ik had gisteravond in bed ineens krampen, dacht nu komt het.. maar na 10 minuten was t weer weg en vandaag nergens last van af en toe valt de zeurende lage rugpijn me op maar heb ik al zeker een week en heb 2 dagen hele gevoelige pijnlijke tepels gehad ( rond NOD ) en die zijn ook spoorloos dus ik weet t niet meer heb geen testen meer in huis dus kan niet in de verleiding komen om te testen misschien morgen n doosje kv halen voor het weekend. en weekend erna eventueel en dan de huisarts bellen lees overal dat ze pas bloedtest willend doen na 2 weken overtijd. maar dan zit je dus al 4 weken na eisprong
kv geeft vaak vage streepjes om niks. action dan weer ''duidelijke'' indrooglijntjes na afleestijd dus t moet bij beiden geen tuur testje zijn maar toch echt wel n roze streepje wil het wat zeggen ( tenminste uit ervaring en wat ik zo hoor en zie )
Hier nog geen ongi, dus dan was toch de 2e keer kramp m'n eisprong en mag ik nog tot zaterdag wachten, pffff lange ronde!
Ik zie dat de komende paar dagen superspannend zijn voor veel meiden! Ben benieuwd! Ik duim voor jullie! Lix: wat ik soms doe is mijn zieke dochter een smoothie ( yoghurt met appel, banaan en peer door de blender mixen) aanbieden, met een gekleurd rietje en een parapluutje. Dat ging er vaak wel in. Hopelijk is dat wat voor je dochter. En als ik mij niet lekker voel of ziek ben, eet ik ook altijd minder veel. Veel beterschap in ieder geval!
Pffff bij jou is het ook al zo erg Ja 2 wkn ja. Daar zit ik maandag op als ik er heen ga. had vanaaf ook weer ff flinke steken 10 min ong en weg nu! Me linker boob paar steken.. stom lichaam ook van ons!
Nou ik schuif ook nog even aan bij overtijd en negatieve test, snap er niks van.. had steeds een lf van 9/10 dagen en zit nu al op 14 dpo en 3 omowitte testen! voel wel vaak steken en krampen, maar nog geen drup bloed.
Vandaag is mijn NOD! Ik heb mezelf voorgenomen om tot zondag te wachten met testen, aangezien ik denk dat mijn cyclus langer is dan de vorige keer (23 dagen). Wel moeilijk hoor Zijn er nog meer testers??
mijn nod is wrs vandaag, morgen of overmorgen (ei was onduidelijk)...tot op heden nog niks, normaal heb ik minimaal 1 dag voor ongi al wat spotting.... ik wacht 'rustig' af.
goede morgen dames waar blijft al dat roze nou???? vandaag ben ik 5 weken gisteren naar de huisarts geweest om te vragen of ik weer naar de gynaecoloog moet of dat ik naar de verloskundige moet. heb bij beide zwangerschappen complicaties gehad (te vroeg geboorte) dus het word weer gynaecoloog en dat vind ik helemaal niet erg. sinds gisteren verdomd zere tieten, steken naar mijn tepels toe en ze voelen zwaarder. Maar ik ga echt van alles genieten aangezien dit mijn laatste zwangerschap is en ik er dit keer zo bewust mee bezig ben geweest en zooooo lang heb gewacht op dit wondertje. Al word ik elke dag misselijk etc. ik blijf genieten er van. Dames op rood, houdt moed ik wens jullie heeeel snel een mooie zwangerschap toe. nieuwe zwangere gefeliciteerd, geniet er van
Mijn test was vanmorgen negatief. Sta erin als Danielle,32 jaar, 1e kindje. Nu hopen op de ongesteldheid. Kunnen we op naar de volgende ronde.
Ohhhh, ik moet plassen en wil eigenlijk testen, maar weet dat ik dat niet moet doen.... Conflict tussen gevoel en verstand
Hier net naar de dokter gebeld voor de uitslag van het bloedonderzoek. Volgens de resultaten is er nog héél weinig HCG te zien, de zwangerschap is dus nog twijfelachtig Ik mag nu vrijdagochtend terug gaan voor een nieuw bloedonderzoek in de hoop dat het HCG tegen dan gestegen is. Tegen de avond weet ik dan het resultaat, dan hoef ik toch geen heel weekend meer te wachten ik ben echt verschrikkelijk bang, ik doe niets anders dan wenen, ik ben echt heel ongerust. Denken jullie dat het zou helpen om opnieuw testen te halen van het kruidvat en ze opnieuw te doen, in de hoop dat het streepje rozer is dan afgelopen maandag? Gewoon om mijn gemoed wat te sussen, ik ben helemaal van de kaart
Ach meissie toch... Als ik jou was zou ik geen test meer doen en het afwachten op het bloedonderzoek. Ik weet dat het heel moeilijk is! Soms kan het heel lang duren voordat er HCG wordt aangemaakt. Mocht je het voor jouw gevoel wel willen doen, DOEN! Wie zijn wij om jou tegen te houden een digi knuf voor jou!