balen zeg het kan nog steeds, je hebt ook genoeg mensen die pas op 14 of daarna positief testen.. maar ik ga meestal uit zelfbescherming ook maar uit van ongesteldheid..
Aaah @BlauwBloempje wat zie ik nou... Wat bijzonder en ook spannend zeg! Sterkte vandaag maar ook voorzichtig gefeliciteerd?
Voorzichtig bedankt! ❤️ Raar toch?! Ik snap er helemaal niks meer van... maar voor jou dan misschien ook weer wat hoop, ondanks je niet zwanger voelen? Blijkbaar kan het... Ga je nog een keer testen of wacht je het af?
Ik wacht het af. Denk dat het vandaag of morgen echt moet gaan uitbreken.. Anders woensdag misschien poging wagen
@BlauwBloempje wauw wat goed om te zien! Ik hoefde er ook niet voor te turen hoor dubbele dag zo! Hopelijk lopen ze mooi op Spannend zeg, ik duim voor je Ik kreeg vanmorgen ineens stekende pijnscheuten bij mijn baarmoeder, en nu af en toe ook nog. Kan dat eventuele innesteling zijn? 7dpo...
Ha meiden! ik ben even afwezig geweest en ik heb heel veel berichten gemist! haha ik ben inmiddels 6 dpo en ik voel...helemaal niks! De vorige ronde had ik een positieve test en voelde ik ook echt dat er iets gebeurde in mijn lijf, nu heb ik dat totaal niet dus ben benieuwd! Wel goed gebruikt gemaakt van de positieve ovutest. @Kaatjem van harte gefeliciteerd! @BlauwBloempje Wat spannend en bijzonder zeg. Voorzichtig gefeliciteerd! @ nieuwe meiden; welkom! @ meiden die ongesteld zijn geworden; #%$#!*&$#% Volgende week wordt wel een lekker testweekje zie ik! spannend hoor! Ik ga denk ik op 10 dpo een testje wagen deze ronde.
Wij lopen bijna gelijk! ik voel deze ronde niet zoveel, dus ben erg benieuwd of dit een goed of slecht teken is
Hmmm ik heb waarschijnlijk een indrooglijntje Ben op t werk, kon pas na een half uur kijken. Met middagurine dit dus..
hmm ik zie wel wat je bedoelt! spannend! kruidvat heeft bij mij nog nooit indroog strepen gegeven, vorige maand zag m'n streepje er net zo uit als bij jou op 9 dpo. Ik vind Kruidvat wel van veel mindere kwaliteit dan de predictor early, maar die is weer zo lekker prijzig. Morgen nog een keer proberen met ochtendurine!
Ja dat lees ik meer.... wacht toch liever een paar dagen om te kijken of dit duidelijker word. Misschien dat ik morgen een dipstick van zwanger en kids die. Maar ben er eigenlijk bang voor
Leuk! Ik heb de kv 2 voor 5 altijd gebruikt van 9 jaar terug tot 3 jaar geleden en altijd top. Maar ik heb pas ook een lijntje gehad terwijl ik niet zwanger was, en als je goed kijkt voor je test zie je al een glimmend grijs lijntje. Dus ze zijn echt niet meer zoals toen
lastig.. die van kruidvat waren eerst prima, maar ik hoor inderdaad dat ze vrij recent niet meer zo super zijn.. je moet doen wat jij prettig vind! Morgen testen of nog paar dagen aankijken.. wel spannend zeg!