Nod lijst 16 t/m 30 november 2021

Discussie in 'NOD forum' gestart door angel02, 18 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    @Narcisje ja bij mn innestelingsbloeding in augustus jl. toen had ik er ook slijm bij!

BibiQ vindt dit leuk.
  2. Veertje22

Veertje22 Fanatiek lid

27 jul 2021
    1.542
    1.947
    113
    Vrouw
    Ja ik vind het ook enorm lang duren omdat ik "normaal" altijd al ga testen vanaf 8/9 dpo (soms zelfs een keer op 7dpo omdat ik ergens had gelezen dat iemand een positieve test had gehad op die dag....) Maar het kost mij zoveel energie en wordt elke keer zo neerslachtig van elke keer die hoop hebben omdat ik toch iets denk te zien op de foto (na uren turen) en de dag erna negatief. En dan toch weer hoop krijg want ik ben dan pas 10dpo, dus begin ik die dag weer opnieuw met turen. En dan weer teleurgesteld worden de ochtend erna. En dit blijf ik doen, tot die 12dpo ofzo. Want ik weet, dan moet je streepje wel zichtbaar zijn voor een goede zwangerschap. Dus BETER inderdaad, afwachten tot die 12dpo. Als ik dan test, en ik zou zwanger zijn, dan moet ik direct een oke streep hebben, geen tuurstreep iig... :p Maar ik vind afwachten tot 12dpo echt nog lang haha!!! Dus geen idee hoe dit ik vol ga houden. Hoeveel DPO ben jij vandaag dan @BibiQ ?

@Mieees goed om te lezen dat ik niet de enige ben! Ben jij dan ook 6dpo vandaag? Ik twijfel zelf nog een beetje tussen die 11 of 12 dpo maar het hangt denk ook een beetje af van mijn temp.. 11dpo heb ik veel haast in de ochtend (kids wegbrengen en vervolgens snel de auto in voor belangrijke afspraak) dus daarom niet mega handig waardoor ik dacht aan wachten tot 12dpo :) -> donderdag

BibiQ vindt dit leuk.
  3. Ajuuparaplu

Ajuuparaplu Fanatiek lid

15 jan 2020
    1.522
    1.118
    113
    Vrouw
    Helaas..
    Had nog even hoop met m'n misselijkheid van gister en vanochtend, maar vandaag mn jongste aan het spugen en bij afmelden op school hoorde ik dat de buikgriep enorm in de rondte gaat. Dus daar zou 't wel door komen dan.

Bijgevoegde bestanden:

4. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    hé jakkes, dat is vervelend! Hele dikke knuffel.

5. capo

capo Fanatiek lid

16 nov 2020
    1.423
    1.943
    113
    Vrouw
    @Leesteken Oh nee jij ook al, wat verdrietig :( De blijdschap om een streepje en dan toch niks. Er is wel íets gebeurd, misschien een schrale troost.

@Lintje Hè potdorie, wat klote. Dat ego mag er even zijn hoor. Sterkte

@Ajuuparaplu :( :( :( ook voor jou een knuffel

Lintje vindt dit leuk.
  6. capo

capo Fanatiek lid

16 nov 2020
    1.423
    1.943
    113
    Vrouw
    Nou dames, ik voeg er op deze verdrietige dag ook nog wat slecht nieuws aan toe. Vanochtend ongesteld geworden. Op naar ronde 6. Ik ben vooral ook boos merk ik. Baal dat we 'zo laat' zijn begonnen met proberen (in onze relatie, maar ook na ons stilgeboren zoontje). Over 2 weken word ik 36. Ik ben bang dat ik te oud ben. We gaan nu ook het jaar over. Vorig jaar testte ik op 12 december positief van mijn zoontje. Ik lig er echt even af merk ik :( :( :(

7. Flops

Flops Fanatiek lid

13 nov 2021
    1.259
    1.018
    113
    Vrouw

Knuff! Probeer niet teveel te balen van de dingen die je niet kan veranderen, het herstel na een stilgeboorte heeft ook tijd nodig hè! Niet alleen fysiek maar ook mentaal, met die termijn is het gewoon een complete bevalling (zelf dit jaar bevallen met 19w5). Hopelijk heb je snel weer een positieve test in handen!

Lintje, MonaB en capo vinden dit leuk.
  8. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    Je wordt inderdaad zo heen enbweer geslingerd tussen die emoties van teleurstelling en hoop. Die tuurlijntjes kan ik ook niks mee.... ik ben vandaag 11 of 12 dpo en heb zondag mijn NOD. Ben eigenlijk heel stabiel in cyclus en zondag zou volgens die planning dan 14DPO (dus vandaag 12dpo) moeten zijn. Maar ik merkte met mn ei dat ik nog wat eipijn had op wat dpo 1 zou moeten zijn waardoor ik denk dat ie 1 dag later gesprongen is dan ben ik dus 11dpo en zou NOD denk maandag zijn. Maar laat t gewoon zo en wacht tot zondag als ik het volhoud.

Ouderwets turf lijstje bijhouden:p

Veertje22 vindt dit leuk.
  9. capo

capo Fanatiek lid

16 nov 2020
    1.423
    1.943
    113
    Vrouw

10. BibiQ

BibiQ Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.802
    541
    113
    Vrouw
    Utrecht
    He getver!:$

11. Mieees

Mieees Bekend lid

29 okt 2021
    919
    857
    93
    Vrouw
    Veel kracht voor iedereen met slecht nieuws deze ronde ❤

Neanay, Sannetijd, BibiQ en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    balen zeg :( en beterschap

13. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    :( je bent in elk geval niet te oud hoor lieverd, ik maak me daar ook soms wel zorgen om (ben nu 38) maar ik heb bijna elke maand het idee dat mijn lichaam erg z’n best doet.

Ik snap zeker met 12 december in aantocht dat je er af ligt. Heel logisch. Dikke knuffel!

Maar gezien je leeftijd heb je nog zeker een jaar of 4 van goede kansen hoor (misschien wel 6/7 jaar!), dat zijn toch vast wel 40 kansen!

dikke knuffel!

MM34 en capo vinden dit leuk.
  14. Minetje

Minetje Actief lid

15 okt 2021
    250
    312
    63
    Vrouw
    Sterkte allemaal met de tegenslagen wat een heftigheid allemaal, het verdriet en voor de ander het lange wachten.

Ik had begin van deze cyclus helemaal het gevoel dat het deze maand het zou gaan worden. Maar vanaf de iui al elke dag bloedverlies. Dat voelt echt niet goed. Ik krijg nu in mijn volgende cyclus op dag 10 een echo om te kijken of ze kunnen achterhalen waardoor dit is ontstaan. Ik moet volgende week ongesteld worden en wil misschien zondag toch een test doen, meer op dat wat ik toch wel weet wat komen gaat. Dan kan ik t echt loslaten en door. Want maak mij toch wel zorgen met nu al 9 dagen bloedverlies.

15. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ja gaat hier niet echt lekker op de lijst hé. Misschien willen alle kindjes wachten met geboren worden tot na 2 augustus, ivm de nieuwe regelingen die er dan zijn voor ouders :)

Joy20, Neanay, Minetje en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Veertje22

Veertje22 Fanatiek lid

27 jul 2021
    1.542
    1.947
    113
    Vrouw
    Haha ja hier houd ik ook wel rekening mee... toen vorige ronde ik op rood ging dacht ik, naja ... iig het voordeel dat we misschien dan een kindje krijgen die geboren wordt na die 2 augustus zodat papa lekker veel thuis kan zijn :p

BibiQ en Lintje vinden dit leuk.
  17. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik probeer ook gewoon de positieve dingen in te zien :)

BibiQ en Veertje22 vinden dit leuk.
  18. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    snap het heel goed van die test. Ik heb er niet 1 in huis maar zou ook wel graag een test doen om te kijken of ie wit is of dat ik toch een laaaaaange innestelingsbloeding heb. Wat ik niet meer geloof eigenlijk.

Minetje vindt dit leuk.
  19. bambiniheart

bambiniheart Actief lid

18 dec 2016
    460
    368
    63
    Vrouw
    Geen LH piek deze maand, negatieve zwangerschapstest en (nog) geen menstruatie...:confused: bah.

Misschien is December onze maand, als mijn nieuwe cyclus start kan ik mijn bloedtest insturen op dag 3 om inzicht te krijgen in hormoonhuishouding. Ben toch wel benieuwd nu na 9 maanden proberen...

BibiQ en Lintje vinden dit leuk.
  20. Ajuuparaplu

Ajuuparaplu Fanatiek lid

15 jan 2020
    1.522
    1.118
    113
    Vrouw
    Wat is er na 2 augustus?

Deel Deze Pagina