Hier ook... nod vandaag, dus geen hoop meer. Verwacht menstruatie vandaag of morgen. Wanneer is jouw nod?
@MIss X ah nee, wat balen! @DN2017 hoi en welkom! Jeetje meiden, wat een hoop rood en een hoop witte testen
Ik heb vanmorgen nog een extra test gedaan. Toch nog wat bruinverlies gevonden en in combinatie met krampjes ben ik er nog niet helemaal gerust op. Streepje is wel iets duidelijker geworden. Ik test overmorgen weer en als ik aankomend weekend een mooie knaller heb durf ik mezelf wel op roze te zetten. Succes voor iedereen die gaat testen! En sterkte voor iedereen die rood is gegaan. Een wijntje voor jullie en hopelijk de volgende ronde wel raak. ❤️
Kan ik me voorstellen, zie dat je ook een moeilijke tijd achter de rug hebt, dan lijkt het me dubbel zo klote. We willen gewoon zo graag en dat geduldig wachten is soms gewoon helemaal niet leuk! Ik had zo in mn hoofd dat ik het nieuwe jaar zwanger in zou gaan, ook zo'n dingetje. Ik maak het mezelf ook zo lastig
Heb je al een gevoelletje? haha ik ben nu 8/9 dpo en ik heb het idee dat er helemaal niks aan het gebeuren is
Ik heb net 4 testen gehaald(2 kv early + en 2 predictors) toch 1 gedaan (9dpo met kv early) maar hij is wit. Maar het is nog erg vroeg, ik probeer pas vrijdag of zaterdag de 2e te doen!
@nony he wat jammer zeg... @BlauwBloempje spannend hoor. Ik zie wel een mooie oploop! Hier wacht ik ook mijn menstruatie af na een stapel witte testen in het weekend. Normaal testte ik met 12dpo wel een tuurstreep maar nu witter dan wit.. Vandaag 13dpo en geen testen in huis dus ik ga proberen vol te houden tot vrijdag. Al verwacht ik morgen of overmorgen meer duidelijkheid te hebben door menstruatie.