welkom Je kan het beste in je bericht je gegevens gekleurd neerzetten, dan zet degene die de lijst beheerd je er op
Welkom Snowedin! Ik ga een kat op mijn rechtenkel aan de buitenkant laten zetten. Er is een halsbandje bij met een sterretje eraan.... Die staat voor mijn overleden vader, opa en katten.
@memvan4: Mooi hoor, met zo'n streepje had ik vorige maand ook een positieve cb met indicator. Gefeliciteerd! Ik heb nog n testje van kruidvat gekocht maar denk dat ik m nog niet ga doen. Heb ook ineens het gevoel dat die test van gisteren gewoon een valse is. Zo duidelijk voor 7 dpo kan toch niet....
Spannend! Wel even foto showen he! Ik hou echt van tattoo's!! Hebben jullie trouwens ook tattoo's? Ik wil er ook nog een voor de 4 miskramen maar ben er nog niet over uit. Ik ga nu met mijn zus mee naar haar 7,5week echo Ben zo zenuwachtig!!
Ik wil ook nog graag een tattoo voor mijn sterretje. Maar weet nog niet precies wat. Wat leuk dat je met je zus mee mag! Hopelijk een kloppend hartje.
Ja ik ga hem natuurlijk showen! Weet nog niet wanneer ik hier een foto plaats, maar als het vanavond lukt dan doe ik het zeker! Dit wordt mijn eerste tattoo, maar de wens is er al heel lang! O veel plezier bij de echo van je zus! Gezonde zenuwen is niet verkeerd! En laat je even weten hoe het was?
jaaa ben ook benieuwd naar foto! mooie betekenis voor de tattoo Ik laat binnenkort 1tje zetten ter hooge van mijn ribben aan de linkerkant. wat voor 1 houdt ik nog even voor me
Mag ik stiekem nog aansluiten? We doen voor spek en bonen mee. We zijn niet perse bezig met klussen voor een tweede, maar we zijn ook niet heel erg 'safe' bezig. Aangezien ik al een paar dagen me niet zo lekker voel, toch stiekem hopen dat het 'ongelukje' een gelukje is! NOD - 23 november - 2e kindje - 24 jaar
@lovelygwen: Welkom en proficiat met je zoontje!! (jij zat toch ook bij ons in het decembermama's 2012 topic?)
gwen, welkom en gefeliciteerd met je zoontje!! Ik heb 4 tattoo's waarvan 1 de naam van dochter dus hoop over een maandje of 10 nog een naam te kunnen laten zetten van een tweede kindje
Ja na die heb ik rond de 4,5 weken een cb gedaan nog en stond 2-3 weken, nadat ik 5 weken was nog een cb gedaan en hij bleef nog steeds op 2-3 weken staan. Toen had k al mn twijfel. Bij mijn zoontje had k nl al 3+ voordat ik 5 weken was. Maarja, helaas mocht het niet zo zijn. Hcg is niet meer van de miskraam, heb daarna nog getest en een blanco test gehad.
wondertje, ik zou het niet kunnen laten om weer te testen na zo'n test! ben erg benieuwd, hopelijk een duidelijkere streep!
Vanochtend heeft FF de datum van mijn eisprong verplaatst nadat ik de temp van vanochtend had ingevuld. Hij staat nu op zaterdag en eerst op donderdag. Dat betekend dat ik dus nog langer op het wachtbankje moet zitten. Ik vond het toen al wel raar dat volgens FF mijn eisprong op donderdag was, terwijl ik op vrijdag om 12.00 uur die knaller had op ovulatietest. Verder alleen nog op donderdagavond en zaterdagmiddag geklust. Maar zondag dus niet meer. Ik twijfel nu of we nu minder kans hebben, omdat we dus de dag na de eisprong niet hebben geklust. Mijn nieuwe nod is nu zaterdag 23 november, als er geen ongi is dan waag ik die zondag een testje. Ik vind het nu vooral vervelend dat ik langer moet wachten en zit vandaag dus op 5 dpo, alweer. Cathelijntje: wil jij mij verplaatsen in de lijst? Goldfishie, 32 jaar, ronde 9, 1e kindje, nod 23 november Voor het test lijstje wil ik graag verplaatst worden naar zondag 24 november, dan wil ik een testje gaan wagen als er dan nog geen ongi komt.
Heb me al niet lang kunnen inhouden haha. Maar heb alleen een kv2v5 euro test hier. Toch maar gedaan, totaal nutteloos want is nog veeeel te vroeg voor die test. En daarbij klopt er volgens mij iets niet aan want het controlestreepje is qua breedte heel dun en maar 3/4 lang
foto ? 3/4 lijntje lijkt idd niet te kloppen.. welk merk test had je de vorige test? lees overal dat KV niet meer zo goed zijn als ze waren
Thanks! Je maakt het spannend met jouw tattoo Gwen, Welkom en Gefeliciteerd met je zoontje vandaag!! Wondertjenr2: O dat is balen.... Ga je vandaag nog een nieuwe test doen of laat je het er even bij?
Hij is inmiddels wat langer maar niet het lijntje zoals ze normaal hebben volgens mij. Als ik m echt van alle kanten bekijk lijkt het alsof er een soort schaduwlijntje staat, maar dan moet je wel echt heeeel goed kijken haha. Of ik verbeeld me dat haha. Krijg m echt niet op een foto, te weinig. Misschien als hij straks goed opgedroogd is.. Vorige test was de ultra gevoelige van zwanger en kids