Ik was de eerste ronde zwanger dus het kan allemaal alleen gebruik ik al 4 jaar geen anticonceptie. gebruikte jij anticonceptie en hoelang ben je ermee gestopt? dat kan soms namelijk ook wat uitmaken i.v.m ontpillen etc. waarom denk je dat je nod wat later is?
Het kan te vroeg zijn.Van de action lees ik hier op zp dat ze minder geschikt zijn om voor je nod te testen. Met die van z&k heb ik zelf goede ervaringen.Maar zoals ik hierboven in het stukje las,dat vind ik best aannemelijk klinken. Kan nog alle kanten op dus
Vandaag is mijn nod, maar nog geen ongi. Mijn temp was vanochtend gedaald met 0,2 graden, dus zit nu eigenlijk op ongi te wachten. Want dan heb ik duidelijkheid en kunnen we de volgende ronde in.
Bedankt voor het reageren allemaal. Fijn dat je er zo open met elkaar onze kunt praten. Ik heb nu besloten om voor woensdag niet meer te testen. Maak mezelf alleen maar gek. Mijn borsten doen hartstikke zeer. Heb ik nog nooit gehad, maarja wat wil het zeggen. Dit is trouwens z&k test van vanochtend. Wie er iets op ziet mag het zeggen hihi. Voor de goede tuurders.
Ik heb vanmorgen getest en mag op negatieve test . Eigenlijk pas na het testen dacht ik dat er iets niet klopte met mijn berekening.Denken jullie even mee? woe 13 nov 11.00 knal ovutest do 14 nov 11.00 een donkere,maar geen knal ovutest vrij 15 nov 11.00 een duidelijk lichtere test Als ik dan uitga van de test van woe 13 nov 11.00 ..en dan 48 uur later reken (48 uur omdat de test van do 14nov 11.00 ook nog vrij donker was) dan zal m`n ei toch vrijdag 15 nov gesprongen zijn? Die vrijdag heb ik ook veel buikpijn gehad,zaterdag waren m`n eisprongkwaaltjes over. Dan is mijn nod niet do 28 nov maar vrij 29 nov ? En zit ik vandaag pas op 8dpo? Ik zal de foto van de ovutestjes er nog even bijdoen .Wat denken jullie? 28 of 29 nov nod?
Mijn nod is morgen.... (bij cyclus 34 dagen) Heb echt allerlei kwaaltjes (misselijk, veel witverlies, hoofdpijn, pijnlijke zeurende boobs) Nu sinds gister er bijgekomen, behoorlijke winderigheid En een giga spierpijn gevoel aan de binnenkant van mijn bovenbeen... Vorige week maandag getest en deze was negatief... Is er dan nog wel kans?
Ik slikte de pil. Ben in 2012 5 maanden gestopt ivm kinderwens, maar toen weer begonnen omdat ik mijn baan verloor. Inmiddels meer zekerheid en nu dus opnieuw gestopt sinds eind september. De vorige keer dat ik stopte was mijn cyclus tussen de 26 en 28 dagen. Bij de eerste ronde was mijn cyclus 23 dagen dus daarom twijfel ik een beter. Ik probeer er niet te erg mee bezig te zijn, maar wat is dat moeilijk zeg!!
NiJO, mooi! hooyoAasiya , helaas... wachten maar weer... Armanda, snap er dan ook niks van met die kv testen! ik zie idd ook niks op je foto Bumbaa, ik zou dan denken 29e nod vanochtend getest met een CB Plus test maar niks te zien, maar ook niet ongesteld of iets wat er op wijst dat het eraan zit te komen. Ik snap er helemaal geen zak meer van. en weet 99% zeker dat ik 8 nov mn eisprong had want ik voelde het duidelijk en samen met de positieve ovu testen 6/7nov denk ik dat dat ook klopt.
hè, nou! Ik mag op ROOD:x:x vanochtend op DPO 12 was mijn temp 37,3 dus heel iets gezakt, leek me geen punt, voelde nog van alles weer aan symptomen, maar bij het naar de wc gaan: oud bloed bij afvegen. Eerst een half uur zitten wikken en wegen in bed, toen toch maar (kv2v5) testje er tegenaan om toch zeker te zijn en helaas pindakaas: witterdanwit Dus weer kortere luteale fase deze maand: 12 dagen..zetten we de ronde weer op 24 dagen. Ben dit wel gewend nog van voor ik de pil was gegaan: korte cycli. Ik mag op naar de volgende ronde
Goedemorgen, @gefeliciteerd voor alle positieve testers! en balen voor de dames die toch ongi zijn geworden @bumbaaa: dat vind ik dus ook lastig, ik weet ook niet of ik vandaag of morgen me nod heb.. @armanda: je hcg kan heeeel erg schommelen in het begin, test over 1 of 2 dagen gewoon nog eens je kwaaltjes klinken erg hoopvol en er stond toch echt een licht streepje op je test van de action en vond hem te duidelijk voor een indroger of iets hier gister een omowitte test en vanochtend leek er iets heel vaags te zien maar krijg het ook niet op de foto dus beschouw hem als negatief. heb vandaag of morgen mijn nod dus we zullen zien. heb wel wat kwaaltjes maar ja weet onderhand ook dat dat niet altijd wat zegt
Heb het nog een keer bekeken en ik denk ook dat ik m`n nod aan moet houden op 29 nov. Zo m`n banner maar veranderen. Zebra,pff wat een onduidelijkheid zo zeg :x Zou het mss kunnen dat je ei toen niet goed gesprongen is en je ei nu gaat springen? Omdat je ook een posi ovu test nu had? Dat zou wel ellendig lang zijn,maar mss beter just voor sure aan de klus en doortesten? Mss morgen of overmorgen een knal ovu test.Als een hcg test dan negatief of tuur is komt je ei er mss toch nog aan. Ik denk maar hardop mee natuurlijk Sommerfugler,sterkte!
Wazige banner.. eerst staat er over 5 dagen kan ik testen. Nu vul ik in dat m`n cyclus 1 dag langer is (wel bij afwijkende banners)...kan ik ineens over 7 dagen pas testen Het zal wel haha
hmm ja weet t niet. mn ovu testen zijn nu op dus kan niet kijken of ie nog donkerder word. ik wacht t nog maar ff af. weet t ook niet