NOD lijst 16 t/m 30 November 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Catelijntje, 3 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorige maand had ik op dag 16 de donkerste test,maar ook geen knaller zoals ik ze hier wel eens voorbij zie komen.
    De testjes van de maand daarvoor heb ik niet meer.En de testjes van voor m`n vorige kindjes zitten niet meer in m`n geheugen :p

2. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rijtje van vorige maand en deze maand naast elkaar.

Bijgevoegde bestanden:

3. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @hier: alles staat klaar, hebben zelfs nog geklust haha
    probeer deze maand het SMEP weer te volgen...
    visite komt als het goed is vanaf 15u, dus nog ff tijd on op adem te komen :)

4. Petrouschka

Petrouschka Actief lid

2 okt 2013
    378
    0
    0
    Lix, gefeliciteerd met je dochter! Veel plezier straks!

@ alle zwangeren, gefeliciteerd!
    @ diegenen die ongesteld zijn geworden: wat rot zeg, hopelijk volgende ronde wel op roze!

@Bumba, frustrerend hè, had ik ook deze maand. Normaal een cyclus van 28/30 dagen, deze maand veel later een positieve ovulatietest, dus langere cyclus.
    Ik denk dat die testen van jou nog wel veel donkerder kunnen.
    Voor jou, hier mijn rijtje, om te vergelijken. 6/11 19.00 pas echte knaller gehad. Succes!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,4 KB
      Weergaven:
      6
  5. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het is behoorlijk irritant inderdaad.Vorige maand waren ze ook niet zo knal,vandaar nu m`n twijfel.
    Ik voel wel van alles in m`n buik,er is iig iets aan de hand en verwacht dat dat een aankomend ei is.

Maar ..zwangere en die ongesteld zijn geworden? Volgens mij loop je iets te hard van stapel ;):p

6. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Meiden!

Mag ik weer op de lijst? NOD onbekend. Ronde 2 voor brusje voor onze kleine diva van 1,5. Ik ben inmidds 31 jaar en woon met VL in Brabant. Ik zag al wat bekenden voorbij komen van het vorige NOD topic. Jammer dat het jullie nog niet gelukt is meiden.

Ronde 1 was het raak (nod sept) maar helaas heb ik na 9,5 week een mk gehad (missed abortion, mk met pillen opgewekt). Het was een heftige tijd. Met 6 weken hartje zien kloppen, maar helaas bleek mijn voorgevoel te kloppen en bleek het geen goede zwangerschap. Man wat had ik een kwaaltjes deze keer; van pijnlijke (.)(.) tot misselijkheid. Dat herkende ik niet van mijn eerdere zwangerschap, maar helaas bleek het toch helemaal mis.

Nu vol goede moed door! Sinds 7 dagen geen bloed meer. Maandag nog knalpositieve ovutest gehad dus maar een zwangerschapstest gedaan en bleek inderdaad nog HCG aan te maken (heel licht streepje) Pas alsdat weg is herstart je cyclus. Vandaag is CD 20. Ovutest vandaag heel licht en ook zw test nu vrijwel helemaal negatief. Ik hoop dat ik snel m'n ei vindt, zodat we door kunnen! Mis het gevoel van zwanger zijn! Zet mijn NOD maar op onbekend.

Ik duim ook voor jullie!

X Kim

7. Petrouschka

Petrouschka Actief lid

2 okt 2013
    378
    0
    0
    OEPS!! Dat krijg ik ervan als ik twee topics door elkaar zit te lezen ( ook die van 1 t/m 15 november, daar zat ik eerst bij, jij ook toch?!)
    Sorry!!

8. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom kim198,heftig voor je :( Ik duim met je mee,op naar een mooi ei!

Petrouschka,haha..kan gebeuren :p Nee ik ben niet van het 1 tm 15 nov nod topic,wel van het eind okt nod topic,mss ben je me daar wel eens tegen gekomen :D

9. NiJO

NiJO Actief lid

22 jun 2007
    210
    0
    0
    Vandaag een knaltest gehad en nu flink buikpijn. Mijn eisprong is er, als het goed is vanaf morgen mijn temp omhoog. Dat betekent deze ronde een cyclus van 29 dagen!
    Mijn NOD mag naar 24 nov! Een dag eerder dan berekend

10. Dribbel1978

Dribbel1978 Actief lid

4 dec 2011
    359
    0
    16
    Adm. medewerkster afd. Inkoop
    Gorinchem
    #750 Dribbel1978, 9 nov 2013
    Laatst bewerkt: 9 nov 2013
    Hier ook nog 1 die twijfelt. Nog steeds geen duidelijke knal ovulatietest. Wel al een dag of 3 een goed zichtbaar streepje, maar niet donker genoeg. Afgelopen woensdag en gisteren gezellig gehad. Temperatuur nog niet gestegen. Zal de sprong dan nog komen?:( Ook wat lichte buikpijn. Morgen nog maar eens een testje doen...:)

11. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Lieve meiden,
    Succes allemaal met zwanger worden.
    Ik ga voor mn eerste, nu ongeveer 6 maanden bezig.

12. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Heb trouwens een vraagje, misschien dat iemand dit weet.
    Ik had dag 14 positieve ovutest en dag er voor geklust.
    Heb een cyclus van gemiddeld 29 dagen. Wanneer kan ik nu mn NOD verwachten? Of zal mn cyclus dan deze maand korter zijn..?

13. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Ik kom ook echt geen wijs uit mn ovu testen, blijven donker, maar niet knal meer, maar heb nu alleen nog action testen dus lastig nu nog te vergelijken.
    Ik denk gister eisprong gehad te hebben

Ik vind het ook zo lastig kijken, als de testen opgedroogd zijn ziet het er toch veel minder knal uit allemaal

14. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Mijn NOD word 21 november

15. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Grappig zeg, ik zie dat veel hier toch een later ei hebben dan gewend. Zou het komen door de wintertijd?

Nou ja, eigenlijk is het niet grappig. Want nu moeten we langer wachten, wat niet leuk is. Ik wacht even tot FF mijn eisprong heeft neergezet en dan roep ik hier mijn nieuwe nod. Want de 17de gaat het niet meer worden met een ei die een week later pas kwam.

16. Love1990

Love1990 Niet meer actief

De eisprong is volgens mij 24-48 uur na de eerste positieve ovutest, en je NOD is ongeveer 14 dagen na je ei. ( hangt van de lengte van je LF af)

17. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo meiden ik ben weer bij gelezen :D

Ik hoop dat de lijst binnenkort mooi roze zal kleuren.

18. barbara1980

barbara1980 Actief lid

11 feb 2013
    158
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik ook op de lijst!

Barbara1980, 33 jaar, ronde 28/29, 4de na mk, 1ste kindje

In de MMM, clomid 150mg. nog 5 maanden na deze ronde.
    ben druk bezig met afvallen ( vanaf juli al bijna 10 kg eraf)
    eerst cyclus van 33 dagen, daarna zonder clomid 28, dus weet niet wat ik nu aan moet houden ( heb 33 dagen aangehouden) dan is de teleurstelling minder.

19. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ben al een paar dagen niet geweest. Ff jeugdsentiment gehad. Samen met vriendin naar de Backstreet Boys geweest. O watvoel je jezelf dan toch weer even 16, hihihi.;);)

Maar ik heb vandaag mijn eerste ovu testje gedaan en meteen een licht streepje. De kalender loopt precies goed nog, maar vandaag was VL moe, dus morgen maar weer klussen..... hopelijk wordt de streepnog donkerder. Al vraag ik mezelf idd ook weleens af of we idd een goede tijd kunnen bepalen. Net wat zebra zegt. Want zo ingewikkeld kan het toch echt niet zijn....:(

20. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Welkom:D

Deel Deze Pagina