Blegh vandaag is het echt herfst! Het is koud buiten en wilde er niet uitkomen vanmorgen haha.. Zit nu op de bus te wachten om te gaan werken gelukkig vandaag een halve dag!
%$$%&)%*@$ net op de wc veeg ik rood toch ongi worden nu al? hoop dat het niet door zet vandaag als ik eerlijk ben als het dan toch door moet zetten dan vanavond pas.
Dank jullie wel meiden! En Tweety bedankt voor op het roze zetten @ Tweety, kan het geen innesteling zijn?? of is het te veel?
@selma: gefeliciteerd meid.. @tweety: meid ik hoop dat t niet je ongi is..!! Hier dalijk naar de FA dan laatste uitslagen en dan instructies voor clomid... Hopelojk is het niet nodig.. en test ik over een week positief
Nou meiden ik denk dat er toch een mini mensje in mij groeit vandaag een kv test gedaan en ook deze geeft een licht streepje!
@ Kiwi: Jeeehhh, gefeliciteerd!! @ marja1982: Balen meid, hopelijk jij ook snel op roze @ luca2504: Leuk, kapper!! Heb ik ook zin in! Ga je wat anders met je haar doen? @ Saja: Jeeeeehhh! Fijn dat je zo snel al je ei hebt gevonden! @ Jeniyah: Spannend meis! Weet je ook hoelaat je de uitslag krijgt? @ Selina89: Gefeliciteerd meis!! @Tweety: Ik duim mee voor een droge dag! Veel plezier in de Efteling!! Oh lees rood bij afvegen, kan het geen innesteling zijn? @ Maybe3: Succes zo bij de FA! Hoop ook voor je dat je dat de clomid niet nodig zal zijn!
@hier: Nog steeds niet ongesteld! Vaag lijf heb ik toch zeg! Heb net de kindjes naar school gebracht, kom ik er op de terugweg achter dat 1 van de ritsen van mijn laarzen gewoon open staat! Ik ben toch niet serieus het huis uitgegaan zonder mijn laarzen goed dicht te doen?! Hahaha! Het is duidelijk, ik ben al aan het weekend toe
ik hoop idd dat het de eventueele innesteling is. anders heb ik wel een korte cyclus. nou ja we zien het wel. heb iig wel last van ongi pijnen beetje last van me maag ook. nou tot later meiden
@tweety: hoop voor je dat het een innesteling is! anders heb je wel een hele korte cyclus! @mamavand: gefeliciteerd meid! foto?!!
dames....wie zet mij op rood? ik ga door naar de volgende ronde.... gefeliciteerd voor alle meiden die zwanger zijn!!!
Goedemorgen dames. @ selina89 en kiwi Gefeliciteerd!! @ saja kom je gezellig zitten op het wachtbankje? @ tweety, ik hoop op een droge dag en een innesteling. Ik had vanochtend opeens een temp van 36.9 ... Lijkt mij positief toch?
@glamory succes meid zetten je vanavond op rood nou zitten in de auto pff schoot niet op vanmorgen de jongste is soms zo traag nog ff naar de wc geweest niks meer te zien heb wel pijn in me buik pff doet me herinneren aan voor me spiraal omg
Yeah nog meer zwangere meiden, gefeliciteerd!!! September is een mooie maand. Nu hopen dat het ook mijn maand is. Hier nog steeds niet ongesteld. Naar mijn idee heb ik maandag 3 september mijn ei gehad voelde een pijnlijke plop savonds... als ik dat aan houd had ik al wel ongesteld moeten zijn. Heb sinds gister avond zo goed als geen krampen meer. Maar wacht heel geduldig tot het einde van de week met testen want kan me eigenlijk niet voorstellen dat het gelijk de eerste ronde raak is! Wie zijn er nog meer aan het wachten? Liefs M
Spannend allemaal dames, wat leuk om te lezen dat het bij een aantal 'een roze maand' is geworden. Gefeliciteerd!!! En voor degenen die nog in afwachting zijn: my fingers are crossed