ja dat hoor ik zovaak met die KV testen van die schaduwlijntjes dan weet je nog niks! action schijnt ook goed te zijn, maar daar had ik vorige ronde 2x streepjes en was dus niks. dus die vertrouw ik ook niet echt maarja 6 dagen voor nod ook he! dus ook niet gek dat het tuur streepjes zijn
@ Memvan4 ik vindt het een mooie duidelijke test alvast een voorzichtig felicitatie!! Je mag als eerste (als ik het goed heb) roze kleuren op de lijst
Hallo dames, Mag ik me bij jullie aansluiten? Dit is onze eerste ronde weer en vind het behoorlijk spannend en eng . Daarnaast ook niet de jongste meer, dus extra risico's etc....pffff. Ik heb op 12 nov mijn knaller van ovutest en ovupijn gehad, dus zet mijn nod op 25 nov (kan ook 26 zijn). Mag ik op het lijstje? Moon: 36 jaar : 1e ronde: 2e kindje: nod 25 nov
Wil je mij ook op de lijst plaatsen? PoohB, 35 jaar, ronde 6 voor 1e kindje nod verschilt elke maand een beetje maar zet deze eerst maar op 26 november.
Ik kom even inbreken.. Ik ben eindelijk echt ongesteld Hoe blij kun je daarmee zijn hahaha.. Dus ik ga verhuizen. Uiteraard kom ik hier zo nu en dan kijken voor jullie
Ik lees al een tijdje mee, leuk om alle verhalen te lezen! Zou ik Mss ook nog op de lijst mogen beau85, 28 jaar, ronde 9, nod 30 november
@ Moon77: Welkom! Spannend aangezien je leeftijd, maar misschien test je de eerste ronde al roze! @ poohB: Ook welkom! Leuk om ook wel oudere meiden erbij te hebben die voor hun eerste kindje gaan. Altijd gedacht de enigste te zijn! @ naliey: O Super meid! Jammer dat je gaat verhuizen, maar we spreken elkaar vast nog wel ergens! @ Beau85: Welkom! Klets lekker mee! @ Napje1986: Welkom! Wat een hoop nieuwe meiden er ineens bij zeg! Super en vooral omdat we bijna allemaal op de wachtbank zitten!
Zo dames wat hebben jullie veel geklets in 2,5uur tijd Echo van mijn zus was goed!! 8weken precies Je zag al echt de vormen van een baby ♥ Nu heeft ze pas over 4weken weer een echo. Naliey: Fijn dat je ongesteld bent geworden, meis! Nieuwe welkom allemaal Ik ga nu even een ovu testje doen. Ben benieuwd!
Wat fijn dat de echo goed was! Lijkt me ook zo bijzonder om een eerste echo te krijgen en dan zoiets te zien! Ben benieuwd naar je ovu testje!
Welkom nieuwe dames Gezellig! Ik ben ook al 36 en vind dat best spannend. Vorige keer combinatietest laten doen, vond ik fijn gevoel. Maar weet niet of ik dat een volgende zwangerschap (nu??) weer zou doen. Ben benieuwd naar de volgende testers. Dit wordt vast een super roze maand!