cici & maanvrouwtje: gefeliciteerd @kim: ik weet idd nog dat we in een eerder topic ook samen zaten ja! voor alle negatieve testers: ik hoop dat de ongi uitblijft en jullie alsnog.positief testen! voor alle meiden die ongi zijn: balen @hier: ff zegt dat mn ei mogelijk donderdag is geweest. donderdag had ik ovu testen die net niet positief waren. vrijdag en gister had ik knaltesten. m'n temp is vrijdag wel omhoog gegaan, maar tempte later dan normaal. vrijdag had ik onwijze buikpijn die ineens over was..dus ja, wanneer m'n ei nou echt geweest is? geen idee. hebben iig hoe dan ook goed geklust!
@twijfeltesten; ik zie op al jullie testen streepjes en zeg alvast voorzichtig gefeliciteerd! @dames op rood; meiden wat jammer! Op maar de volgende ronde, maar eerst maar even balen. Dat hoort er ook bij helaas! @dames op rozé; gefeliciteerd!!! Toch nog wat rozé op de lijst die aardig rood kleurt! @hier; eindelijk na de mk op 21-10 m'n ei gevonden! Vrijdagochtend had ik de echte knaller in m'n handen en daarna werden ze lichter. Donderdagavond ook al een donkere test en volgensmij vrijdag in de namiddag m'n ei gevoeld. Had ook zaterdagmiddag wat buikpijn dus ook dat kan m'n ei zijn geweest. Voor het laatst geklust op woensdagavond en zondagochtend weer. Het was me deze maand afgeraden ivm de miskraam dus wilde het niet precies tijdens eisprong doen, maar ik ga ook geen 1,5 week aan onthouding doen of met vb-middel klussen. Beetje eigenwijs. We wachten maar af. 27e NOD. Zal wel ongesteld worden, maar dat is dan een beetje ingecalculeerd. Zou evengoed enorm balen Tot nu toe 3x zwanger van eerste poging, maar twee keer mk (vmk en mk met 9,5 week) dus ik ben een beetje verwend op het gebied van zwanger raken. Nu nog blijven... Zag ook wat andere dames die net een mk achter de rug hebben; hopelijk voor jullie snel raak! En ook voor alle anderen wordt hier geduimd! X
Had vanmorgen de lijst bijwerkt en ging er vanavond weer goed voor zitten om alles bij te werken. Halverwege maar gestopt want las nu zoveel negatief commentaar en geklaag dat de lol er voor mij definitief af is. Ik startte de lijst en wilde die zelf bijhouden omdat ik destijds werkloos zat en me compleet nutteloos voelde, dus dacht ergens misschien kan ik hier iets (voor anderen) betekenen. Ik geef dingen niet graag uit handen omdat ik me dan machteloos voel en onbegrepen. Als ik ergens aan begin maak ik het ook zelf graag af maar nu dus niet meer. Hoop ondanks jullie negatieve reacties dat jullie wel begrip ervoor kunnen opbrengen. Elke dag is schijnbaar niet genoeg en nu is er 1 die dat 3 x in een uur of meer kan doen. Prima. Heb sinds kort een drukke baan en dat vergt veel van me. Vraag ook om jullie begrip... Veel succes allemaal met zwanger worden en dat er maar veel roze mag komen deze maand
@Cici86 & Zebra: Ik zie een streepje! @Mams & Mommywannabe: Ik zie hem helaas niet! Maar dat houd niet in dat ie er niet is of course! @Maanvrouwtje: Die is wel erg duidelijk, gefeliciteerd!!
Ik denk hier herhaling van vorige maand alleen om t makkelijk te maken een paar dagen eerder :s -voor nod bruin verlies - menstruatiepijn - pijn in onderrug - tuurstreepjes Is bijna geen goede foto te maken zonder daglicht
Ik zie heel vaag iets, mams! Hier wederom een hoge temp, waterdunne afscheiding en een beetje misselijk/weeïg gevoel. Ook zijn mijn darmen van slag en voel ik me opgeblazen. We wachten maar af. Ik wil echt niet eerder testen dan zaterdag. Nu op 9dpo
had gister toch nog 1 zw test gevonden tussen mijn action ovulatietesten dus hoopte op een duidelijker streepje vandaag maar nu heb ik helemaal een vaag streepje! vanochtend 5.00 omdat ik toen moest plassen , foto van ongeveer 15 min later. en nu ga ik ff bijlezen en kijken of er al meer testjes staan van vanochtend
mams, jaa ik zie vaag iets! maar of het echt wat is ? dit twijfel heb ik zelf ook. lastig he! LIX, dan denk ik vrijdag je eisprong gehad? nu op t wachtbankje
Hoi dames ik ben ongi geworden balen ik ga naar t volgende wachtbankje.. wel is mn cyclus wat korter geworden groetjes en succes allemaal
Cici: dat is geen twijfeltest hoor als je het mij vraagt!! Ik vind het een duidelijke test!!!!! Gefeliciteeerd!!
Zie m bij jou idd zebra! Maar niet echt roze? Nee denk echt dat t tzelfde gaat als vorige maand blijkbaar maar ik voor nod iets van hcg aan haha Blijf doortesten hoor vind ik veel te leuk ook omdat ze gewoon niet omowit zijn. Maar morgen moet hij eigenlijk wel echt duidelijker zijn dan gister anders echt herhaling van vorige maand. Dat bruinverlies kan toch ook niet kloppen in combinatie met de ongikramp
Meiden, ik ga jullie verlaten . Ik heb rond zaterdagavond/zondagochtend m'n ei gehad, dus mijn NOD is op 1 december! Veel succes, en een mooi roze gekleurde lijst!