hoi dames wil me graag aanmelden mosa, 21 jaar, 3de ronde, vorige ronde mk gehad, 1ste kindje, 25 nov NOD
Jullie kunnen veel kletsen zeg, ik moest even 20 blz door! En ik zie al een paar die zwanger zijn: gefeliciteerd! Voor degene die al ongi zijn geworden: balen zeg, op naar de volgende ronde. En ik zag ook al vele tuurtestjes, spannend hoor! Hier nog volop op het wachtbankje, pas zaterdag mijn nod.
na een paar weken al forums te lezen wat duidelijker geworden hoe alles werkt haha. Hopen we natuurlijk allemaal dat onze nod overslaat! nog 8 dagen en dan mag ik test, wel al onwijs gevoelige borsten, steken in mn baarmoeder en heel lichtjes misselijk met maagzuur hopen dat het goed gaat. vorige ronde mk gehad... succes allemaal!
Als ik het goed heb ontdekt, had ik op cd16 mn ei en 2 dagen later had ik roze bij het afvegen s avonds. . Dat kan toch niet al een innesteling zijn? Heel vreemd iig! Nog 10 dagen en dan weten we het! Heb nog nooit eerder tussendoor roze gehad, dus is echt raar..
Hier mogelijk vanmiddag mijn eisprong gevoeld. Helemaal zeker ben ik niet. Helemaal omdat de ovulatietesten maar niet positief worden. Maar die doen het bij mij sinds augustus al niet zoals ze zouden moeten werken.
Ik heb zo een wisselde cyclus momenteel, ipv de altijd 28 dagen die ik altijd had. Dat ik het lastig vindt om wel/geen symptomen en eisprong te ontdekken. Ik heb geen ovutesten gebruikt dus ik wacht het maar rustig af.
Lastig he. Ik heb altijd wisselende cyclussen. Soms 30 soms 35 dage. Ook gebruik ik geen ovu testen...(heb zowizo bijna dagelijks gemeenschap)
Gefeliciteerd dames die zwanger zijn. Helaas dames die ongi zijn geworden. Ik denk dat het deze ronde bij ons niet raak is. Ik heb net voor de vruchtbare periode 2x seks gehad en daarna niet meer. het gaat niet lekker op mijn werk en dat heeft weerga op mijn lichaam. Ik had zoiets van nu maar ff niet.. Wie weet is het toch raak, omdat ik er niet zo mee bezig ben en anders maar naar de volgende ronde.. We zien het wel. Ik vind het ook belangrijk dat ik lekker in mijn vel zit tijdens de zwangerschap. Succes met wachten voor diegene die op hun nod wachten
Ik zou ook graag op de lijst! Mijn NOD is 21 nov. Meppie, 26 jaar, PCO 2de ronde met 100MG clomid, eerste kindje Heb vanaf mijn eisprong last van hoofdpijn, zere borsten, vlagen misselijk, ontzettend gapen en steken in de onderbuik. Eisprong door middel
@mataraa: wat voor test is dat?? Heb je geen 2v5? @zebra: voor ovulatietesten "mag" je 2 uur niets drinken en dan is het ook echt wel heel geconcentreerd dus, zou zoiets aanhouden. Tja, het heerst natuurlijk wel momenteel...maar ik heb tijdens mijn zwangerschap heel veel keelpijn gehad . Werd met week 6 ook verkouden en duurde tot en met week 11....pfff. Ik ben benieuwd naar je test. @sommerfugler: pfff van zoveel ongemakken word je ook niet blij . Dat is het ergste van onze leeftijd hè, dat je zo de druk voelt van "het moet NU".... Hoop dat we snel onze wens in vervulling zien gaan.
Heb ontzettende last van mijn onderrug! Maar zit pas 5 dagen na ei......raar! Iemand hier ook last van?
Ik ga eens even wat pagina's doorspitten even bijlezen. 3 dpo en ondanks dat we nagenoeg geen kans hebben, hebben we goed ons best gedaan! We gaan gewoon door! mag ik in het lijstje van de 22 naar de 26e? En mag er "gewoon" ronde 13 staan ipv 1e ronde Mmm?
Argh zo maar naar bed ik weet hoe dat gaat Morgen mijn vriend om half 6 naar zijn werk dan probeer ik ik mijn pies op te houden. Lukt niet toch maar plassen en testen en dan niet meer kunnen slapen Als die duidelijker wordt gaan we pas samen testen. Mijn vent is er erg relax onder; zo'n verschil of je voor de 1e of de 2e gaat
@maanvrouwtje: gefeliciteerd, jij bent écht zwanger hoor! Zo'n mooie test had ik bij mijn dochter pas toen ik 4 dagen overtijd was @dames op rood: balen, hopelijk meer geluk volgende ronde! @hier: vandaag omowitte test ga er dus vanuit dat ik ongi moet worden. Ben wel van plan komende ronde ovutesten te gaan gebruiken, om te zien of mijn eisprong voor of na mijn 'eipijn' komt... Misschien vergis ik me wel en komt ie op een heel ander moment dan ik steeds gedacht heb...