NOD lijst 16 t/m 30 November 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Catelijntje, 3 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje87

knorretje87 Actief lid

2 dec 2009
    381
    154
    43
    Vrouw
    Pedagoog
    Amersfoort
    0zebra0: wat ik zie wordt hij inderdaad donkerder, als t morgenvroeg nog donkerder is lijkt het me dat je ei nu nog komt...... Maar ik ben ook maar een leek hoor:)
    Dit weekend toch maar gezellig maken denk ik:p

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo te zien is de laatste test de goede richting op hoor aan de klus zou ik zeggen;)

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik hoef gelukkig niet te ontpillen..dat valt al af ja
    ja heb ook verder opgezocht zal wel ovulatiebloeding zijn...voor het eerst is zoiets toch raar en schrikken

4. DeBa

DeBa Actief lid

4 aug 2013
    198
    0
    0
    Hai meiden,

Paar dagen niet hier geweest, dus ik had een hoop bij te lezen.
    Ik reageer zo goed mogelijk, sorry als k iemand vergeten ben..

Welkom mevrouwbeer, mamsie86, mamadraakje, lix, joma, mireille74, wondertjeinmaak!

Annemoon, wat shit de uitslag, veel sterkte!

Armanda, al wat beter?

Ik duim ook 2ekindjewelkom!

Wat jammer elf12, welkom!

Sorry 0zebra0, geen ervaring met ovutesten..

Hier was het vd week druk op het werk, bewoner overleden, nabestaanden steunen, andere (dementerende) bewoners begeleiden, aandacht geven, verzorgen, gister vrij, vandaag BHV en za zo ma weer avonddiensten, dus even pittig.

VL en ik willen beide het geslacht niet weten, namen zijn we wel eens over aan het denken en kletsen, korte aparte namen vinden we leuk, maargoed eerst maar zwanger worden..

Volgens mij ben ik zo weer bij :D

Ik ben nu net wel net niet meer ongi, dus onze nieuwe kansen komen er weer aan, spannend weer!

5. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Zo nog meer druk aan de klus? Altijd ook weer blij als het achter de rug. Ben altijd bang dat ik vriendlief niet mee krijg. Maar wat eigenlijk altijd wel lukt, om de 2 a 3 dagen.

En soms bevliegt de gedachte, wil ik wel zooooo graag een derde? Zal wel angst zijn, herkenbaar bij iemand?

Misschien maar gaan tempen, weet ik wanneer t klaar is met klussen.... :)

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Oh en geslacht willen wij wel weten! Heb een zolder vol met roze en wil graag weten of ik dan nog een keer kan gebruiken of de zolder eens leeg kan halen ;)

Namen zijn wij nog niet zo mee bezig.....wordt in ieder geval een Hollandse naam.

7. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    @2ekindjewelkom: Hoe is jou cyclus nu na de miskraam? Weet je of je je eisprong al hebt gehad?
    Volgens mij hebben we helaas ong rond dezelfde periode een mk gehad..

Normaal een cyclus van 28 dagen. Maar denk dat mijn cyclus enorm van streek is. Zou dit weekend mijn eisprong kunnen hebben als ik ervan uitga dat de 1e dag van bloedverlies mk ook cyclusdag 1 is.
    Had nog een ovutest maar die was enorm vaag, dus ei nog niet in de buurt..

8. Memvan4

Memvan4 Actief lid

14 okt 2013
    212
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook druk aan de klus. Gelukkig is mijn man ook erg gemotiveerd dus we doen het maar elke dag ;) Denk alleen dat we iets langer door moeten gaan deze keer, vorige keer misschien toch eisprong gemist.

En die twijfels herken ik ook enorm. Willen we echt nog een kindje? Vooral de vorige zwangerschap twijfels gehad. Toen het mis bleek, was ik zo enorm verdrietig. Voor mij toch ook teken dat we dit echt nog willen!

Wondertjenr2, mijn ovulatietest is ook nog enorm vaag. Toch zondag of maandag eisprong. Ben benieuwd of de test nog donker gaat worden.

9. 2ekindjewelkom

2ekindjewelkom Actief lid

18 jul 2013
    285
    0
    0
    Ja, ik heb de 18e een miskraam gehad. Mijn cyclus varieert tussen de 27 en de 32 dagen, maar de vorige maand heb ik pas op dag 38 echt positief getest. De test was vrij licht en was op woensdag (drie dagen later) nog steeds licht. Toen wist ik eigenlijk al dat het niet goed zat...

Mijn ei zit normaal gesproken rond dag 16 (alleen vorige maand weet ik het niet) en ik heb 12 tot 16 dagen daarna mijn ongi. Ik gebruik trouwens geen ovutesten, maar ga af op mijn lijf. Heb ovupijn en heel duidelijk vruchtbaar cervixslijm (sorry).
    Voor mijn gevoel is mijn ei deze keer echt heel vroeg, heb nooit eerder dan dag 15 gehad, gisteren was het pas dag 12... Had na mijn miskraam eigenlijk juist een hele lange cyclus verwacht, maar dat wordt het dus niet... Zoals het er nu uitziet, zou ik uiterlijk 16 nov mijn NOD hebben. Ik wil in ieder geval niet van tevoren testen. Ik heb trouwens op de 17e in de namiddag roze slijm (sorry) gehad, de 18e zette mijn bloeding pas echt door in de latere ochtend. Die dag heb ik als cyclusdag 1 genomen.

Vandaag opgezette darmen en op dit moment buikpijn, maar ik wil mezelf niet gek maken met allerlei kwaaltjes (die je nu toch nog helemaal niet kunt hebben) dus daar let ik verder maar niet op.

10. 2ekindjewelkom

2ekindjewelkom Actief lid

18 jul 2013
    285
    0
    0
    #370 2ekindjewelkom, 1 nov 2013
    Laatst bewerkt: 1 nov 2013
    Dankjewel, ik ook voor jou!

@lix: ja, helaas een sterretje :'-( Testen bleven vaag, dus ik had wel al een vermoeden dat het niet goed zat. Vond het ook vreemd dat de cb indicator pas 1-2 weken, terwijl ik al een hele week overtijd was...
    Echt typisch, met je horoscoop, die linkernier en de tarwekiemolie. Kunnen ze niet ook een zwangerschap zien?

11. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Vriendlief wil het pertinent niet weten, de zolder alvast opruimen vond hij jammer genoeg geen excuus.

Ach ja, leg me er bij neer, eerst maar zwanger worden overigens.

We weten wel dat het een naam van 4 letters word, die hebben de andere 2 kids ook!

12. Elf12

Elf12 Lid

14 okt 2013
    88
    15
    8
    NULL
    NULL
    Ik heb deze ronde ook besloten aan de tarwekiemolie te gaan. Ik lees zulke goede reacties! Ik slik 'm wel pas na m'n ei. Mijn cyclus is niet te lang, ofzo. Maar ik wil het toch wel een kans geven, ook al wordt het bloeden wat heftiger. Weet iemand of je het moet blijven slikken als je zwanger bent? Of mag je dan stoppen?

13. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat ook sinds m`n miskraam.Merk m`n ei zo goed iig ;)

14. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je de 27e of 28e een donkerdere test had als je onderste is je ei mss al geweest.
    Ik had dat afgelopen maand,rond de eerste donkere testjes veel vruchtbaar zijn en uiteindelijk 11 dagen daarna ongesteld geworden.
    Terwijl de testjes ook opnieuw donker waren geworden.

Maar goed,daar heb je nog niets aan.Moeilijk te zeggen.Misschien is het wat om de cb testen ernaast te gebruiken?

15. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    wat kletsen jullie veel!

ik reageer later uitgebreid, ben erg moe en ga lekker slapen :)

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja dat is dat wel makkelijk maar heb jij het tijdens je ei...ervoor of erna? weet je dat?

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ik was op de bank om 21.30 al in slaapgevallen ben moe..ga nu maar verder in bed...weltrusten!!

18. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Jeetje, wat hebben jullie veel gekletst, haha! Amper bij te houden.

Vandaag een erg drukke dag gehad. Nu nog ff een kop thee en dan lekker me bedje in.

Zal vanaf morgen proberen beter bij te houden :p

Ik begin maandag weer met de ovulatie testen. Dacht ongi hier voorbij was vandaag, maar toch weer licht bloed verlies. Bah, duurt me veelste lang nu.

19. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    lastig.. ik test nog maar even door denk ik een paar dagen, werden jou testen wel lichter na een aantal dagen of heb je niet doorgetest ?

20. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    ohh, sommige meiden zitten al in de ovu test fase....het voelt alsof het nog eeuwen duurt voordat het hier weer zo ver is....

Deel Deze Pagina