@Mieees ik zie hem hoor! Aan iedereen met de rode duivels ik duim voor jullie voor de volgende ronde! Aan de zwangere dames is er al een zwanger clubje?
Oh My…. Lieve meiden, ik kon mij mede door @Mieees niet meer inhouden op de avond van 10dpo en bij de action zag ik ineens net zoals Mies zo’n streepje (wel binnne 5 min)! Ik geloofde het niet (omdat ie zo grijzig was) en toch een KV erachter aan en ook daar een streepje… ze zijn nog aan het drogen… en niet eens minder gedronken, gewoon medium waterige urine! WAAAAAH nu douchen stuur zo foto’s hopelijk kunnen jullie meeturen!!!
Hoe dan????? Ik typte gister nog dat ik 95% zeker wist dat t niks was, ik voelde NIKS. Heh??????? @Mieees check trouwens wat een verschil tussen KV en action! Ik zou als ik jou was morgen even KV scoren!!! Misschien zijn we allebei wel zwanger!
Ik heb de 13de mijn eerste echo. Dus over 3 weken. Dan zou ik 7wkn zijn. Rete spannend. Had het met haar over hoe donker een streepje op zwangerschapstest moet zijn. Ze zei iedereen maakt zich daar te druk over. Een streep is een streep. Geniet ervan,want het zegt niks haha. Duidelijk
@Mieees ik zie hem ook hoor en hoef niet te turen hihi. Voorzichtig gefeliciteerd @Veertje22 wat heb jij ook een mooi lijntje en wat een verschil tussen de twee testen. Ook jij gefeliciteerd. Nu wil. Ik ook testen had bijna een test gekocht. Maar dacht nee pas even wachten. Geduld hebben maar wordt wel lastig @amsterdammertje neee wat naar hopelijk wordt december jouw maand
Oh fijn dat ik jou bericht tegen kom! Vandaag 18 dpo en ook niet echt een knaller met zulke testen. Ze drogen ook heel apart op. Die van mij zijn van testjezelf ofzo van de online drogist.
Dat is waar wat jij zegt. Is inderdaad veel de eerste plas. Vanaf nu ga, ik ook testen met de tweede plas. Bedankt voor de tip.
Woooow die zijn heeel duidelijk, gefeliciteerd joh!!! Ik hoop op een goede oploop voor je, hou ons op de hoogte van je komende testen
ahhhh ja dankjewel! Wel heel spannend nog hoor, pfft. Ben nog aan het bijkomen. Ik wist echt zeker dat het niet raak was! Heb nauwelijks symptomen terwijl ik dit normaal wel heb.. Hopelijk is die van jou ook een echt lijntje. Ik ga morgen weer testen hoor, wel even snel voor ik de deur uit moet Ga jij morgen ook testen?