Ik ben heel emotioneel en vannacht voor het eerst echt al enorm misselijk.. hou ooo al niks meer binnen en wat krampjes maar voel me verder prima
Nee had het echt niet meer verwacht! Ik werd vannacht ineens misselijk wakker en moest echt al flink overgeven, en was de laatste dagen emotioneel en heb het enorm koud.. Ik had gisteren nog een witte test op 11 dpo dus echt zo bijzonder dat het toch raak is!
Ik heb het even terug gezocht, 18-08 heb ik de miskraam gehad. Op 23-09 heb ik nog contact gehad met de gynaecoloog omdat ik toen nog positief testte en de dag erna ben ik toevallig ongesteld geworden, héél licht 4 dagen. Daarna testte ik negatief. Dus na ongeveer 5/6 weken. Voor mijn gevoel duurde dat een eeuwigheid..
Ohhw oke. Dan klopt het voor mij ook. Vrijdag is het voor mij 5 weken. Hopelijk volgende week ongesteld of iets.
Hmm dat lichte ongesteld komt dus vaker voor. Heb net 6 dagen kleine hoeveelheden bloed verloren. Fijn om te lezen dat het dus vaker voorkomt. Had jij daarna wel weer een normale eisprong/cyclus?
NOD-lijst 16 t/m 30 november ♡♡♡♡♡♡♡♡16 november (2) AniS- 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 Sophia89- 32 jaar- 3e kindje- ivf2.1 17 november (1) Aanoniemous - 29 jaar - 3e kindje Flops - 25 jaar - 1e ronde 18 november (0) 19 november (4) Bambiniheart - 32 jaar - 1e kindje - ronde 9 Neanay - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 Padmee - 34 jaar - 2 kindje - ronde 1 (na ma) Anne1997 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 (na mk) 20 november (5) Swaan7 - 32 jaar- 2e kindje - ronde 3 Siementje - 33 jaar - 4e kindje - ronde 3 (na mk) capo - 35 jaar - 3e kindje - ronde 5 (1e na vmk) roxy1994 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 2 Sannetijd - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 21 november (2) BibiQ - 39 jaar - 2e kindje (1ste als BAM) - 2de ronde IUI-D Chailou - 26 jaar - 2e kindje (1e samen) - 2e ronde 22 november (4) Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 7 Leesteken - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 Ajuuparaplu - 34 jaar - 3e kindje - ronde 22 Narcisje - 32 jaar - 1ste kindje - ronde 22 (1ste na HSG) 23 november (8) Joy20 - 43 jaar - 2e kindje - ronde 3 na mk Amsterdammertje - 40 jaar - 4e kindje - ronde 38 na BBZ (ronde 9 na mk) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 6 na MA (ronde 13 totaal) MamaDorey - 36 jaar - 4e kindje - ronde 6 na mk (ronde 13 totaal) Minetje - 39 jaar - 1e kindje - ronde 2 iui in natuurlijke cyclus MM34 - 34 jaar - 2e kindje (eerste samen) - ronde 7 (3e na vmk) Deb1988 -33 jaar - 1e kindje - 1 ronde Sammm1009 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM 24 november (3) MonaB - 27 jaar - 1e kindje - ronde 20 (MMM) Penniej - 33 jaar - 3e kindje - ronde 7 Angel02- 43 haar 2e kindje ronde 3 25 november (1) Sjuwene- 32 jaar - 1e kind- ronde 1 na MK 26 november (1) Milanatje - 33 jaar - 2de kindje - ronde 1 27 november (1) Mieees - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 28 november (1) 29 november (1) Jootje91 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 4 - onregelmatig sinds vaccinatie 30 november (1) Eliss92 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (35) Wachtend op de eisprong (8) Wachtbankje (28) Zwanger (1) Ongesteld (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Of je eisprong misschien? Die kan soms gepaard met wat bloedverlies ik weet alleen niet precies hoeveel...
Dat 1 x pmnd weinig is herken ik ook erg en door de IUI-D ook echt naar 1 kans. Ik gun het iedereen hoor maar soms voel ik lichte jaloezie voor de dames die rond hun ei het meerdere keren kunnen proberen en daarmee gevoelsmatig wel de kansen vergroten. Maar goed tis wat t is.
Ja op zich wel normaal. De keer erop hebben we ‘niet echt geprobeerd’ zwanger te raken maar wel onveilig seks gehad. Ik kreeg toen wat vage klachten waardoor ik voor mijn verwachte nod 2 testen heb gedaan die licht positief waren. Toen heb ik 2 dagen heel licht bloedverlies gehad, 1 dag niks en toen een echte menstruatie van 7 dagen. Cyclus was toen 29 dagen, geteld vanaf de echte menstruatie. Maand erop heb ik ovulatietesten gebruikt en mijn cyclus lijkt nu best regelmatig. Ik heb hiervoor een spiraal gehad en dus al 4,5 jaar niet meer ongesteld geweest. Ik ben tijdens mijn spiraal zwanger geraakt (niet gepland dus, wel zeer gewenst) wat uiteindelijk uitgelopen is op een miskraam. Daardoor nu besloten om een paar jaar eerder dan gepland aan kinderen te beginnen. Ik verwacht nu aankomende vrijdag hopelijk niet ongesteld te worden haha. Ik zie dat jij jezelf op rood hebt gezet, voor jou nieuwe ronde nieuwe kansen dus helaas?
Ik word hier een beetje moederloos van. Ik zou vandaag bij eisprong hebben maar geen van deze testen zijn positief. Ik vraag mij serieus af of die eisprong nog gaat komen
Jajajajaja!!! Die is duidelijk zichtbaar!!! ❤️ jaaah! Gefeliciteerd! ❤️ ik had m’n piek pas op cd19. Duurde ook écht lang! 2/3 dpo: Hier nog geen bijzonderheden te melden. Heb nu een paar keer dpo lijstjes bijgehouden maar alle ‘symptomen’ die op een zwangerschap kunnen lijken, denk aan: zere borsten, krampjes, emotioneel, vreemde dromen… heb ik echt elke maand. Dus ik ga me er niet meer op blind staren. Zeg ik nu heel wijs.