NOD lijst 16 t/m 30 November 2013

Discussie in 'NOD forum' gestart door Catelijntje, 3 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    Dankje maar weet t niet is nog zo licht streepje..

2. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Had mn temp bijgehouden vanaf ei. Week later 2 dagendip, daarna elke dag 0, 1 omhoog steeds. Vandaag 4 dagen voor nod temp met 0, 3 gezakt :(
    Heeft t nu nog zin om te testen of gewoon einde verhaal??

3. cici86

cici86 Fanatiek lid

29 dec 2009
    1.266
    0
    0
    Germany
    Ik zie hem ook

4. Koekepeertje

Koekepeertje Actief lid

18 nov 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo! Ik zou ook graag op de lijst komen!

Koekepeertje, 30 jaar, 12e ronde, 1e kindje.
    NOD: 22 november.

5. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    @Mop81: ik zeg testen! Maar dat ben ik... Ik heb geen geduld.
    En ik geloof niet zo in de temperatuurmethode, maar ik weet dat er veel fans van deze methode zijn dus wss ligt het aan mij!

6. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Zo voel ik me eigen ook! Mijn NOD is pas 27 november, dus ga nog zeker niet testen.... Maar ik voel me normaal nooit zo. Dat opgeblazen gevoel heb ik meestal pas een dag voor mijn menstruatie! :(

7. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ik vind dit ook geen twijfeltest.....:D

8. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Koekenpeertje: Welkom!:D

Mams1: Ik zie niets, sorry!:(

@ Hier: vanochtend bij het opstaan echt super misselijk….. Toch maar wat gegeten en toen zakte het wel af. Dit kan toch niet een zwangerschapsverschijnsel zijn of wel? Heb ook al een opgeblazen buik, lijk wel 3 maanden zwanger……:(

9. Lizanne84

Lizanne84 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.533
    5
    38
    ik vrees dat ik weer naar de volgende ronde mag.
    Ongikrampen 3 dagen voor NOD... Net zoals de vorige 3 rondes = niet leuk! :( Ik hoop er dus al niet te veel meer op want dan is de teleurstelling des te groter.

Proficiat aan alle zwangeren trouwens!

10. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    @Lizane: Ik wil je geen valse hoop geven, maar bij mij zijn ongikrampen voor NOD juist iedere keer een teken van zwangerschap geweest. Ik zou het dus nog niet uitsluiten. Ik snap wel dat als dit iedere maand het geval is je nu de hoop wat verliest, maar volgensmij kan het nu nog twee kanten op!

PS: Wat duurt het wachtbankje lang hé! Pff... krijg er wat van. Ben nu pas 2/3 dpo, maar ik ben het wachten nu al moe. Ik ga deze maand zeker weer te vroeg testen, ondanks het feit dat ik op en om m'n ei helemaal niet geklust heb ivm het advies van de gyn om deze maand nog even over te slaan. Vreselijk die testdrang.

11. Koekepeertje

Koekepeertje Actief lid

18 nov 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel! Na maanden meelezen en symptomen checken in de hoop dat het nu toch wel eens raak zou zijn, zit ik nu zelf ook op het forum.
    1,5 wk gldn: twee keer diepe stekende brandende pijn in baarmoeder. Zo hevig dat ik echt tot 10 moest tellen. Nooit eerder gehad. Heb ruim 1 week daarvoor wel HSG onderzoek in ziekenhuis gehad (wat goed was) maar misschien is dit een na reactie? Kent iemand dat?
    Na die dag tot nu toe soort strak gevoel onderbuik (alsof er een elastiekje omheen zit) en licht zeurende krampjes met af en toe wat fellere steken.
    2 dgn gldn: erg emotioneel, zomaar huilen op straat en ik werd kwaad op een winkel medewerkster (niets voor mij).
    Sinds 2 dgn: wat druppels bruin bloedverlies. Help, zou mijn ongi dan toch komen? Mijn menstruatie start altijd met bruinverlies maar nooit direct zo donker en het lijkt nu niet door te zetten. Vreemd..
    O ja en al 6 dagen zeurende hoofdpijn voorhoofd en wisselende gevoeligheid borsten/tepels.
    OF ik ben zwanger OF ik heb opeens flink last van PMS (eerder nooit zo). Mijn humeur was het weekend verschrikkelijk maar ik voelde me ook zo overheersend sip. Kent iemand dit?
    Kun je opeens PMS krijgen in deze mate?

12. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Twijfeltest? Gefeliciteerd :D

13. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was er een dagje niet..iets van 20 pagina`s vol gekletst hier :D Die ga ik niet allemaal bij lezen :p

Voor de meiden die ongi zijn geworden: balen en digi hugs!

Behalve cici86 nog meer positieve testers?

14. Elf12

Elf12 Lid

14 okt 2013
    88
    15
    8
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    ik post niet zo vaak, maar lees wel vaak even mee. Ook ik zit op het wachtbankje, ik denk vrijdag mijn ei gehad te hebben en we hebben het gelijk maar even gezellig gemaakt...:D
    VL is veel van huis voor zijn werk en ik was blij dat hij nu thuis was. Zou dit onze ronde zijn??
    Ik had trouwens wel gedroomd dat ik een positieve test voor me had, maar ja dat kan ook wel een beetje komen door het gesnuffel op dit forum ;).
    We wachten maar af.
    Voor de dames die al op roze staan: gefeliciteerd!
    Voor de dames die op rood staan, volgende ronde er weer fris tegenaan!

15. mamajess1982

mamajess1982 Actief lid

13 jan 2012
    457
    0
    0
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd voor alle positieve testers :)
    voor de dames op rood, balen! :(

hier nu 5/6 dagen voor nod maar voel vrij weinig.. af en toe wel wat maar ja op een gegeven moment let je op alles haha.

16. kim198

kim198 Bekend lid

29 jun 2011
    898
    0
    0
    Hi dames,

Even een snel vraagje. Sorry.. beetje een ego-post

Ik zat vanochtend in de auto en voelde heel felle steken (3x kort na elkaar, duurden een seconde of 3/4 per steekje) links in m'n onderbuik. Ik had vrijdagochtend een KNALpositieve ovu-test. Donderdagavond was de test ook al zo goed als positief. Zou dit nog mijn ei kunnen zijn? Voor een innesteling is het te vroeg toch? Zelfs als m'n ei vrijdagochtend was zou dit pas dag 3 na ei zijn, lijkt me onmogelijk. Kan je 3 dagen na je KNAL ovutest nog een eisprong hebben?

x

17. Dayna

Dayna Fanatiek lid

3 jun 2013
    1.742
    0
    36
    Mams: Ik zie het streepje weer ;)

Zebra: Jou streepje zag ik ook meteen!! :D

Twinny: succes in de volgende ronde!

Cici: Ook jouw streepje is duidelijk :p

Love1990: Succes op het wachtbankje.

Mop: Meestal als mijn temp zakt is dat geen goed nieuws en test ik niet.

Koekepeertje: Welkom :D

Kim: Ik heb meestal 2 dagen posi test. Welke ovulatie testen gebruik jij? Die van sensitest zijn wat gevoeliger weet ik dus misschien dat ze dan langer positief blijven.

18. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Nog 2 dagen voor ik ga testen. Eigenlijk gister mn nod. Ben wel veel moe, last van borsten, gekke trek.. Hmmm verzint mijn lichaam dit om me in de maling te nemen??

19. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Idd een duidelijke! Zo zag die van mij bij mn jongste dochter er ook uit!

20. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Cici, ik zie hem ook hoor! Hopelijk snel donkerder, iig gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina