bijgelezen maar nu geen tijd voor uitgebreide reactie sorry! meiden overtijd, ik wacht tot maandag af en dan ga ik ook bellen. maar wat zeggen jullie dan ? uitleg aan de assistente en/of vragen bloedtest of gewoon een afspraak en dan bij de huisarts zelf je verhaal doen ?
Ik zou een afspraak maken. Assistente zeg zeer waarschijnlijk: Afwachten. Maar bij de huisarts zelf kan je je verhaal even doen...meestal lucht dat ook op. En misschien vindt de huisarts het wel een reden voor een bezoekje aan de gyn.
Ben ik het mee eens! Ik heb vorig jaar ook gebeld voor een lange cyclus en ik moest toen mijn prolactine laten prikken. En ben toen doorverwezen naar de FA.
Ik ben niet thuis maar heb ff een vraagje tussendoor via mn tel. Ik heb nu al een uur pijn/steken nja meer zeurende pijn aan mn onderkant zeg maar binnen in mn *** Herkent iemand dit van iets?
Nou na de omowitte testen van dit weekend nu dit weer!?!? Door dat rare lichtroze slijm met her en der een sliertje bloed door een vriendin overgehaald toch nog een keer te testen. Foto is bewerkt. Verlies wel steeds meer roze slijm dus verwacht er niks van. En de kv testen... Ik vertrouw ze niet meer zo... Bekijk bijlage 362571
@Bumbaa; ja ik had nog wat doosjes in voorraad maar vind ze eigenlijk niet heel betrouwbaar meer @Maanvrouwtje; speciaal voor jou de onbewerkte Bekijk bijlage 362577 Bekijk bijlage 362577 Zo moeilijk met de flits!
De opgedroogde variant Bekijk bijlage 362586 Als het bloed niet doorzet test ik morgen weer, maar het lijkt eerder meer dan minder te worden..
Is er een maatstaf voor bloedverlies? Het is heel licht, maar wel iedere keer als ik veeg toch wel duidelijk aanwezig.
ik zie ook wat, maar het lijkt eerder of het niet is doorgetrokken. miss als je er n druppel water in doet?