI zelf weten we nog niet. Eerst nog de intake in Dec, en de opzwemtest (als ik t goed zeg) En uiteraard alle uitslagen.. Daarna krijgen we pas meer te horen.
Naily: wat irritant als ze, inderdaad ryanne, betweterig gaan doen. Jij bent in dit geval toch de deskundige....maar ja! Fijn dat jullie niet alle testen weer hoeven te ondergaan. Hopen dat er in dec een afspraak komt voor iui en hopen dan de ongi snel doorzet!!
Ja was echt raar, ik ken me lichaam beter dan zij, plus dat ik alles precies bij houd... Bij FF houd ik me temp precies bij en daar staat toch echt 111 dagen.. En dan beweert zij dus van niet... Prima dan niet Zolang ze nu WEL wat doen vind ik t prima.. En ik hoop idd na de intake zsm een afspraak te krijgen, en niet dat we weer bijvoorbeeld een half jaar moeten wachten.
Das balen flora 01 Hier zijn we weer vrolijk aan de klus hopelijk laat t eitje niet te lang op zich wachten. ..
Zo bloedprikken op een lege maag is gedaan.. Wat een ramp zeg.. Met een volle maag gaat het goed.. Maar eerst met een lege maag fietsen, doe er normaal een kwartier over en nu 3 kwartier.. Ben tussendoor op de grond gaan zitten van ellende.. Daarna bloed laten prikken en ja hoor ging weer mis.. Als je een lege maag hebt en je inspant en ook nog eens bloed afgeeft ga je haast van je stokkie.. Kreeg ik een dextro en een glaasje water.. Daarna me boterham gegeten en me pakje multivitamine gedronken.. Jaja ik was wel zo slim om het mee te nemen Toen ging het wel weer, en dan moet je ook weer terug fietsen.. Ben tussendoor maar lekker op een bankje gaan zitten, van 7 tot kwart voor 9 weggeweest terwijl ik er normaal gesproken (met prikken erbij) hooguit 3 kwartier over doe.. Sorry heb ff een klaagmomentje.. Heb nog nooit nuchter hoeven laten prikken en ik heb mezelf gek gemaakt.. Maar heb het nu weer gehad en hoop het nooit meer nuchter te hoeven laten doen, en anders zorgt iemand van de fam maar dat diegene mee gaat
Wat fijn dat ze nu eindelijk wat voor je gaan doen Naliej, hoop voor je dat je snel kan beginnen met de IUI. Op 1 of andere manier lijkt het wel of ze altijd iets betweterigs moeten zeggen, stel je voor dat jij het beter weet als zij.. Ach, in ieder geval gaan ze iets doen, super!
Ja zij hebben er natuurlijk voor "geleerd" Ze hebben geleerd voor het hele vak maar niet voor mijn cyclus.. Mijn cyclus ken alleen ik en ik weet dat het nu 112 dagen is.. Maar goed zolang ze nu inderdaad eindelijk iets gaan doen zie ik het door de vingers
Ze vroeg ook waarom wij 2 jaar niet meer waren geweest.. Ik heb eerlijk antwoord gegeven.. Omdat ze ons elke keer naar huis stuurde met de woorden: probeer het maar een half jaar zelf en kom dan maar weer terug, jaar in jaar uit en dat waren wij zat.. Dus we zochten een ander ziekenhuis maar we moesten toch weer terug naar hier..En nu willen we dat er WEL iets gedaan wordt.
Mijn ovulatietesten van gister, straks doe ik er een weer om 11 uur. Sorry dat ik nooit actief ben hier, het gaat allemaal zo snel en ik heb eigenlijk niet zoveel tid om ales terug te lezen ! Ik zal ook niet vaker actief zijndan heel erg af en toe, maar jullie hebben t prima zonder mij haha! Xx
Ik denk dat ik maandag m'n eisprong had, dus blijkbaar toch een kortere cyclus? Nouja, eerder testen/zekerheid! Naliey, wat naar dat nuchter bloedprikken zo! Hopelijk is dat inderdaad niet vaker nodig en kan er snel echt iets gebeuren.
Naliey, wat fijn dat er eindelijk een plan is! Dat nuchter bloed laten prikken is nog maar net goed gegaan bij je dus Hier nooit geen problemen mee, gelukkig. Nou mijn ongi is alweer bijna over. Nadat het gisteren nog heel erg was is het vandaag maar licht. Ook zijn mijn ovu testen binnen en kan ik over 5 dagen daar weer mee beginnen
Ja gelukkig wel, ik heb normaal geen last van bloedprikken met een volle maag dan, maar de eerste keer nuchter en je al slap voelen maakt het er niet beter op.. Nu gaat het weer goed Net terug van de stad en ga eerst ffies bij komen, daarna douchen en ff een uurtje liggen..
Hoi dames! Ik ben helaas vandaag ongi geworden, dus schuif een lijst op! Ik weet niet of ik nog bekenden tegen ga komen, maar ik mag ook worden toegevoegd op de lijst! Armanda1982, 31 jaar, 2de ronde, 1e kindje, NOD 27 november. En ik zie altijd dat mensen ovulatietesten bij de Action kopen? Bij ons verkopen ze alleen maar zwangerschapstesten....
@Naliej, ja precies je kent je eigen lijf het beste! Spannend hoor, succes! Hier nog vreselijk ongi. Nu een avonddienst werken tot 22.45u. Bewoner overleden op mijn afdeling dus zal wel druk worden met familie denk ik. Gelukkig morgen even 1 dag vrij..