Knorretje89 idd al tijd bezig, dat hadden we jaar geleden ook niet gedacht!! Maand voor vorige vmk wel begonnen met ovulatietesten en teunisbloem en tarwekiemolie, idee dat t wel wat doet, iig 2 positieve testen, helaas niet lang van mogen genieten. Verloskundige adviseerde ook te temperaturen, ook even gedaan begin van dit jaar, maar met mijn wisselende diensten schommelt mijn temp. mee..... Miskraam is net 2 weken geleden, dus daarna idd niet ongesteld geworden, hoop in november, maar idee dat mijn cyclus weer hopeloos van slag is. Pfffff frustratie! Hoeveelste ronde zitten jullie? Starry, welkom, jullie ook al tijd bezig zeg!! Hoe lang hebben jullie over 1e kindje gedaan? Zou heeeeel mooi zijn als je 22e positief test, ik duim hard voor jullie!!
Lasas: wel spannend om te ervaren dat de middeltjes helpen...! Hopelijk is je lichaam gauw weer hersteld, moeilijk hoor! Wij zitten pas in de 1e ronde dus ja... Starry: dat zou een heel mooi verjaardagscadeau zijn, ik duim mee!
Leuk, ik zal me ook even voorstellen! Ik ben dus memvan4, verpleegkundige van beroep. Heb 2 kinderen met mijn ex man en 1 met mijn huidige man. En met hem kreeg ik ook nog een geweldig stiefdochtertje! Afgelopen juli ben ik helaas bevallen na bijna 17wkn zwangerschap. Met 16ewkn bleek ons meisje niet meer te leven, echt vreselijk. Moet er nog elke dag aan denken... We hopen snel weer zwanger te zijn, een kindje is zo welkom.
Ahh Starry,balen dat je ook hier bent.Had stiekem gehoopt dat het niet door zou zetten voor je. Mijn nod is ook de 22e ,duimen dat we deze ronde wel gelijk op gaan..in het roze natuurlijk
Bij mij vond ik de laatste ronde m`n ei (zwanger&kids dipsticks)...daarna witte testen,daarna weer donkere en weer lichte. Heel irritant! Uiteindelijk ongi geworden 11 dagen na eerste knaltest. Die cb ovutesten hoe werken die dan?Stel je hebt een twijfel dipstick,dan is de cb nega? En pas bij een knal dipstick een smilie?
Vorige maand heb ik voor het eerst ovutesten gebruikt. Van 123 ovulatietesten. Ik moest voor controle komen bij de gyn na mijn curettage en hij zei dat het nog een paar dagen ging duren tot mijn eisprong. Toch voor de zekerheid de cb ovutesten gehaald. Uiteindelijk was de dipsticks duidelijk negatief en met cb een smiley. In vergelijking met mijn temp was de cb juist en de dipstick niet. Ik weet niet hoe het zit met de zwanger en kids dipsticks, die gebruik ik deze maand..
Hmm,nu zit ik er toch aan te denken om ook de cb te halen.Heb al even gekeken,wel erg duur voor 7 stuks. Met de dipsticks test ik rond de tijd dat ik m`n ei verwacht 2x per dag.Dat zou een duur grapje worden. Hmm,ik denk er nog even over
♥ NOD-Lijst 16 t/m 30 November 2013 ♥ 16. (4) : MissD, 28 jaar, 3e ronde na MK, 1e kind Bee1986, 27 jaar, 2e ronde, 1e kind Giselle766, 27 jaar, 2e ronde, 3e kind Momo81, 32jaar, 2e ronde, 2e kind 17. (9) : 0Zebra0, 25jaar, 2e ronde, 2e kind Elsa84, 29 jaar, 5e ronde na MK, 1e kind Liefde1978, 35 jaar, 3e ronde, 2e kind Maanvrouwtje, 34 jaar, 2e ronde, 3e kind Goldfishie, 32 jaar, 9e ronde, 1e kind Junyor, 32 jaar, 4e ronde, 1e kind Memvan4, 36 jaar, 3e ronde, 5e kind Mei2013, 28 jaar, 7e ronde, 1e kind Lexy1987, 26 jaar, 30e ronde, 1e kind 18. (2) : Karine, 33 jaar, 3e ronde, 3e kind Knorretje87, 26 jaar, 1e ronde, 1e kind 19. (1) : Naliey, 26 jaar, 26e ronde na MK, 1e kind 20. (2) : MamavanHJS, 23 jaar, 5e ronde, 2e kind Lasas, 28 jaar, 1e ronde na MK, 1e kind 21. (0) : 22. (6) : Dribbel1978, 35 jaar, 9e ronde, 1e kind Bumbaaa, 34 jaar, 3e ronde na MK, 4e kind Derde, 32 jaar, 4e ronde, 3e kind Bloesem, 32 jaar, 7e ronde, 3e kind Starry, 28 jaar, 3e ronde na MK, 2e kind Ks2011, , 5e ronde, 2e kind 23. (2) : Nahlatje, 19 jaar, 7e ronde, 1e kind Mamavanjuul, 30 jaar, 2e ronde, 3e kind 24. (3) : Mama0709, 23 jaar, 2e ronde na MK, 2e kind Nootje1986, 26 jaar, 2e ronde, 2e kind Wendy27, 29 jaar, 35e ronde, 1e kind 25. (1) : NiJo, 29 jaar, 1e ronde, 3e kind 26. (0) : 27. (0) : 28. (1): Flora01, 24 jaar, 13e ronde, 1e kind 29. (2): Twinny2002, 23 jaar, 2e ronde, 1e kind Linda89, 24 jaar, 4e ronde, 1e kind 30. (0): Datumloos (7) : Catelijntje, 22 jaar, 5e ronde na MK, 1e kind Teyla, 31 jaar, 1e ronde, 1e kind 2ekindjewelkom, 30 jaar, 1e ronde na MK, 2e kind Wondertjenr2, 25 jaar, 1e ronde na MK, 3e kind AzA, 27 jaar, 3e ronde, 1e kind Annemie, 32 jaar, 2e ronde, 2e kind Dayna, 27 jaar, 17e ronde, 1e kind Totaal: 40 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfeltest (0) WIL JE OP DE LIJST ZET DAN IN KLEUR JE NAAM, LEEFTIJD, RONDE, KINDJE, NOD NEER IN JE POST DAN ZET IK JE EROP!
Ik heb mijn NOD 23 november, maar hoop eigenlijk ook op mijn verjaardag, de 22ste, een mooie positieve test te krijgen
Na een maandje even niet ermee bezig te zijn geweest wil ik mij hier weer aansluiten. Ik hoop dat het deze maand raak mag zijn. Thijs1, 32, 8ste ronde, 2de kindje, 26 nov NOD
Mag ik vragen waarvoor teunisbloem en tarwekiemolie voor is/staat? Lees hier wel op zp dat veel meiden er gebruik van maken maar ik weet helemaal niet waar voor en ben eigenlijk wel erg benieuwd. Bij onze dochter testte ik in de derde ronde positief, dit wondertje laat alleen heel erg lang op zich wachten en wordt mijn geduld heel erg op de proef gesteld..
Starry, Teunisbloemolie kan zorgen voor regelmatige cyclus en minder klachten rond menstruatie, in mijn geval minder stemmingswisselen gedurende hele cyclus. Mag alleen niet gebruikt worden tijdens de zwangerschap, dus ik stop hiermee na positieve ovulatietest en start er weer mee op 1e dag rood. Tarwekiemolie zorgt voor betere doorbloeding en dus ook vN je baarmoeder, waardoor betere innesteling. Sommige meiden gebruiken t ook voor regelmatige cyclus, mag ook tijdens zwangerschap worden gebruikt.
Ja helaas weer ongesteld geworden ik baal er enorm van..Omdat ik zo'n knaller van een ovulatie test had. Ik heb nu besloten om voorlopig even geen ovulatie testen meer te gebruiken..wie weet heeft het effect en krijg ik het mooiste cadeau en dat hoop ik voor jou natuurlijk ook!!
Je kan natuurlijk ook je dipsticks gebruiken en wanneer je denkt dat deze positief is of bijna positief is een cb ovulatie test doen ter controle..dit heb ik zelf ook een tijdje gedaan.
Ik denk dat ik die tarwekiemolie ook eens ga proberen, baad het niet dan schaad het niet waar kan je dat kopen?
Ik heb het bij de tuinen gekocht, je hebt echt de olie en in capsules, ik vond de olie echt vies, capsules zijn prima te doen.