NOD-Lijst 16 t/m 30 september 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lavina, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybe3

maybe3 Niet meer actief

ohh ik ben wel benieuwd hoe de gewone testpoint eruitziet... want dit was toch met dat paars/blauwe omhulsel?

2. Joyjoy

Joyjoy Lid

11 sep 2012
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik las net iets over hoofdpijn..! hier ook, niet fijn. Heb ook erg last van mijn ogen, net of ze helemaal droog zijn...

3. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ja idd met zo paars blauwe omhulsel§!

4. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    o maar ik ga er ook niet vanuit dat ik zwanger ben hoor haha. zal wel erg toevallig zijn als het de 1e ronde gelijk raak is heb er bij mijn jongens ruim 6 maanden over gedaan. vind het alleen grappig dat het nu opeens opvalt al die "kwaaltjes"

5. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Hihi, ik ben blij dat ik niet de enige ben die elke kramp of steek direct link aan een mogelijke zwangerschap :D

Ik wens jullie in ieder geval allemaal 2 dikke strepen toe!!

Hier blijf ik wachten op een wonder, of 1 supersterke zaadcel die lang genoeg heeft geleefd om nog tot mijn ei geraakt te zijn :D

Als ik mijn ei gevoeld heb de 10e, dan is mijn NOD de 24e, dus dan is het normaal dat ik een hagelwitte test had vanmorgen!

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @jeniyah we zullen zien wacht het af. Zei tegen mijn man ook laat het het waard zijn dat ik nu beroerd ben haha en niet dat het een grieppie ofzo is. O jee bijna flauw gevallen hoop dat je toch geen bloedarmoede heb. Spannend tot morgen nog ff dus.

@maybe3 tuurlijk wordt dit een hele mooie lijst en dan zeker diegene die al langer bezig zijn. Ik gun het ook iedereen hoor maar ik wil gerust een ronde wachten ervoor haha

7. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

LOL nee dat heb ik met naalden ofzo... bloed afname vooral.
    Ik heb me eigen laten piercen en tatoeeren... nooit wat aan de hand maar met bloed afname.. ga ik om :p

We gaan t zien.... morgen hoor ik t :)

8. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Stom, stom, stom! Net toch nog een keer getest haha!
    Weer wit natuurlijk, had ik kunnen weten.
    Man had al gezegd het niet te doen hihi.
    We hebben nu afgesproken dat als ik vrijdag nog niet ongesteld ben dat we dan pas weer gaan testen.
    Maar *zucht* waarom ben ik nog niet ongesteld? Het is het laatste half jaar zo regelmatig geweest. Kom op lijf: Of ongesteld worden, Of 2 streepjes op het testje! :D

@Maybe3: Ik hoop het ook ;)

@Saja: Hoe was het bij de tandarts??

9. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Spannend meis, ga voor je duimen!

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou het bruinverlies is begonnen en met krampen dus deze ronde is voorbij meiden,...eindelijk duidelijkheid!

11. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Lov , wel jammer :( maar inderdaad nu heb je wel duidelijkheid!

@MrsDee, Verstandig om nu even te wachten tot vrijdag. Misschien heb je deze maand gewoon aan later ei gehad :)

@ Jeniyah, spannend hoor ben benieuwd.

Nog meer meiden die het zo ontzettend koud hebben??

12. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Hier ook koud inderdaad, met vlagen hoor. Wel heel gloeiende wangen.

13. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Hier ook koud!!! brrrr heel irritant

14. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Vet balen Lov.... wel lekker dat je duidelijkheid hebt.

15. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @mamavand: ik zie heel vaag iets! hopelijk morgen een duidelijker streepje!:D

@lov: balen meid, maar gelukkig wel duidelijkheid!

@luca: jeetje wat een rotstreek zeg! ik zou toch ook voor mijn eigen familie kiezen hoor!

meiden wat kletsen jullie veel zeg! ik kan julie echt niet bijhouden:)

oh ja koud heb ik het ook sinds ik zwanger ben en dan ineens weer bloedheet, weet eigenlijk niet of dat een kwaal is.

16. mamavand ik zie het ook! Net als bij mijn testje als ik mijn scherm kantel zie je het beter ;)

Lov oh wat jammer zeg :(

uhh..

17. Andastra; ik hd mijn ei ook op dag 10. Gister al getest (i know, te vroeg haha op 7 dpo) en kreeg een heel vaag iets wat in de verre schaduw op een lijntje lijkt. Maargoed in deze fase wil het natuurlijk nog niks zeggen, dit weekend zouden we evt positief kunnen testen :) Wanneer probeer je een testje? Ik denk dat ik nog wel tot na het weekend ga wachten. Mijn vriend is de laatste dagen een beetje sago en heb geen zin om dan eind deze week al aan zijn hoofd te zeuren over testen :p Laat hem maar even zijn chagrijnigheid uitspelen en dan kan ie volgende week misschien weer normaal doen ;)

Ik heb net een tagada tiramisu gemaakt, mijn vriend is er gek op en hij zeurt altijd dat ik tiramisu voor hem moet maken ;) Maar jeeetje wat ruikt dat spul zoet zeg! Ik ben er nu gewoon misselijk van en heb heel erg behoefte aan hartig of gewoon lekekr avondeten haha :)

Ik ga nu uiteindelijk denk ik van 2 tot 14 oktoer naar nederland. Dan kan ik op de heenweg nog bij smoeder overnachten en als ik terugkom is ze er nog 5 dagen. Kwam voor mijn ouders ook uit dus daar houd ik het op. Moet het alleen nog aanvriendlief vertellen :)

18. eitje85

eitje85 Lid

12 aug 2012
    74
    0
    6
    NULL
    zuid holland
    Ik voel ook al twee dagen een druk op de blaas, is dat een symptoom ?!

Hier vl ook nuchter!spannend.....

19. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@lov: ohh toch balen meid..!!

20. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    boeeee..... *knuff*

betekent wel dat je op dag 1 zit van de nieuwe ronde ole!!!
    op naar juni 2013 ;)

Deel Deze Pagina