Niet echt klachten hier, maar zit pas op 5DPO. Nou ja, er zijn wel dingen maar kan me niet voorstellen dat dat al van een zwangerschap zou komen. Net wat oprispingen, en ook hier heel moe. Al 2 avonden dat ik echt in slaap viel op de bank en dat heb ik eigenlijk nooit, tenzij ik slecht heb geslapen. En ik lijk vieze geurtjes sterker te ruiken. Haha we maken onszelf alweer lekker gek. Afleiding heb ik op zich wel met 3 kids en op werk is het ook lekker druk. En inderdaad lekker scrollen door het forum. En ik merk dat ik vooral aan het terugzoeken ben welke klachten enzo ik vorige zwangerschap had haha.
@joonzdragon hier ook geen klachten meer... de krampen zijn goeddeels weg dus denk dat dat echt van mijn ei was. Deze week nog geduld en zondag testen. Spannend!
Ja afleiding.... Beetje in huis bezig, werken, maar op de rustige momenten of als mijn dochter slaapt tussen de middag dan scroll ik hier weer lekker rond haha en dan lijkt het eeuwen te duren. Zo spannend weer! Bij de eerste zwangerschap voelde ik eigenlijk niets en testte ik omdat ik al een paar dagen overtijd was. 2e zwangerschap voelde ik echt van alles en die ging mis. Dus ik vind het dan ook wel weer eng als ik nu weer van alles zou gaan voelen
Ik ben wat vaker misselijk, maar dat verwijt ik dan weer aan te laat slapen, of te snel gegeten. Of teveel gegeten Nog steeds wat lichtjes in mijn hoofd en mijn vriend praat steeds over zwangerschap. Dat doet hij nooit dus wie weet hangt het dan wel in de lucht. Ik denk dat ik de vrijdag niet ga redden en woensdagochtend een vroege testje ga doen hahaha.
Oh wat grappig, dat doet mijn man sinds en paar dagen dus ook ineens! Hij vraagt zelfs of ik al getest heb, wanneer ik dat ga doen, of ik genoeg testen heb en wat ik allemaal lees op t forum haha Ik pas 4 dpo, wel krampjes en steekjes gehad afgelopen dagen en ben me gewoon erg bewust van mijn baarmoeder ofzo. Vandaag rustig, maar er is nog niet eens een innesteling dus ik kan in theorie nog niet veel voelen.
Hier 4dpo (ongeveer, heb geen ovulatietesten gedaan deze maand), en geen symptomen. Probeer me ook bezig te houden en niet aan te denken. Is toch nog veel te vroeg voor eender wat te voelen (verstand), maar stiekem wil ik al tekens herkennen zoals extra moe etc (hart-verlangen). Eeuwige struggle Ik merk wel dat ik ook relatief rustiger ben deze ronde omdat ik volgende maand naar de gynae mag. Ergens voelt dat als: misschien eindelijk meer hulp/inzicht.
Hier nog steeds geen positieve ovulatietest. Heb vandaag gebeld met de gynaecoloog en mag morgen nog een keer langskomen voor een echo. Hoop dat hij nog gaat springen en dat het geen cyste wordt (heb ik drie jaar geleden gehad vlak voordat ik zwanger raakte van ons zoontje). Zijn er hier mensen die follikelmetingen krijgen? Weet iemand hoe lang zo’n ding kan doorgroeien? Hoe groot kan hij worden voordat het een cyste wordt?
Geen ervaring helaas maar ben wel reuze nieuwsgierig hoe het komt dat je ovutest niet positief wordt. Kan me voorstellen dat je daar ook onzeker van wordt, althans dat zou ik een beetje hebben.
Hallo dames, Ik heb met sommige van jullie al in 2 groepjes gezeten maar ben elke keer opgeschoven vanwege onbekende NOD. Heeft er iemand een voorbeeld foto van de 2 besure ovulatie testen met eventuele oploop?
Hier wel de 2besure testen, zonder echte oploop. Ik krijg mijn foto van vorige maand niet meer erop. En nu nog geen oploop te zien..... Wordt er beetje moe van.
Dank je wel was vooral nieuwsgierig omdat ik al dagen een vaag 2e streepje had en vandaag ineens een mooi duidelijk maar zeker niet positief 2e streepje had
Ja zo op de foto vind ik m idd best oplopen. Maar het duurt lang, cd 23 en al vruchtbaar slijm, maar amper oploop op mn testen. Ik vind die ovulatietesten echt heel lastig, lang wachten. Maar ademhalen, loslaten en rustig doortesten haha en het ook gewoon gezellig maken vanavond.
Slijm heb ik ook of lig begin ervan. Aangezien ik op 7 maanden zit na laatste prikpil. Ik test ook nog even door. Ik zit vandaag op cd 16 met teunisbloem. Als ik een LF heb van 14 weet ik namelijk ook nog niet. En morgen positief zou testen zit ik ook nog op 31 dagen cyclus of uhm 32/33 altijd beter dan 39/40 natuurlijk. Heb er nog genoeg liggen dus we gaan nog even door hahaha
Hoi dames, de vorige 2 rondes had ik mn positieve ovulatietest op cd13. Nu bleef hij uit dus maakte wel wat zorgen (stom van mij hoor maar ja...). Vandaag op cd14 dan toch een ietwat positieve test maar nog geen knaller zoals de vorige keren. Wel wat krampjes in mn eierstokken dus er groeit wel wat denk ik. Hopelijk later vandaag of morgen knaller. Nou hebben wij gister sexavond gehad en afgelopen vrijdag. We kunnen nu toch wel om de dag sex hebben? Of moet ik (als de test eind vd middag bijv knalt) dan ook echt vanavond sex hebben? Om de dag schijnt toch prima te zijn...? Dan ligt er altijd een legertje te wachten zegt men Wil het nl voor mn vriend niet steeds zo’n moetje maken.
Loopt idd mooi op Om de dag is echt prima, wat je zegt zo ligt er altijd wat te wachten. En je weet nog niet of je ei er vandaag of morgen is. Zo'n legertje leeft nog wel een paar dagen hè Succes!