NOD lijst 16 t/m 30 November 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Catelijntje, 3 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Bij mij is mn ovu test nu negatief.. snap er echt niks van. Heb dit nog nooit gehad met de Z&K dat ze eerst duidelijk zijn en dan ineens amper een streepje. Njaa houden het gewoon gezellig, haha!!

2. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ik vind die van Z&K ook niet echt een knaller tussen zitten. Heb totaal geen ervaring mee. Maar vind die testen van Action ook wel raar.

Ik ga vanavond in ieder geval klussen voor alle zekerheid en zal morgenavond rond dezelfde tijd een testje doen..... Ook om er ervaringen mee te krijgen. :)

3. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Wanneer heb je normaal je ei dan? Heb je anders een foto?

4. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    ja ze blijven vaag,
    opgedroogde testen zijn vaak ook nog stukken lichter,
    dus ik ga maar op mn gevoel af van 8 november,wachtbankjeee;)

5. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Inderdaad. Zo test zegt misschien ook wel niets. En je gevoel kan zoveel meer zeggen....;)

Fijne avond nog allemaal.:D

6. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    ja positief !!! hoppaaaaaaa aan de slag jij ;)

7. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik baal een beetje.Had nog 1 z&k test liggen,die straks gedaan.Lijkt hij niet goed te zijn,er zit een beschadiging vlak naast het groene.
    Je plas loopt toch altijd door tot onder dat groene stripje? Nu lijkt hij te haperen.
    Gelukkig m`n plas nog niet weggespoeld en een actiontest gedaan.Geen knaller,maar zeker donkerder dan geweest was.
    Morgen maar weer een actiontest,kijken of die lichter wordt of toch nog donkerder.

Volgens m`n nieuwe berekening (dan ga ik uit van 4 dagen vruchtbaar slijm,daarna eisprong) zou morgen m`n ei moeten zijn.Dus ben benieuwd!

Armanda,die van jou is al best donker.Ik zie ze wel eens donkerder,dus ben ook benieuwd voor morgen.

Zebra,idd niet mega knal je z&k..ik heb dat zelf ook nooit.Je gevoel is een goede graadmeter ,beter dan een ovutestje eigenlijk :)

8. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    hebben jullie ook ervaring met de zwangerschapstesten van de action ?

9. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Naliey echt heftig verhaal zeg! Maar na je uitslag weer positieve kijk erop denk?

Nog voor alle ei spotters
    Klem je er niet aan vast

Bij mijn eerste hadden we op een zondag ochtend 'vlug' geklust en omdat ik zo'n onregelmatige cyclus had bleek later uit de termijn echo's dat ik toch echt op de donderdag dus 4 dagen later mijn eisprong had gehad. ..

10. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Mijn testen zijn weer lichter dus denk gisteravond me eisprong gehad denk ik.

Ik ben wel tevreden over actiontesten vorige maand licht streepje en cb digitaal gaf 1-2 weken aan dus ga ze deze maand wel weer gebruiken als ik niet eerder ongesteld word.

11. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    jooo leeft dat zaad zo lang. en was een meisje ? las vandaag 3 dagen of eerder klusssen dan de eisprong meer kans op meisje ?!hihi dat is zo slecht te timen lijkt me, eens kijken of ik dat de volgende ronde ga proberen als het nu niet is gelukt al heb ik wel een vermoeden dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn 1 a 2 dagen voor de eisprong geklust :)

12. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Idd...meisje :p

En me vriend rookte toen ook nog en ik had die zondag ochtend een kater dusss levenstijl en plannen heeft echt niet altijd meer effect geen moeder natuur ook de ruimte

13. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    ze heeft bij mij niets met m'n bekkengedaan, maar ik kwam ook met heel andere klachten. ik heb wel van anderen gehoord dat het effectief kan zijn bij BI.

@Armanda: ik denk dat de vorige test iets donkerder was dan je laatste test, dan zou je piek al geweest kunnen zijn....

14. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Mijn cyclussen zijn altijd anders, heel vervelend :(

Heb er geen foto van gemaakt ;)

15. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    @mams1 haha heerlijk! Ikzelf drink ook nog gewoon mn borrel, rook, eet filet american.. pas als t zover is stop ik r mee.. anders maak je jezelf ook helemaal gek en zenuwachtig lijkt mij.
    Ook ik gebruik geen testen. Niet mijn ding. Ik zou dan echt helemaal gek worden en me er te erg aan vastklampen.

@nailey super! Eindelijk goed nieuws!!

16. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Pfff, kan niet slapen :(

17. Reamonia

Reamonia Actief lid

23 aug 2011
    482
    0
    16
    kunstenares des levens
    Saturnus
    @Naliey: Wat een schatje is jou kat! Ik heb mijn eigen kat ook vanaf kitten af aan :) Ik ben blij voor je dat de uitslagen goed waren! Ook al waren ze niet makkelijk te krijgen.. Succes met de overige testen en intake, hopen op een wonder!

18. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    Dank je wel :D
    Ja Nala is echt een schatje, en een heerlijke dondersteen.
    Klimt via me been omhoog als ik met vlees bezig ben haha.

En we gaan hopen dat 2014 sowieso ons jaar wordt ;)

19. Nahlatje

Nahlatje Bekend lid

12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    Volgens mij mag ik al op Rood.. Heb al 2 dagen roodverlies, wel minder heftig...

20. mennehh

mennehh Niet meer actief

Nou dames, de lijst gaat bijna lopen! Spannend! Zijn er voor vandaag al vroege testers?

Deel Deze Pagina