Huh, hij loopt weer op?? Dat is raar.... Nu durf ik vanavond niet meer te testen. Zijn dit Action testen?
Ik heb tot nu toe alleen Action testen gebruikt en als ik deze test met die van mij vergelijk ga ik er vanuit dat je morgen een knaltest hebt. Zo was het bij mij ook......
Naily: wat fijn dat je ongesteld bent geworden!! Jammer dat je nu weggaat, maar mis tot snel in ander topic, want vermoed dat de duivels onderweg zijn
Meiden. Ik lees van alles over verschillende testen en wanneer jullie gaan testen. Hebben jullie een tip voor mij wanneer ik het beste kan testen en met welke test?
Maar vind het wel lastig, moet ik vandaag nou wel of niet als positief zien Want de distick is denk ik net aan positief.
Ovulatie of zwangerschap? Welke bedoel je? Ik had ovulatietesten van action en zwanger en kids. Heb trouwens nooit een hele dikke knaller gehad maar nu wèl zwanger! Net nog een testpoint en een actiontest gedaan. Minder duidelijk dan kruidvat maar ze staan er wel! YES!!! Ik durf het nu echt te zeggen: ik ben zwanger!!!
Vind de action zwangerschapstesten voor in het begin te testen helemaal niet zo fijn. Van zwanger en kids zijn echt super fijn
Ik heb nu met 10dpo wel echt streepje op action. Maar ze zijn veel minder gevoelig dan kv. En ze geven ook wel wat indrogers. Jij hebt ook die stripjes van zwanger en kids? Die van mij hebben allemaal hobbels en bobbels en daardoor kan ik geen streepje zien! IK MAG OP ROZE!
Hallo! Ik mag hier nu ook ook eindelijk meekletsen! Gisteren had ik mijn eisprong! Getest met ovulatietesten van zwanger&kids. Oermoeder, bijna 33 jaar, ronde 2, 3e kindje, nod 27 november een dag vóór mijn verjaardag!
Wat een geklets! ! Haha zie mooie testen voorbij komen! Morgen maar ff een action opzoeken haha kan me nooit inhouden met testen vooral omdat vorige 7dpo goed zichtbaar was Alleen voel nu echt niks. Vorige maand hele zere borsten na ei, roze slijm 5dpo en dacht t echt nou niet dus Nu voel ik niks
Memvan4 gefeliciteerd!!!!!!!!! Naliey,fijn! ik blijf je wel af en toe volgen hoe t gaat! Welkom nieuwe meiden!