memvan4 super super dikke proficiat!!!! Ik ga morgen toch ook maar eens naar de action op zoek naar testen Ik weet nu al dat ik mij nooit ga kunnen inhouden met testen tot de 23ste! Deze morgen wel opgestaan met pijnlijke tepels... Ik ben momenteel 8dpo, wie weet... Al zou ik het wel héél vroeg vinden.
Ik ben zo benieuwd wat m`n ovutest morgen doet.Vanavond niet kunnen testen,hoop echt dat hij morgen lichter is. Dan kan ik op het wachtbankje plaatsnemen,heb wel even genoeg geklust
Memvan4 gefeliciteerd!! Ik zit vandaag op dag 19 en ik heb wat krampjes en steken in mijn borsten. Heb ook pms dus het zegt eigenlijk niks. Ik weet ook niet wanneer ik mijn eisprong heb gehad. We waren een weekje weg in die periode dus heb expres geen ovulatie testen meegenomen. Gewoon lekker ontspannen geklust. Wel vervelend nieuws. .mijn contract word niet verlengd in juni. Vriendlief wil gelukkig wel verder klussen dus we zien wel waar het schip strand.
Mama`s op roze: gefeliciteeeerd!!! @wondertjenr2: heee!! Ja dat klopt!! Wat gaat een jaar snel he?! Van die club al een aantal meiden weer zwanger, dus hopelijk wel ook snel!!
Jullie kletsen inderdaad wel veel ! Wie van jullie werkt het lijstje bij? @mem: voorzichtig gefeliciteerd ! Fotootje van je test? Jij ook wat ouder dus ?! @lovelygwen: gefeliciteerd met je zoontje ! Hebben jullie een leuke dag gehad? @ovulatietesten: ik gebruik de dipsticks van zwanger&kids en er erg tevreden over. Ook ik heb meerdere malen in een cyclus positieve testen gehad. Het kan dus zijn dat je wel een piek krijgt, maar om de een of andere reden geen eisprong. Dan wordt er later in de cyclus nog een poging gedaan, waardoor je dus weer positieve ovulatietesten krijgt.
Ben verder niet meer actief, maar memvan4 gefeliciteerd! Heb geen ovu testje meer gedaan, had ik niet meer in huis. Net mijn eerste Tattoo laten zetten. Deed totaal geen pijn. Zie hieronder het resultaat.
Wauw, mooie tattoo!! Zit er een verhaal achter? @moon77: thanks! Ja we hebben een super leuke dag gehad!
@lovely: gaat snel hè?! Nu is hij geen baby meer, maar dreumes ! @armanda: ziet er goed uit. Zou niet zeggen dat ie net gezet is...Idd benieuwd of er een verhaal achter zit!?
@naliey: fijn dat je eindelijk ongi bent geworden! veel succes met de (intake) IUI! @lovely: nog.gefeliciteerd! @armanda: bijzondere tattoo! heb je het zelf.ontworpen?
@memvan4 Jaaaaa, wat een mooie test. Gefeliciteerd @armanda, wat een gave tattoo. Hier vandaag wat menstruatie achtige krampjes in mijn buik. Het zou een teken van innestelling kunnen zijn. Ook veel witte vloed, maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden. Het kan dus nog alle kanten op. Ik ben benieuwd wat mijn temp morgen gaat doen
Hihi, welke van die tig testen wil je zien? De mooiste dan maar?? http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/ovulatie-zwangerschapstesten/360583d1384462401t-weer-vage-kv-test-image.jpg Ik ben alweer 36, rond de geboorte (als alles goed mag gaan) word ik 37. Vind dat toch best wel een beetje eng. Risico is toch groter. Het overlijden van ons andere dochtertje had (voor zover bekend) geen relatie met mijn leeftijd maar toch denk je dat eerst wel even. Mijn zwangerschappen verlopen altijd nogal gecompliceerd. De eerste 2 ook en toen was ik nog jong (22 en 24). Dus ook daar gelukkig geen verband!
@mem: haha, ja die is duidelijk genoeg ! Wat verdrietig van je dochtertje . Ja, nu nog meer risico's pffff. Vind het echt eng hoor . Hopen dat je nu eens een zwangerschap krijgt die vlekkeloos verloopt!
Daar reken ik al niet meer op . Heb sowieso alle zwangerschappen bedrust gehad dus dat zal nu ook wel weer gebeuren (hoge bloeddruk en bij die in 2012 ook premature weeën met 28wkn). Ach, ik ben het gewend. Ga weer van héél lang verlof uit hihi.
Aaa zal ik morgen al testen ? 4 d voor nod??? Een lijst aan kwaaltjes maar goed alsje zwanger wilt worden let je overal op... misschien zit t wel tussen me oren hahaha
Hier ook dramazwangerschappen zwangerschapsvergifting.. beide keren 2e was beginnende met eiwitten en hoge bloeddruk.. nog week aan infuus gelegen om bloeddruk te laten dalen maar ging gelukkig goed. Bij de eerste was het echt geval tussen leven en dood. Wil er niet aan denken bah. Hoop dat noooit weer mee te maken.
Sorry dames, ik ben niet actief geweest op het forum.. Maar wilde even doorgeven dat ik op rood mag Totaal onverwachts opeens 4 dagen voor NOD ongesteld geworden. Ik weet dat we nog maar kort bezig zijn maar ik baal weer zo enorm!! Hopelijk kunnen veel van jullie snel op roze, ik ga voor iedereen duimen. En dames op rood sterkte. Hopelijk is het voor ons de volgende ronde wel raak!