NOD lijst 16 t/m 30 November 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Catelijntje, 3 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommywannabe

mommywannabe Actief lid

4 nov 2013
    319
    0
    0
    Antwerpen, België
    memvan4 super super dikke proficiat!!!!

Ik ga morgen toch ook maar eens naar de action op zoek naar testen :D Ik weet nu al dat ik mij nooit ga kunnen inhouden met testen tot de 23ste! :D

Deze morgen wel opgestaan met pijnlijke tepels... Ik ben momenteel 8dpo, wie weet... Al zou ik het wel héél vroeg vinden. :p

2. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zo benieuwd wat m`n ovutest morgen doet.Vanavond niet kunnen testen,hoop echt dat hij morgen lichter is.
    Dan kan ik op het wachtbankje plaatsnemen,heb wel even genoeg geklust :p

3. furby

furby Bekend lid

14 mrt 2010
    848
    99
    28
    NULL
    NULL
    Memvan4 gefeliciteerd!!

Ik zit vandaag op dag 19 en ik heb wat krampjes en steken in mijn borsten.
    Heb ook pms dus het zegt eigenlijk niks.

Ik weet ook niet wanneer ik mijn eisprong heb gehad. We waren een weekje weg in die periode dus heb expres geen ovulatie testen meegenomen. Gewoon lekker ontspannen geklust.

Wel vervelend nieuws. .mijn contract word niet verlengd in juni. Vriendlief wil gelukkig wel verder klussen dus we zien wel waar het schip strand.

4. lovelygwen

lovelygwen Actief lid

11 nov 2008
    378
    0
    0
    Studente
    Nijmegen
    Mama`s op roze: gefeliciteeeerd!!!

@wondertjenr2: heee!! Ja dat klopt!! Wat gaat een jaar snel he?! Van die club al een aantal meiden weer zwanger, dus hopelijk wel ook snel!! :)

5. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Jullie kletsen inderdaad wel veel :D! Wie van jullie werkt het lijstje bij?

@mem: voorzichtig gefeliciteerd :)! Fotootje van je test? Jij ook wat ouder dus :)?!

@lovelygwen: gefeliciteerd met je zoontje :)! Hebben jullie een leuke dag gehad?

@ovulatietesten: ik gebruik de dipsticks van zwanger&kids en er erg tevreden over.
    Ook ik heb meerdere malen in een cyclus positieve testen gehad. Het kan dus zijn dat je wel een piek krijgt, maar om de een of andere reden geen eisprong. Dan wordt er later in de cyclus nog een poging gedaan, waardoor je dus weer positieve ovulatietesten krijgt.

6. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ben verder niet meer actief, maar memvan4 gefeliciteerd!
    Heb geen ovu testje meer gedaan, had ik niet meer in huis.

Net mijn eerste Tattoo laten zetten. Deed totaal geen pijn. Zie hieronder het resultaat.

7. lovelygwen

lovelygwen Actief lid

11 nov 2008
    378
    0
    0
    Studente
    Nijmegen
    Wauw, mooie tattoo!! Zit er een verhaal achter? :)

@moon77: thanks! Ja we hebben een super leuke dag gehad!

8. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    Mooi!

9. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @lovely: gaat snel hè?! Nu is hij geen baby meer, maar dreumes :D!

@armanda: ziet er goed uit. Zou niet zeggen dat ie net gezet is...Idd benieuwd of er een verhaal achter zit!?

10. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @naliey: fijn dat je eindelijk ongi bent geworden! veel succes met de (intake) IUI!

@lovely: nog.gefeliciteerd!

@armanda: bijzondere tattoo! heb je het zelf.ontworpen?

11. Memvan4

Memvan4 Actief lid

14 okt 2013
    212
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zo he, wat ziet die er meteen mooi uit! Je had hem toch vandaag gezet? Mooi!

12. NiJO

NiJO Actief lid

22 jun 2007
    210
    0
    0
    @memvan4 Jaaaaa, wat een mooie test. Gefeliciteerd
    @armanda, wat een gave tattoo.

Hier vandaag wat menstruatie achtige krampjes in mijn buik. Het zou een teken van innestelling kunnen zijn. Ook veel witte vloed, maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden. Het kan dus nog alle kanten op. Ik ben benieuwd wat mijn temp morgen gaat doen

13. Memvan4

Memvan4 Actief lid

14 okt 2013
    212
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, welke van die tig testen wil je zien? De mooiste dan maar?? :):):)
    http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/ovulatie-zwangerschapstesten/360583d1384462401t-weer-vage-kv-test-image.jpg
    Ik ben alweer 36, rond de geboorte (als alles goed mag gaan) word ik 37. Vind dat toch best wel een beetje eng. Risico is toch groter. Het overlijden van ons andere dochtertje had (voor zover bekend) geen relatie met mijn leeftijd maar toch denk je dat eerst wel even. Mijn zwangerschappen verlopen altijd nogal gecompliceerd. De eerste 2 ook en toen was ik nog jong (22 en 24). Dus ook daar gelukkig geen verband!

14. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Hier ook krampjes en afscheiding gevoel dat het er beetje uitloopt steeds:)

15. Bibi24

Bibi24 Fanatiek lid

7 jul 2011
    1.244
    4
    38
    Mooie tattoo hoor! En fijn dat het geen pijn deed

16. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    @mem: haha, ja die is duidelijk genoeg :p! Wat verdrietig van je dochtertje :(. Ja, nu nog meer risico's pffff. Vind het echt eng hoor ;). Hopen dat je nu eens een zwangerschap krijgt die vlekkeloos verloopt!

17. Memvan4

Memvan4 Actief lid

14 okt 2013
    212
    1
    0
    NULL
    NULL
    Daar reken ik al niet meer op :D. Heb sowieso alle zwangerschappen bedrust gehad dus dat zal nu ook wel weer gebeuren (hoge bloeddruk en bij die in 2012 ook premature weeën met 28wkn). Ach, ik ben het gewend. Ga weer van héél lang verlof uit hihi.

18. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    Aaa zal ik morgen al testen ? 4 d voor nod??? Een lijst aan kwaaltjes maar goed alsje zwanger wilt worden let je overal op... misschien zit t wel tussen me oren hahaha

19. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    Hier ook dramazwangerschappen zwangerschapsvergifting.. beide keren 2e was beginnende met eiwitten en hoge bloeddruk.. nog week aan infuus gelegen om bloeddruk te laten dalen maar ging gelukkig goed. Bij de eerste was het echt geval tussen leven en dood. Wil er niet aan denken bah. Hoop dat noooit weer mee te maken.

20. Bee1986

Bee1986 Fanatiek lid

29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Sorry dames, ik ben niet actief geweest op het forum.. Maar wilde even doorgeven dat ik op rood mag :(
    Totaal onverwachts opeens 4 dagen voor NOD ongesteld geworden. Ik weet dat we nog maar kort bezig zijn maar ik baal weer zo enorm!!:(

Hopelijk kunnen veel van jullie snel op roze, ik ga voor iedereen duimen. En dames op rood sterkte. Hopelijk is het voor ons de volgende ronde wel raak!

Deel Deze Pagina