Even een egopost; hier van de hak op de tak. Nu sterk het gevoel dat ik ieder moment ongesteld ga worden. Buikpijn neemt toe en is teveel voor een innesteling ofzo. Nee... Ik zie de bui al hangen! Wat veel dames met twijfeltesten zeg! Hopelijk allemaal knallers over een paar dagen!
Pfff sorry meiden maar heb t ff moeilijk... iedere x weer die teleurstelling... en ik weet dat er meiden zijn die langer bezig zijn maar na 1,5 jaar zou t toch es een x raak moeten zijn... vriendin van me woont net 4 maanden samen met haar vriend die ze net 1 jaar kent en zij is zwanger leven is soms zooo oneerlijk... en ik weet t geen bloed geeft moed maar bij mij nie meer.. sorry wil echt niet zeuren maar moest t ff kwijt.
Geeft niets hoor! Je mag je hart hier best luchten. Daar zijn we hier ook voor. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje uiteindelijk. Ik begrijp je volkomen!
snap je helemaal. ben nog niet jaar bezig maar wel al een tijd. En vriendinnen die stoppen met pil en 'wel zien' en spontaan zwanger worden pff. ik ga nu ook weer naar volgende ronde. onze tijd komt nog wel! sterkte en knuffel!
@Mataara; ik snap je helemaal. Kan vanalles bedenken om je een beter gevoel te geven, maar het is gewoon kak! Jouw tijd komt nog wel, maar dat maakt voor nu niks uit! X
Nou snap ik hoor!!! Kan me niet voorstellen hoe t moet voelen Wil je niet op verkeerde pad zetten maar hij is zkr omowit?
hallo dames, ik sluit weer even aan hier na een tijdje hier niet actief geweest te zijn: alle zwangere: gefeliciteerd! en met tuurstreepjes, spannend! succes op wachtbankje.. alle ongi dames,, sterkte! De maand sept en okt heb ik mijn menstruatie overgeslagen. Testen negatief. Had ik gisteren een afspraak bij de dokter gemaakt voor morgen om maar eens bloed te prikken & wat denk je... Vandaag 'eindelijk' ongesteld (Cyclus dag 95) geeft me nu weer geruststelling dat ik wel een eisprong heb en er niets 'mis' is met me zover.. Dus ik schuif door naar het volgende topic! @Mataraa heel begrijpelijk hoor! Het blijven je gevoelens en die kun je niet zomaar even uit schakelen. Maak niet uit of je 'maar' een jaar bezig bent of al 3 jaar. We willen allemaal 1 ding, 1 wens.. En soms heb je idd van die baalmomenten dat vrienden die net samen zijn elkaar nog maar hoeven aan te kijken en al meteen zwanger zijn..
Ha Juul85, he, dat is balen. Kan me die angst goed voorstellen, denk dat veel meiden op dit forum dat herkennen (en daarbuiten ook!). Ik vind het zelf ook spannend (op een niet zo leuke manier). Maar de kans dat het lukt is veel groter dan niet, en als je straks zwanger bent dan lijkt deze tijd omgevlogen. En het gaat vast lukken! Daar ga ik heel hard voor duimen!
Even een dikke digi hug voor jou! Zeker geen sorry zeggen,dat is echt niet nodig.Ik snap goed dat het gewoon kei klote is.
@Dayna, Bumbaaa en Kaje82 bedankt voor jullie lieve reacties! Ik ga nu weer vol goede moed op naar ronde 5 Ik zal ook voor jullie duimen voor een positieve test! Voor alle zwangeren: Gefeliciteerd!! En voor alle meiden op rood: sterkte, hoop dat jullie snel een positieve test hebben!