Mag ik ook op de lijst? Lexy1987; 26 jaar; NOD 17november; ronde 30; eerste kindje Volgende week zaterdag eerste afspraak bij gyn. Mijn man wordt gecontroleerd. Hopen natuurlijk dat alles goed is! Iedereen veel succes, en hopelijk een flink roze lijst
Gister operatie gehad vanwege vermoedelijke bbz. Zwangerschapshormoon nog steeds gestegen en niets te zien op echo. Toch besloten voor een kijk operatie. Gyn heeft niets kunnen weghalen. Het enige wat ze zag (wat ze me heeft laten zien via de foto) is een verdikking tussen mn eileider en baarmoeder. Begin van mn baarmoeder eigenlijk... gyn denkt dat daar het kindje (embryo) zit. Maar ze kan daar niet bij want zou gecompliceerd worden. Nouja, maandag dus weer terugkomen en jawel weeeeer bloedprikken om te kijken of waarden weer zijn gestegen....dus ben er nog niet vanaf
He bah wat vervelend zeg hopelijk word het snel opgelost voor je en heb je nietbte veel last van je operatie
Ik kom jullie ook vergezellen! Helaas mijn eerste rood gespot en last van krampen. Ook wel een beetje verwacht, aangezien we niet echt geklust hebben. En vooral mijn eigen schuld, omdat ik de vermoeidheid heb laten overwinnen. Dus aankomende periode maar weer lekker op tijd naar bed. Mamavanjuul, 30 jaar, 2e ronde, 3de kindje NOD 23-11 (dag na mijn verjaardag, dus we gaan voor een mooi cadeautje)
Ik wil er ook graag weer bij, helaas...tweedagen overtijd, voor mij heel uitzonderlijk, maar toch rood vanmorgen... derde, 32 jaar, 4e ronde, 3e kindje Nod 22 oktober. Hopen dat dit onze maand wordt dames! Zou zo graag een zomerkindje willen, maar dan moet het niet te lang meer gaan duren helaas...
♥ NOD-Lijst 16 t/m 30 November 2013 ♥ 16. (4) : MissD, 28 jaar, 3e ronde na MK, 1e kind Bee1986, 27 jaar, 2e ronde, 1e kind Giselle766, 27 jaar, 2e ronde, 3e kind Momo81, 32jaar, 2e ronde, 2e kind 17. (10) : NiJo, 29 jaar, 1e ronde, 3e kind 0Zebra0, 25jaar, 2e ronde, 2e kind Elsa84, 29 jaar, 5e ronde na MK, 1e kind Liefde1978, 35 jaar, 3e ronde, 2e kind Maanvrouwtje, 34 jaar, 2e ronde, 3e kind Goldfishie, 32 jaar, 9e ronde, 1e kind Junyor, 32 jaar, 4e ronde, 1e kind Memvan4, 36 jaar, 3e ronde, 5e kind Mei2013, 28 jaar, 7e ronde, 1e kind Lexy1987, 26 jaar, 30e ronde, 1e kind 18. (2) : Karine, 33 jaar, 3e ronde, 3e kind Knorretje87, 26 jaar, 1e ronde, 1e kind 19. (1) : Naliey, 26 jaar, 26e ronde na MK, 1e kind 20. (2) : MamavanHJS, 23 jaar, 5e ronde, 2e kind Lasas, 28 jaar, 1e ronde na MK, 1e kind 21. (0) : 22. (3) : Dribbel1978, 35 jaar, 9e ronde, 1e kind Bumbaaa, 34 jaar, 3e ronde na MK, 4e kind Derde, 32 jaar, 4e ronde, 3e kind 23. (2) : Nahlatje, 19 jaar, 7e ronde, 1e kind Mamavanjuul, 30 jaar, 2e ronde, 3e kind 24. (3) : Mama0709, 23 jaar, 2e ronde na MK, 2e kind Nootje1986, 26 jaar, 2e ronde, 2e kind Wendy27, 29 jaar, 35e ronde, 25. (0) : 26. (0) : 27. (0) : 28. (0): 29. (1): Twinny2002, 23 jaar, 2e ronde, 1e kind 30. (0): Datumloos (6) : Catelijntje, 22 jaar, 5e ronde na MK, 1e kind Teyla, 31 jaar, 1e ronde, 1e kind 2ekindjewelkom, 30 jaar, 1e ronde na MK, 2e kind Wondertjenr2, 25 jaar, 1e ronde na MK, 3e kind AzA, 27 jaar, 3e ronde, 1e kind Annemie, 32 jaar, 2e ronde, 2e kind Totaal: 34 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfeltest (0) WIL JE OP DE LIJST ZET DAN IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE, NOD NEER IN JE POST DAN ZET IK JE EROP!
Hallo meiden, Ik zal me even voorstellen, misschien leuk om wat meer van elkaar te weten Ik zit in het laatste jaar van me opleiding pedagogiek. Hiernaast werk ik in het zwembad en geef zwemlessen en andere sportactiviteiten. Vorig jaar op 1 januari ben ik ten huwelijk gevraagd,dus ben verloofd Mijn vriend is 34 en zit in militaire dienst. Hij zit momenteel ook in opleiding bij de baas. We hebben een aantal tegen slagen gehad, waardoor onze kinderwens steeds uitgesteld is. Nu gaan we ervoor ondanks dat we nog niet getrouwd zijn Ik vroeg me af of er dames zijn die ovulatie testen gaan gebruiken? Mijn vriend is alleen de weekende thuis de komende maanden dus er is maar weinig kans dat t nu al lukt. De kerstvakantie is een mooi moment om veel te kunne klussen en denk eraan om dan ovulatie testen t gebruiken......je wilt de kans dan toch niet missen Hoop dat jullie het leuk vinden om wat te weten en jezelf ook voor t stellen. Groetjes
leuk een rondje voorstellen, ik doe ook mee , ben 25 jaar woon samen en we hebben een dochter van maart 2012 en een hond we wonen in Noord Brabant en ik ben sinds de geboorte van onze dochter bewust fulltime thuis en man werkt fulltime knorretje,ik gebruikt ovulatie testen omdat mijn cyclus nogal onduidelijk is en ik ook graag ''weet'' wanneer we de meeste kans zouden hebben.
Wat leuk Ik ben moeder van 3 kindjes en we hopen zwanger te worden van de vierde. Ik gebruik ovulatietesten.Gewoon omdat ik dat makkelijk vind.Met 3 kindjes is het ook niet altijd makkelijk om te klussen,dan vind ik het ook wel fijn om te weten wanneer we iig zeker niet over moeten slaan
Hier moeder van 2 dochters...2,5 en net 5 jaar. Vorig jaar zijn wij getrouwd en waren ze onze bruidsmeisjes. Omdat we beide het gevoel hebben dat ons gezin nog niet compleet is, gaan we nu voor ons 3de kindje. Mijn man heeft een eigen bedrijf en ik werk 32 uur. Ik hoop snel zwanger te raken zodat ik weer kan genieten van ouderschapsverlof en weer 24 uur kan werken Afgelopen maand niet heel veel geklust, allebei moe en een beetje laks omdat het 2x in 1x raak was. Nu dus even met de neus op de feiten, want ronde 2!