Ik ben geschrokken, en ik huil van blijdschap. In januari zouden we beginnen met IUI… maar het is duidelijk; “IK BEN ZWANGER!!”
Heb net toch getest en ik leek wat te zien tijdens het doorlopen maar het was heel lastig te zien. Misschien nog te vroeg..
Dankje, wil nu de hele dag wel testen.. maar goed aan de andere kant een streep is een streep. En die testen van 2dgn geleden zijn ook al opgedroogd dus dan sowieso donkerder toch.
Maar je hebt getest met een ander soort test toch? Dat kun je eigenlijk niet met elkaar vergelijken.... Ik zou morgen weer testen met dan eenzelfde soort test...
Ja dat klopt. Heb alleen nog maar van die roze. Dus hopen dat die dan morgen opgelopen is nav vandaag.
Mjaaaaaa naja, ik hoop zelf dat ik nog wat roze kan toevoegen natuurlijk Ons zoontje is van eind augustus en dus een leeuwtje! Vond die zwangerschap wel echt pittig omdat het vanaf het voorjaar al bloedheet was en je dan hoogzwanger maanden de hitte door moet van de hele zomer haaaaa! Die dromen zijn raar he?
Ik had de laatste 3 dagen last van mijn borsten. Voelen vol en tepels jeuken/gevoelig. Ook val ik de laatste 2 dagen op de bank in slaap na het eten. Eigenlijk alleen dat.. Heb een dag of 5 geleden wel hele felle steken in mijn baarmoeder gehad (hield maar 5 minuten aan)
@MonaB je geeft me hoop! Ook na 20 rondes kan het dus toch nog gebeuren. Gefeliciteerd! En blijven plakken kleintje!