♥ NOD-Lijst 16 t/m 30 November 2013 ♥ 16. (5) : MissD, 28 jaar, 3e ronde na MK, 1e kind Bee1986, 27 jaar, 2e ronde, 1e kind Giselle766, 27 jaar, 2e ronde, 3e kind Momo81, 32 jaar, 2e ronde, 2e kind Joma, 32 jaar, 1e ronde, 2e kind 17. (10) : 0Zebra0, 25jaar, 2e ronde, 2e kind Elsa84, 29 jaar, 5e ronde na MK, 1e kind Liefde1978, 35 jaar, 3e ronde, 2e kind Maanvrouwtje, 34 jaar, 2e ronde, 3e kind Goldfishie, 32 jaar, 9e ronde, 1e kind Junyor, 32 jaar, 4e ronde, 1e kind Memvan4, 36 jaar, 3e ronde, 5e kind Mei2013, 28 jaar, 7e ronde, 1e kind Lexy1987, 26 jaar, 30e ronde, 1e kind Miepmiep83, 30 jaar, 1e ronde, 2e kind 18. (3) : Karine, 33 jaar, 3e ronde, 3e kind Knorretje87, 26 jaar, 1e ronde, 1e kind Dreamer02, , 5e ronde, 1e kind 19. (1) : Marrie28, 34 jaar, 15e ronde, 3e kind 20. (1) : MamavanHJS, 23 jaar, 5e ronde, 2e kind 21. (0) : 22. (7) : Dribbel1978, 35 jaar, 9e ronde, 1e kind Bumbaaa, 34 jaar, 3e ronde na MK, 4e kind Derde, 32 jaar, 4e ronde, 3e kind Bloesem, 32 jaar, 7e ronde, 3e kind Starry, 28 jaar, 3e ronde na MK, 2e kind Ks2011, 24 jaar, 5e ronde, 2e kind Annemoon, 33 jaar, 1e ronde monitoring MMM, 1e kind 23. (4) : Nahlatje, 19 jaar, 7e ronde, 1e kind Mamavanjuul, 30 jaar, 2e ronde, 3e kind Furby, 27 jaar, , 1e kind Mevrouw Beer, 22 jaar, 17e ronde, 1e kind 24. (7) : Catelijntje, 22 jaar, 6e ronde na MK, 1e kind Mama0709, 23 jaar, 2e ronde na MK, 2e kind Nootje1986, 26 jaar, 2e ronde, 2e kind Wendy27, 29 jaar, 35e ronde, 1e kind Tessasv, 29 jaar, 10e ronde, 1e kind Cano, 33 jaar, 14e ronde, 1e kind Kiwi31, 24 jaar, 13e ronde, 1e kind 25. (5) : NiJo, 29 jaar, 1e ronde, 3e kind DeBa, 24 jaar, 6e ronde, 1e kind Dayna, 27 jaar, 4e ronde na MK, 1e kind Seit, 26 jaar, 4e ronde, 2e kind Sammm, 25 jaar, , 2e kind 26. (1) : Thijs1, 32 jaar, 8e ronde, 2e kind 27. (1) : Armanda1982, 31 jaar, 2e ronde, 1e kind 28. (3): Willabe, 29 jaar, 18e ronde, 1e kind Mamadraakje, 25 jaar, 2e ronde, 2e kind Lix, 31 jaar, 7e ronde, 2e kind 29. (3): Twinny2002, 23 jaar, 2e ronde, 1e kind Linda89, 24 jaar, 4e ronde, 1e kind Wondertjeinmaak, 25 jaar, 13e ronde, 1e kind 30. (4): Love1990, 23 jaar, 4e ronde, 1e kind Smnee, 22 jaar, 3e na MK, 1e kind Mamsie86, 26 jaar, 3e ronde na MK, 2e kind Elf12, 29 jaar, 4e ronde, 1e kind Datumloos (7) : 2ekindjewelkom, 30 jaar, 1e ronde na MK, 2e kind Teyla, 31 jaar, 1e ronde, 1e kind Wondertjenr2, 25 jaar, 1e ronde na MK, 3e kind AzA, 27 jaar, 3e ronde, 1e kind Annemie, 32 jaar, 2e ronde, 2e kind Naliey, 26 jaar, 26e ronde na MK, 1e kind Mireille, 39 jaar, 12e ronde, 4e kind Totaal: 62 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfeltest (0) WIL JE OP DE LIJST ZET DAN IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE, NOD NEER IN JE POST DAN ZET IK JE EROP!
Sorry had mijn nod verkeerd! ks2011 nod 19 november ipv 22 november! Scheelt toch weer drie daagjes Wachten op mijn ei! Duurt laaannngg
Hier duurt het denk ik nog een weekje voor ik me ei krijg. Meestal voor die tijd vrijweinig te melden vanuit deze kant, haha
Ik had vanmiddag plotseling enorme buikpijn. Thuis zag ik dat ik ook wat bloed had. Ovutest was uurtje daarvoor nog vrij knal en zonet veel minder. Zou dat het dan geweest zijn? Morgen ook nog klussen of mogen we een dagje rust? Haha Grappig dat sommige data zo vol zitten en anderen helemaal niet!
Hier weer ongi af. Na de hsg was dit behoorlijk heftig en pijnlijk. Nu gaan we er weer voor, ik heb hier ook weinig te melden van te voren hihi. Zie helaas wel weer veel bekenden op de lijst staan Hopelijk mogen er een heleboel op roze!
Hahaha GEWELDIG!!!!!!! Maar ik ga alvast roet in het eten gooien.. ( geen taart dus) Kans bij ons is nihil. Vandaag de uitslagen gekregen van de tweede zaadtest: het is bagger slecht en als toppunt mogen we nu drie maand wachten en dan verder naar ivf/ICSI. Samen flink gehuild en snap even niets van de wereld... Mocht ik de komende dagen niet mee reageren, dan heb ik een pauze ingelast en kom ik in februari wel terug als we wel kans maken.
Even een berichtje om me frustratie van me af te schrijven .......sorry nieuwe berichten nog niet gelezen! Vandaag knal ovu test (0zebrao) je had helemaal gelijk Vriend lief deze week voor verandering thuis, dus ik blij. Maar nu heeft hij stress van werk en studie zaken dus wil hij er niet aan denken en heeft geen zin. Net is hij boos naar bed gegaan pfff ben je je ei aan t zoeken voor niets.....:x zondagmorgen nog wel sex gehad maar ja kans hier dus ook nihil voor deze maand....... Moest t ff kwijt......net thuis van leuke dag werk fijn weer!
Hier nog geen eisprong gevonden... Heel raar, hij zou wel later zijn dan. Mijn ovutesten waren op en geen tijd gehad om even bij de action te kijken of ze die hier ook verkopen. Morgen maar even kijken. Mijn temp was vanochtend ook nog laag, ik had gehoopt om op deze manier mijn ei alsnog te vinden. We wachten maar weer verder af.
Annemoon, zo heftig hoor! Wat een wonder zou het dan zijn als het nu juist raak is!! Duim voor een wonder voor jullie!
Jeetje mop, wat heftig! Waarom 3 mndn wachten? kunnen jullie niet in een ander zkh meteen starten? en misschien heb je hier niks aan, maar ik weet dat er mannen zijn die met de volgende tips hun sperma beter kregen: foliumzuur slikken selenium slikken zink slikken mobiele telefoon niet in broekzak geen strakke (onder)broek niet te veel fietsen niet te lang in een te warm bad/sauna de ondersten wist je wrs al....huil maar lekker uit. Dit zal voor je partner ook heel moeilijk zijn denk ik. veel sterkte en een dikke knuffel voor jullie! @knorretje: bah, wat frustrerend! Misschien kan je m vandaag verleiden? je ej springt nl 24-48u na je lh piek....ik duim voor je! @juma: je klachten kunnen van innesteling zijn, maar ook van ei sprong. hoe komt het dat je zo zeker bent dat je ei al.daarvoor was? temp je, of gebruik je ovu.testen? het kan nl ook zo zijn, dat de tijd tussen je ei en ongi korter is en dan kunnen de.klachten door je ei veroorzaakt worden...
Annemoon, jeetje wat een bericht sterkte! Knorretje, lastig... juist of de momenten dat je het écht wilt en 'nodig is' misschien vandaag nog succes?
Wat rot knorretje Snap je frustratie.Maar niet te pessimistisch.Mss springt je ei vandaag toch? Zaadjes vanaf zondag kunnen dat nog prima redden
Knorretje: Ik zou echt boos zijn! Niet dat je er iets mee opschiet, mjaa als dat de enige dagen in de maand zijn dat je kans hebt om zwanger te worden, is dit wel echt zuur. Andere kant als hij zoveel aan zijn hoofd heeft en het niet voor elkaar krijgt is het ook wel sneu. Als je eitje vandaag springt heb je de kans nog van zondag hoor En miss is hij vandaag wel goed gehumeurd Annemoon: Waarom moeten jullie daar 3 maanden op wachten? Heel veel sterkte meis!
Sterkte Annemoon. En Knorretje ik hoop voor je dat hij vandaag goed gehumeurd is. Het moet wel van beide kanten komen.