NOD-Lijst 16 t/m 30 september 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lavina, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

@ Lovepeet ik zie m ook hoor :) misschien heel lichtjes maar t is een duidelijke streep

2. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Even snel berichtje vanaf mijn werk. Wat vinden jullie van mijn tempstijging vandaag?

3. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    He allemaal!
    Ik zit vandaag op 2DPO en heb een zwaar onbestemd gevoel onder in mijn buik! Gisterenavond barstende koppijn!! Ik hoop dat het een goed teken is! Dat mijn eitje druk bezig is bevrucht te worden! :)

Duimen jullie met mijn mee?! :) Zou wel snel zijn na mijn MK begin deze maand! *hoop hoop hoop* *duim duim duim*

4. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    WOW!! wat een stijging!! Hopelijk goed nieuws!! :)

5. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Alle zwangeren!! GEFELICITEERD!! JOEHOE!!! wat een hoop roze deze maand! Dat stemt mij positief!! :)

Alle meiden op rood: dikke digitale knuffel! En hopelijk meer geluk volgende maand!

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik dacht dat met een innesteling je temp altijd naar beneden ging?:)

Maar als hij omhoog gaat is het mooi toch?:D

7. Maaike83

Maaike83 Actief lid

14 jul 2012
    115
    0
    0
    @ zwangels succes met je gesprek, hoe is het gegaan?

@sofie wat een knaller gefeliciteerd.

8. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    dank je wel dames !!!!!!!!!
    ect spannend!

9. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    Xiomara113 ronde 10 1e kindje. Begin primolut en 1e afspraak bij gyn.

10. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

17 aug 2012
    1.036
    234
    63
    gefeliciteerdddd!!

11. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Nou dames... K ben weer thuis... Heb recept voor clomid meegekregen... Dus word t deze maand niks word m,n lichaam volgende ronde een handje geholpen

12. xiomara113

xiomara113 Actief lid

23 mrt 2012
    474
    0
    16
    Ow ja en ik ben 24 jaar

13. Debbje

Debbje Lid

21 okt 2010
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Lees al een paar dagen mee hier en heb een vraagje.
    Vandaag zou mijn NOD moeten zijn. Vanochtend had ik na het plassen bij het afvegen een beetje roze afscheiding.

Was ervan overtuigd dat ik ongesteld zou worden maar nu nergens last van. Kan dit een innesteling zijn? Wanneer zou ik dan kunnen testen?

14. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Vandaag! :)

15. Debbje

Debbje Lid

21 okt 2010
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan toch alleen in de ochtend testen? Ben zo bang dat het negatief is. Slaat nergens op natuurlijk.
    Loop hier op het werk steeds naar de wc om te kijken of ik al ongesteld wordt haha

16. mothertobe1

mothertobe1 Fanatiek lid

17 aug 2012
    1.036
    234
    63
    Ik had in de avond een donkerder streep dan in de ochtend. Maar dat is per persoon anders.

17. jesje1982

jesje1982 Fanatiek lid

1 okt 2008
    3.243
    0
    0
    verkoopmedewerker
    breda
    @lovepeet: ik zie hem niet, maar ben een hele slechte tuurder, zag hem bij mezelf in het echt wel en op de foto niet en hier zagen ze hem wel op de foto hihi

@mamavanjessie: wow mooie stijging hoor!

@saja: mijn temp daalde maar met 0,1 graad met de innesteling, dus denk dat het niet persee hoeft hoor.

@maybe: hopelijk ben je deze maand zwanger en heb je de chlomid niet nodig en anders hopen dat het gelijk zijn werk doet!:)

zooo ik kneep hem net ff, kreeg toch een steek in mijn buik! ik dacht oh nee he, was echt bang dat het fout ging, duurde een paar seconden, toen was het weer weg. wat dat nou weer is?

18. Nummertje4

Nummertje4 Actief lid

18 jul 2012
    319
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jee wat een hoop roze deze maand ! hoop dat deze trend doorzet, dit geeft ons moed, alhoewel ik denk dat wij te laat met klussen waren deze maand, dus ga er van uit dat het niet gelukt is.
    Ik heb in elk geval positief nieuws gekregen van mijn vriendin zij is nu elf weken zwanger, zij had ook al drie kinderen maar waarvan haar oudste anderhalf jaar geleden plotseling is overleden dus ben zo blij voor haar dat ze nu weer een beetje positiviteit krijgen en dan kan ik alleen maar heel gelukkig zijn met 3 gezonde kids !! en die nummer 4 is voor ons dan ook echt een kado !!

19. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    je mini-beeb die een sprongetje maakte :)

20. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@jesje: dankje meid..!!! en ik denk dat ik in jou situatie ookw el even zou schrikken hoor meid..!!

Deel Deze Pagina