Ik heb mijzelf eraf gehaald, gebeurt te weinig qua follikelgroei: zet gewoon niet lekker door allemaal. Baarmoederslijmvlies groeit ene echo, krimt andere dag weer... dus schiet niet op zo. Blijft kwakkelen. Gaat toch iets mis qua communicatie daar... dus we gaan menstruatie opwekken en daarna starten met medicatie.
Ik heb de lijst aangemaakt. Maar hoe doe ik kleurtjes. Dat weet ik niet vandaar dat de mijne saai zwart wit is
Ik ben niet gevaccineerd en dat ga ik niet doen ook. Mijn man wilt hem wel. Ik zei weet niet wat het doet met je zaad en dus hebben we nkg nodig . Nu gaat hij gelukkig wachten.
Jeetje wat erg dit. Je bent al in zo 'n traject en dan krijg je ook nog eens slechte communicatie. Hoe kun je een menstruatie opwekken. En hopelijk gaat de medicatie aanslaan
Ik heb precies hetzelfde! Ik denk dat mijn ovulatietesten gewoon heel slecht zijn. Ze zijn van Telano en zelfs de controlelijn is amper zichtbaar…
Vandaag de eerste iui gehad, ik moest om 8 uur het zaad al inleveren en om 9:30 had ik de iui vriendlief had 32 miljoen zaadcellen en na opwerking waren er dit nog 2,5 miljoen sterk bewegend en goed gevormd, het was ook zo gepiept toen ze de eendenbek erin deed zei ze meteen wow dit is de perfecte timing je zit echt precies rond je eisprong je baarmoedermond staat mooi open en je hebt echt heel veel rekbaar slijm dus dit hebben we goed getimed. Het was zo gepiept en binnen 5 minuten stond ik weer buiten.. Nu 2 weken in spanning afwachten en heel hard duimen of het raak is! Mijn nod is op de sterfdag van mijn moeder hopelijk moet het zo zijn en is het een goed teken❤️ Help je me een handje mee van daarboven lieve mama?
Haha nee bedoelde communicatie in mijn lijf. De eierstokken worden niet goed aangestuurd of daar zit t probleem juist. De gyn pakt juist nu goed door en geeft mij nu al de keuze om op cd16 het cyclus af te breken ik neem dan 10 dagen progesteron tabletten alsof ik in tweede helft van cyclus zou zitten. Dus als ik stop, dalen de hormonen tada menstruatie maar ik mag ook wachten tot ik zelf mentrueer en dan starten met medicatie
Ik heb ook 25/26 dgn cyclus en kliniek gaf mij aan vanaf dag 9 dus denk idd dat je met 8/9 wel goed zit.
Ja klopt, ben echt blij dat ik mij gelijk al had aangemeld bij de gyn in augustus toen man toch een derde wou. Was toen meer consult voor medicatiecheck vooral. Maar komt nu goed uit: heb nu al diagnose en behandelplan klaar liggen. Zo min mogelijk tijd verloren