Ziet er goed uit! Zou gewoon even doortesten tot hij weer lichter is,dan heb je meer zekerheid. Voor nu zou ik het gezellig maken
Weer ff bij gelezen was even geleden wij klussen vrolijk verder. . Vanmorgen nog geklust hihi love morning sex ♥ grts
menvan4, denk dat ie ook nog donkerder kan! ik ga straks nog een doosje action ovutesten bij halen, die lijken bij mij wat beter aan te slaan dan de z&k. al heb ik nog een voorraad zk dus die blijf ik ook maar gebruiken als ei al geweest is moeten ze toch een keer lichter worden
Goedemorgen. .. Alle vruchtbare succes met klussen Alle wachtende voor posi ovutest...hoop dat ei snel naderd Hier vanaf gistermiddag..behoorlijk buikpijn gehad ..lag er krom van..zo heftig niet normaal..met bloedverlies..lekker warm bad genomen en op de bankgelegen gisteravond. . Sta vanmorgen op..bloed weg...heftige buikpijn weg...hier en daar nog een klein krampje en raar gevoel .zou je al 5 dagen na je eisprong een innesteling met bloeding kunnen hebben? ????? Nog nooit eerder gehad En anders heb ik deze maand een echt achterlijk raar lichaam..dat kan ook natuurlijk.
Ik had al een eisprong met ovulatie bloeding ervoor gehad..dit gister was nu rond 5 dagen na mijn eisprong
Weet je zeker dat dat je eisprong was? Ben je net gestopt met de pil? Ik had in mijn eerste cyclus na het stoppen ook bloedverlies en krampen op cyclusdag 14, dacht dat het mijn eisprong was. Bleek later dat mijn eitje op cyclusdag 21 was gesprongen. CD= cyclusdag
Ik hou mijn nod nu bewust tussenin dus 10 dagen me nod zou over 12 dagen zijn maar door vroege ei 8 dagen dus hou gemiddelde van 10 dagen voor nod aan
Nee niet net van de pil af ..heb al een jaar normale cyclus dus ook al lang van de pil af.. cyclus tussen de 26 en 28 dagen
Dat zou idd makkelijker zijn maar helaas . Dan weet ik niet wat het is, kan best een innesteling zijn maar kan ook een laat ei zijn.
Daar zijn we ook weer, ongi weer voorbij dus op naar mijn ei! VL gaat over kleine 1,5 week vissen, dus hoop op een vroege ei deze ronde! Anders dan een weggegooide maand. Hoop zo met de kerst zwanger te zijn.