Ik ga morgen ook maar weer eens met de ovu testen aan de slag. Wou eigenlijk vandaag al starten maar drukke dag gehad en voorlopig nog niet thuis.
Denk dat ik vandaag mijn piek heb gevonden op de ovutesten Gisternacht gezellig gehad. Moeten we vandaag dan ook of beter morgen?
Hoi meiden, mag ik hier ook (weer) met jullie meeschrijven? Volgens mijn app valt mijn NOD op 15 november, maar ik heb vanmorgen pas mijn LH piek gevonden... denk dus dat het ook nog wel eens 16 of 17 november kan worden. Ik val een beetje tussen twee groepjes in zo.
NOD-lijst 16 t/m 30 november ♡♡♡♡♡ 16 november (3) Kaatjem - 34 jaar- 3e kindje- ronde 4 Nony - .. - 3e kindje - ronde 2 Billie27 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 17 november (1) Bixou - 32 jaar - 2e kindje - ronde 8 18 november (3) Joonzdragon - 29 jaar - 1ste kindje - ronde 4 PoefToef - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 MIss X - 33 jaar - 4e kindje - ronde 4 19 november (0) 20 november (2) Babyaapje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 7 Rhombi - 33 jaar - 4e kindje - ronde 1 21 november (1) Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 9 22 november (0) 23 november (1) onduidelijk- 28 jaar- 3e kindje- ronde 4 24 november (2) Rosa5 - 38 jaar - 6e kindje - ronde 13 SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 7 25 november (1) Lindavvv - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 26 november (0) Sheila - 36 jaar - 2e kindje - ronde 2 27 november (3) Eli05 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 MomK - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Korey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 Sedese - 34 jaar - 3e kindje - ronde 6 28 november (0) 29 november (0) 30 november (0) ♡♡♡♡♡Totaal (17) Wachtend op eisprong (17 Wachtbankje (2) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (1) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik heb mezelf op het wachtbankje gezet. Ovulatietest is aan het aflopen (bijna negatief) vandaag en vrijdag gezellig gemaakt dus nu fingers crossed!
NOD-lijst 16 t/m 30 november ♡♡♡♡♡ 16 november (3) Kaatjem - 34 jaar- 3e kindje- ronde 4 Nony - .. - 3e kindje - ronde 2 Billie27 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 17 November (2) Bixou - 32 jaar - 2e kindje - ronde 8 BlauwBloempje - 38 jaar - 1e (3e) kindje - ronde 3 18 november (3) Joonzdragon - 29 jaar - 1ste kindje - ronde 4 PoefToef - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 MIss X - 33 jaar - 4e kindje - ronde 4 19 november (0) 20 november (2) Babyaapje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 7 Rhombi - 33 jaar - 4e kindje - ronde 1 21 november (1) Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 9 22 november (0) 23 november (1) onduidelijk- 28 jaar- 3e kindje- ronde 4 24 november (2) Rosa5 - 38 jaar - 6e kindje - ronde 13 SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 7 25 november (1) Lindavvv - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 26 november (0) Sheila - 36 jaar - 2e kindje - ronde 2 27 November (4) Eli05 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 MomK - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Korey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 Sedese - 34 jaar - 3e kindje - ronde 6 28 november (0) 29 november (0) 30 november (0) ♡♡♡♡♡Totaal (19) Wachtend op eisprong (17) Wachtbankje (2) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (1) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Mezelf even toegevoegd op 17 november. Oef, wat een datum. Das nu over twee weken (lijkt mij redelijk als vandaag of morgen mijn ei is) en was ook de uitgerekende datum van onze tweeling. Zou toch wel heel bijzonder zijn als ik dan weer een positieve test in handen heb...
@BlauwBloempje gezellig dat je hier ook kletst en ik duim heel hard voor je!! Zou wel heel bijzonder zijn. Hoop het zo voor jullie. En voor ons allemaal natuurlijk Vind het wel weer spannend hoor. Ben er nu ook echt klaar voor eigenlijk. Kijk ook enorm uit om te 'vasten' en lekker gezond te experimenteren met eten ook. Dat lukt me toch wat beter met een zwangerschap Van eisprong tot NOD. Laten jullie dan ook het wijntje staan? Ik zeg eerlijk van niet, nooit gedaan ook maar misschien wel beter Ik heb nog een zwangerschapstest liggen van de AH. Dat is ook de enige en iets duurder dan van de action. Ben ik gek genoeg toch wat zuiniger mee Ik ben heeeel nieuwsgierig hoe lang ik het nu (niet) kan volhouden om (niet) te testen.
En voor jullie natuurlijk ook @MIss X ❤️ Zou ook wel heel mooi en bijzonder zijn! Hopelijk op deze lijst gewoon heel veel roze ik schrijf ook mee in het groepje hiervoor en met die twee bij elkaar zouden we wel een hele leuke zwangerschapsgroep hebben hoor! Veel succes allemaal en ik duim voor jullie! Tja, dat wijntje... ik drink ‘m ook gewoon je weet ook niet of je zwanger bent hè... mijn moeder heeft me wel eens verteld dat toen zij zwanger was van mij, ze juist aangeraden kreeg om af en toe een wijntje te drinken en zo lang er geen hele flessen per avond doorheen gaan... Hypocriet genoeg stop ik wel meteen als ik weet dat ik zwanger ben Hier nog drie stripjes van Sensitest liggen en een Clearblue. Ik kan mijn lol op met testen deze ronde. Maar hopelijk scheelt het iets dat ik hier ergens bovenin de lijst hang, dan is nog niet iedereen om me heen aan het testen en houd ik het hopelijk langer vol.
Ik ben zelf al niet zo’n drinker. Dus ik vind het niet moeilijk om niet te drinken. Maar ik verwijt niemand die wel nog een wijntje pakt hoor. En de placenta begint pas na 8 weken te vormen. Dus daarvoor krijgt de bevruchte eicel “niks” binnen (kan nooit 100% niks zeggen hè . )
@MIss X ik moet toegeven dat ik nu de wijntjes nog niet laat staat... Drink wel echt met mate. En hoe meer "rondes" het duurt, hoe voorzichtiger ik wordt. Maar het zelfde geld voor sushi en carpaccio enz. Nog een paar dagen en ik begin ook weer met ovulatietesten. Ik denk dat ik donderdag of vrijdag start en verwacht mn ovulate dan begin die week erna. Ben benieuwd.
ben benieuwd of jullie hier ook 'last' van hebben..ik zit inmiddels in ronde 6 en ik merk dat ik ontzettend bezig ben met zwanger worden. Ik ben net ongesteld geweest en nu alweer denk ik oh god ik moet wel beginnen met de ovulatietesten want stel je voor dat ik mijn piek mis en dan MOET er wel gesext worden maar stel dat ik het dan op de verkeerde dag doe, ik ga nu maar vast testen en dan heb ik een positieve test dan denk ik; oh ja zie je, ik ben te laat, ik had het gisteren al moeten doen, stel dat - stel dat- stel dat. Ik merk dat ik er zoveel mee bezig ben dat het een soort van opgave begint te worden. ik leef van ovulatietest naar seks naar wachten naar zwangerschapstest. Bezig zijn met zwanger worden moet ook gewoon leuk zijn, de seks moet ook gewoon leuk blijven, het verplichte begint te overheersen. Hebben meer dames hier last van? Het moment dat ik denk oke, deze maand laat je alles los, dan ben ik weer bang dat ik een kans mis en dan begint het circus weer van voor af aan haha
NOD-lijst 16 t/m 30 november ♡♡♡♡♡ 16 november (3) Kaatjem - 34 jaar- 3e kindje- ronde 4 Nony - .. - 3e kindje - ronde 2 Billie27 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 3 17 november (1) Bixou - 32 jaar - 2e kindje - ronde 8 18 november (3) Joonzdragon - 29 jaar - 1ste kindje - ronde 4 PoefToef - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 MIss X - 33 jaar - 4e kindje - ronde 4 19 november (0) 20 november (2) Babyaapje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 7 Rhombi - 33 jaar - 4e kindje - ronde 1 Harper- 32 jaar- 2e kindje (1ste kindje 17+4 ⭐)- ronde 39 21 november (1) Amy1989 - 30 jaar - 2de kindje - ronde 9 22 november (0) 23 november (1) onduidelijk- 28 jaar- 3e kindje- ronde 4 24 november (2) Rosa5 - 38 jaar - 6e kindje - ronde 13 SjH - 33 jaar - 1e kindje - ronde 7 25 november (1) Lindavvv - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 26 november (0) Sheila - 36 jaar - 2e kindje - ronde 2 27 november (3) Eli05 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 MomK - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Korey - 36 jaar - 2e kindje - ronde 3 Sedese - 34 jaar - 3e kindje - ronde 6 28 november (0) 29 november (0) 30 november (0) ♡♡♡♡♡Totaal (17) Wachtend op eisprong (17 Wachtbankje (3) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (1) Negatieve Test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).