Ik ben stom en kon me ineens niet inhouden vanochtend. Durfde het je eerst niet te vertellen . Maar kan natuurlijk amper wat zien op de test en loop er al de hele dag naar te kijken. Binnen de 5 minuten zag ik niks en daarna kwam een ieeeniemienie (indroog)lijntje dat alleen zichtbaar was in een bepaalde hoek. Ik denk dus hartstikke negatief. Volgende keer wacht ik gewoon tot 12dpo... beginnersfoutje!
Hahhaahah ik moest nog aan je denken vanochtend, hoe zou het met mijn nodgeloot gaan Maar deel even die test! Het kan idd een indroger zijn maar bij prille zwangerschappen beginnen ze uiteindelijk ook zo...->nauwelijks zichtbaar maar ze drogen dan wel iets duidelijker op. Dus aub een foto haha!!! Dat ben je me dan weer verschuldigd Heb je nog symptomen?
Niet perse de behoefte maar ik heb nog 1 IUI-D poging voor ik weer ontiegelijk dure rietjes mag kopen. En zit enorm in dubio of ik dat wil doen pf dat geld niet liever aan leuke dingen met mijn zoon besteedt. En hoe lang ga je dan door? Ik heb t gevoel dat er iets niet helemaal klopt in mijn eierstokken. Dus ga eerst even met arts overleggen en nog eens goed horen wat er uit mijn OFO kwam is namelijk 6mndn geleden en weet gewoon niet meer wat er toen gezegd is. En mijn cyclus lijkt ook zich weer uit te breiden heel langzaam.... dus zo veel vragen en gedachten
Hmmm ik vind het toch apart hoor... Als het goed is is het namelijk rond je menstruatie droger van onder dus......
Ja indd! Maar nu moet ik elke 5min naar het toilet lopen, omdat ik denk dat ze er zijn. Maar als ik dan kijk is het gewoon doorzichtige uitscheiding. Ik heb dit echt nog nooit gehad. Ik ben nog nooit over de 30 cyclusdagen geweest.. ook niet 2/3jaar geleden bij het proberen van ons zoontje..
@amsterdammertje en @Veertje22 Ben vandaag 10dpo dus is nog heel vroeg ook, oepsiee. Ik heb het geprobeerd op de foto te zetten maar het is echt zo onzichtbaar dat het niet eens op de foto te zetten valt. Ik verwacht er dus echt niks van hoor en probeer gewoon donderdag weer! Verder ook geen symptomen, dus de test doen was ook puur impulsief. Hoe gaat het bij jullie?
Oh wat vervelend dat die zo duur zijn. Ik heb daar nog weinig verstand van, maar kan me voorstellen dat dat de keuze een stuk moeilijker maakt. Lijkt me een heel goed idee om eens met artsen hierover te gaan zitten en je gevoel te delen, je kent vaak toch op de één of andere manier je lichaam goed. Misschien dat zij het verder kunnen onderzoeken ofwel jou geruststellen. Sterkte!
Ik ben wel een geoefende tuurder hoor! Ik ga morgen testen als ik vandaag niet ongesteld word maar ik verwacht er niks van maar hoop blijf je toch houden ook al weet je hoofd dat je 100% zeker niet zwanger bent. Je hart blijft altijd hoop houden en ik weet ook dat ik straks heel erg teleurgesteld ga zijn… maar genoeg geklaagd! Ik hoop op nog heel veel roze deze laatste week van november!
@amsterdammertje Je bent al een aantal rondes bezig zie ik, ik hoop heel hard met je mee! Helaas kan je hoop toch niet uitschakelen, en een beetje hoop houden mag natuurlijk altijd!
@amsterdammertje Maar goed omdat je zo'n geoefende tuurder bent en omdat ik de belofte aan @Veertje22 heb verbroken, zie hier de foto. Ik schaam me er bijna voor dat ik deze upload haha zo weinig is er op te zien. Wat ik zeg, ik ga gewoon geduldig zijn en het overmorgen weer proberen!
@Mieees ik zie m ook! Heb m even flink bewerkt voor je en dan is ie helemaal goed zichtbaar haha! Je zei niet binnen 5 min maar wanneer werd ie wel zichtbaar? Beloof je nu om morgen weer te testen? Ik probeer nu braaf af te wachten haha!
Lief dat jullie meekijken en zelfs de foto bewerken! Ik denk er echt nog weinig over hoor, want ik heb wel echt mijn telefoonflits nodig om iets te kunnen zien. @Veertje22 Ik heb eerst 5 minuten ernaar gekeken en zag toen vooral de horizontale lijn verschijnen. Ik zag eigenlijk niks, maar ook niet helemaal niks, als je begrijpt wat ik bedoel. Want ik gooide hem niet weg, wat ik normaal gesproken doe als ik echt niks zie. Na het douchen na 15 minuten begon ik dus ieeets vaags te zien.