Hier af en toe ook een moetje hoor... Van het weekend juist niet. Gister positieve ovulatietest en was meer een moetje. M'n man maakte zelfs een opmerking hoe dit m'n eisprong kon zijn als 't zo droog was Heb gezegd dat ie beter z'n best moest doen dan. Als het inderdaad al een droge bedoeling is met m'n eisprong dan ligt het toch echt aan hem Daarna is 't nog leuk geworden hoor hahaha Ben stom genoeg blij als m'n ovulatie voorbij is, dan is 't spontaner...
Ik had gisterochtend ook m'n positieve test. S avonds begon de pijn (ik kan dan nauwelijks zitten) en nu nog steeds... Is ie dan nog niet gesprongen? Test gisteravond was alweer negatief
@Narcisje hey, jij ook ronde 22! Heb je de hsg met olie gehad? Wij moeten nog een half jaar wachten tot we dat mogen...
Ik heb het toen gevraagd aan de anesthesist maar dit wist het niet.. en toen ik de gynaecoloog zag ben ik het vergeten te vragen. Wat stom dat je nog een half jaar moet wachten na zoveel pogingen.. heb je verder wel andere onderzoeken gehad?
nou dat had ik dus precies hetzelfde!! Toch verwarrend. Iemand hierboven zei dat dat wellicht de laatste groeipijn is??
mij heb ook altijd laaaaang pijn. Eerst heviger en daarna zeurt het nog een dag door. Ik denk dat ie na het hevige springt.. waarom het dan nog zo lang doorzeurt… geen idee.
je onderschrift staat 8 november 2022.. maar ik hoop dat in 2022 je op die datum óf zwanger bent of een beebje hebt hoor!
Ik snap het niet. Ik ben begonnen met ovulatietesten op dag 8, vond toen een licht 2e streepje. Op dag 9 werd die minder en vandaag helemaal weg. Kan het zijn dat de ovulatie dus vroeger was dan dag 8 en ik deze gemist heb? Of is dit normaal en kan het later weer gaan oplopen?
Ik heb precies hetzelfde. Ik heb m’n eisprong gehad als dat hevige voorbij is. Dat is ook bevestigd aan de hand van de groei echo met m’n 2 zwangerschappen. Ik wist op de dag nauwkeurig hoe ver ik was bij beide
Ik ben echt helemaal nieuw in de wereld van ovulatietesten. Als je een positief resultaat hebt, wanneer maken jullie het dan gezellig? Meteen die dag nog of wacht je tot de dag nadien?
Haha ik ga dan denk ik voor om de dag. Aangezien wij beide een drukke baan hebben gaat hebben we niet zoveel zin aan elke dag
Wow, wat bizar dat jullie daar zolang nog op moeten wachten? De HSG was samen met de inwendige echo het eerste wat bij ons bekeken werd, alvorens we ons 2e gesprek hadden bij de arts. En ze hebben ons meteen op wachtlijst gezet voor een IUI in februari ondanks dat ze niks kunnen vinden waarom het niet zou lukken.
Houden jullie ook rekening met het geslacht? Ik heb er tot nu toe (ronde 1) en bij mijn vorige kindje totaal geen rekening mee gehouden. Ik wil gewoon een gezond kindje maar Ik hoorde gisteren van een vriendin dat hoeveel te korter bij de eisprong je seks hebt gehad zoveel te meer kans op een jongen. Iedereen die een evulatietest gebruikt zwanger van een jongen?