Sorry maar wil nog even mijn testen showen, nu heb ik eindelijk duidelijke foto! Ben echt helemaal van slag, en zo bang dat ik voor of rond de feestdagen weer word teleurgesteld, zit dan weer rond de 8/9weken
Ik had beloofd om vandaag niet meer te reageren, maar omdat we allemaal 1 ding gemeen hebben kan ik dat niet hoor. @ Dayna: Gefeliciteerd! En je moet je eigen echt niet schuldig voelen.... Ben super blij voor je! Ik zit zelf nog in twijfel, net als zoveel meiden hier. Nog geen bloed, dus heb nog steeds moet. Net ook weer een hele gemene steek door mijn borsten.... En heb mezelf voorgenomen om pas zaterdag te testen als de ongi weg blijft. Samen met VL. Gaat dat lukken! Zeker te weten! Ik heb geen testen meer in huis, dus zo moeilijk is dat dan niet. Ik ken mijn lichaam al te goed dat het misschien ook wel spanning kan zijn dat het vandaag niet begint.... En als ik steeds ga testen, word ik zo gek van mezelf!
Dayna: gefeliciteerd! Balen voor de meiden die nog steeds aan het wachten zijn en negatieve testen hebben. Die onzekerheid is echt niet leuk! Succes in de volgende ronde voor de meiden op rood!
Gefeliciteerd Dayna!! Mooie testen! Ik duim voor je dat dit kleintje mooi blijft zitten voor nog minimaal een maand of 7-8!! En je hoeft je niet naar te voelen ten opzichte van anderen, onze tijd komt ook nog wel! Ga maar lekker proberen te genieten. Ik snap dat de komende weken extra spannend voor jou zijn, gezien je onderschrift. U go girl!
Idd, gewoon mee blijven kletsen. Lucht ook vaak op! Ben heel benieuwd. Duurt nog ff tot het zaterdag is.
Dankjewel meiden! Doet me wel goed dat te lezen. Weet namelijk zelf dat het soms enorm k*t voelt als je het zelf heel graag wilt!
bumbaaa de onderste vind ik toch wel de goede kant op gaan!! die van action... tja ik kan er weinig van zeggen. heb zoveel van zulke lijntjes gehad dayna, snap dat het spannend is voor je als je weer rond het 8/9 weken termijn komt! en ik vind dat je helemaal gelijk hebt met je mooie testen showen hoor
@dayna: niet schuldig voelen hoor. nergens voor nodig! @hier: vanmorgen weer even het kdv gebeld en het gaat gelukkig beter. gegeten, gedronken, vrolijk....ben daar erg blij mee heb net wel het eerste bruin/roze gespot....dus zal vandaag of morgen wel doorzetten... dat spotten ging natuurlijk weer met de nodige waterlanders gepaard.... heb de afgelopen 2 dgn echt de ogen uit m'n kop gejankt...gewoon niet kunnen stoppen. ml is echt super lief voor me, daardoor ga ik.dan meestal nog meer en nog harder huilen ik zit echt raar in mekaar haha
he meiden, Spannend allemaal. Meiden op rose gefeliciteerd top Meiden op rood vervelend en veel succes in de volgende ronde. @hier, ik heb me even rustig gehouden laaste paar weken, wan vorige keer ging ik er helemaal in op. Deze maand voel ik eigenlijks niks dus ben bang dat ik de 30e gewoon me ongi krijg helaas. ik had gisterochtend alleen dat mijn benen zo moe waren dat ik uit bed moest om te werken, het liefste bleef ik liggen was wel vreemd. maar voor de rest niks. spannend!
ik mag op rood vorige maand veel later, nu te vroeg, maar ik zit in ieder geval niet in onzekerheid. VL heeft waarschijnlijk een burn-out. wordt vandaag medisch onderzocht en bloed geprikt, daarna weer naar de bedrijfsarts, maar ik vermoed toch wel een burn-out. Hij moet twee weken totale rust hebben, dus komende ronde slaan we, denk ik, over. Ik ga het sowieso even naast me neerleggen, want hij ziet ook dat ik er mee bezig ben en hij moet zich niet druk gaan maken om mij. Met onze kerstvakantie ga ik kijken of we erover kunnen praten. Dan weten we ook meer over hem natuurlijk. Eerst dit maar doorstaan, daarna zien we wel. Ik vind het heel jammer, maar het moet ook goed gaan met mijn vent. Ik kijk af en toe nog mee, maar ik verhuis even niet naar het volgende NOD-forum-topic. Ik hoop dat jullie snel allemaal mama's kunnen zijn. Ik twijfel er niet over dat jullie allemaal de beste mama's zullen zijn!
Ik mag ook op ROOD, helaas.... en veel te laat. Normaal was dit afgelopen zondag geweest. Weer vol goede moed op naar de nieuwe ronde en hopen op een goede uitslag van de zaadjes van vl.