NOD-lijst 16 t/m 30 november ♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 november (1) angel02 - 43 jaar - 3e ronde 2e kindje AniS- 31 jaar - 3e ronde 2e kindje 17 november (1) Aanoniemous - 29 jaar - 3e kindje 18 november (0) 19 november (3) Bambiniheart - 32 jaar - 1ste kind - ronde 9 capo - 35 jaar - 3e kindje - ronde 5 (1e na vmk) Neanay - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 20 november (2) Swaan7 - 32 jaar- 2e kindje - ronde 3 Siementje - 33 jaar - 4de - ronde 3 (na mk) 21 november (3) Sammm1009 - 30 jaar - 1st kind - ronde 18 MMM BibiQ - 39 jaar - 2de kindje (1ste als BAM) - 2de ronde IUI-D Chailou - 26 jaar - 2e kindje (1e samen) - 2e ronde 22 november (2) Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 7 23 november (6) Joy20 - 43 jaar - 2e kindje - ronde 3 na mk Amsterdammertje - 40 jaar - 4e kindje - ronde 38 na BBZ (ronde 9 na mk) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 6 na MA (ronde 13 totaal) MamaDorey - 36 jaar - 4e kindje - ronde 6 na mk (ronde 13 totaal) Sannetijd - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 Minetje - 39 jaar - 1e kindje - ronde 2 iui in natuurlijke cyclus 24 november (2) Ajuuparaplu - 34 jaar - 3e kindje - ronde 22 MonaB - 27 jaar - 1e kindje - ronde 20 (MMM) Leesteken - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 25 november (1) Mieees - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 26 november (0) 27 november (0) 28 november (1) Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 29 november (0) 30 november (2) Sjuwene- 32 jaar - 1e kind- ronde 1 na MK Eliss92 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (25) Wachtend op de eisprong (23) Wachtbankje (2) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
[ NOD-lijst 16 t/m 30 november ♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 november (1) angel02 - 43 jaar - 3e ronde 2e kindje AniS- 31 jaar - 3e ronde 2e kindje 17 november (1) Aanoniemous - 29 jaar - 3e kindje 18 november (0) 19 november (3) Bambiniheart - 32 jaar - 1ste kind - ronde 9 capo - 35 jaar - 3e kindje - ronde 5 (1e na vmk) Neanay - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 20 november (2) Swaan7 - 32 jaar- 2e kindje - ronde 3 Siementje - 33 jaar - 4de - ronde 3 (na mk) 21 november (3) Sammm1009 - 30 jaar - 1st kind - ronde 18 MMM BibiQ - 39 jaar - 2de kindje (1ste als BAM) - 2de ronde IUI-D Chailou - 26 jaar - 2e kindje (1e samen) - 2e ronde 22 november (1) Lintje - 38 jaar - 3e kindje (1e samen) - ronde 7 23 november (6) Joy20 - 43 jaar - 2e kindje - ronde 3 na mk Amsterdammertje - 40 jaar - 4e kindje - ronde 38 na BBZ (ronde 9 na mk) Geriatertje- 43 jaar- 4e kindje (1e samen)- ronde 6 na MA (ronde 13 totaal) MamaDorey - 36 jaar - 4e kindje - ronde 6 na mk (ronde 13 totaal) Sannetijd - 25 jaar - 1e kindje - ronde 1 Minetje - 39 jaar - 1e kindje - ronde 2 iui in natuurlijke cyclus 24 november (3) Ajuuparaplu - 34 jaar - 3e kindje - ronde 22 MonaB - 27 jaar - 1e kindje - ronde 20 (MMM) Leesteken - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 25 november (1) Mieees - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 26 november (0) 27 november (0) 28 november (1) Veertje22 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 29 november (0) 30 november (2) Sjuwene- 32 jaar - 1e kind- ronde 1 na MK Eliss92 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 ♡♡♡♡♡♡♡♡ Totaal (25) Wachtend op de eisprong (23) Wachtbankje (2) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik heb de getallen die ik verprutst heb snel aangepast, haha. Ik heb mezelf maar 2 dagen later geplaatst. Had alleen maar bruinverlies op de eerste dag.
ik ben bang. Ik heb de laatste weken enorm veel last van mijn darm problemen (lichamelijk trauma+ daadwerkelijke schade van de eerste bevalling). De schade is dusdanig dat een nieuwe zwangerschap mij in eerste instantie werd afgeraden. We hebben nu een go van de chirurg en de gyn. De bekkenfysio is nog steeds niet heel enthousiast, maar met fysio moet het wel te doen zijn. De problemen zouden niet erger moeten worden. Anyway, ik heb de laatste tijd weer veel extra last. Ik weet het aan de stressvolle periode ( ziekte periode + overlijden van mn moeder). Maar inmiddels is de rust weder gekeerd maar de hoeveelheid klachten blijft en dan begin ik te malen... Wat als dit zo blijft.. of erger wat als het erger wordt door een nieuwe zwangerschap. Ik loop al dagen te huilen van paniek. Moeten we onze wens opgeven?
Wat heftig zeg! Ik snap dat je hier erg verdrietig van kan worden. Is het erger geworden sinds de laatste zwangerschap/bevalling? Misschien geeft het wel eerst wat rust om het nog eerst wat maandjes aan te kijken en kijken of het minder wordt als de rust iets langer weder is gekeerd? Veel sterkte!
Ik weet niet zo goed of het erger is geworden na de laatste zwangerschap. In mijn hoofd wel. Ik heb over 2 weken weer een afspraak bij de fysio. Zij kan de spierspanningen meten. Hopelijk stelt mij dat al iets gerust.
Dikke knuffel @Leesteken Wat heb je veel meegemaakt joh. Hopelijk kan de fysio wat rust geven. Let goed op jezelf!
@MonaB wat super goed dat je zo voor je zelf opkomt. En dat je ook zo 'n directeur hebt die mee denkt. Succes met je gesprek met je leidinggevende. Ik ga duimen dat het goed gaat
Jeetje wat heftig zeg. Snap heel goed dat je hier verdrietig van wordt en gaat malen. Hoop dat de fysio je gerust kan stellen. Dikke knuffel
Jeetje het is zo frusterend dat ik niet weet wat mijn lichaam nu doet Met de cyclus. In de app staat dat ik de, zevende ongeveer mijn vruchtbare periode heb en de 12 de mijn piek. Als jullie deze foto's zien zeggen jullie dan je kan makkelijk 2,dagen ofzo even niet testen. Of zeggen jullie zou doortesten. Tussen 1 2 en 3 zie ik namelijk geen verschil.
Ja dat dacht ik zelf ook. Maar omdat mijn lichaam zo raar doet. Dacht ik maar even eerder beginnen. Maar dan ga ik maar even 2 of 3 dagen even wachten.