NOD-Lijst 16 t/m 30 september 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lavina, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik hield het ook bij voor ik ging 'beginnen' hoor.. En tja, als je eenmaal besloten hebt dat je een kindje wil, wil je die toch meteen? Natuurlijk moet in je ronde twee reëel zijn, maar ik snap dat gevoel best :)

2. marja1982

marja1982 Actief lid

12 dec 2009
    138
    0
    0
    brabant
    Ben al in feb gestopt toen aantal maanden geprobeerd. Toen toch vakantie geboekt( was bij 1e heel ziek) en wilde dat niet op m'n vakantie dus ff timotheegras nu weer 2e ronde... Vandaar... Weet echt dat er meiden zijn die veeeeeel langer bezig zijn heb zelf een vriendin met pcos.

3. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Kijk ik snap je wel... En tuurlijk gun ik je die test... En ikk snap je gevoel... Maar t schoot gwn ff niet lekker Sorry...
    Kan ook heel goed aan mij liggen il heb zowieso m,n dag niet:(

4. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Ik denk dat jaloers gewoon niet het goede woord is meer dat je hoopt dat jou dat ook genut wordt... Ik werk op een kdv en veel moeders zijn nu zwanger ben ik daar jaloers op nee ik vind het prachtig dat ze zwanger zijn en gun het ze van harte en dan kijk ik eens naar die buiken en denk ik hopelijk ben ik ook weer een keer aan de beurt

5. marja1982

marja1982 Actief lid

12 dec 2009
    138
    0
    0
    brabant
    snap jouw ook hoor mamby!! oja en op vorige bericht staat timotheegras.. stom woordenboek.. moet staan timeout dus dit is eigenlijk ronde 6

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ìk wilde al gaan vragen wat timotheegras was hahahaha

7. marja1982

marja1982 Actief lid

12 dec 2009
    138
    0
    0
    brabant
    ik gun het jullie allemaal.. uit het diepste van mn hart.. daarom vind ik deze site ook fijn! dus sorry maybe.. had musschien niet zo moeten schrijven!

8. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Hahaha, dat vroeg ik me eerlijk gezegd ook af toen ik het las, maar ja je hebt zoveel soorten thee, dacht zal wel iets kruiden zijn ofzo :p

9. Ik denk dat het er ook aan ligt wat je met jaloers bedoelt.. Marja bedoelde het volgens mij gewoon zo als wij het allemaal voelen: je wilt zo graag ook bij die meiden horen die een mooie positieve test in handen hebben aan het eind van de maand. Dat wil niet zeggen dat je de meiden die dat geluk mogen hebben het niet gunt.. Tenminste zo zie ik het. Ik vind dat iedereen evenveel recht heeft om te voelen wat zij voelt.. of ze nou 2 of 25 rondes bezig zijn!

En Maybe.. we hebben allemaal wel eens onze dag niet toch meis ;) Kan gebeuren. Lekker vroeg naar bed en morgen weer een nieuwe dag! Fijn dat je al een recept hebt gehad voor evt komende ronde trouwens :) Geeft in ieder geval hoop!

Saja ik denk dat je wel even contact met je HA op moet nemen.. je weet maar nooit of er misschien iets achter gebleven is.

Ik weet niet meer wie het nou vroeg, maar mijn haar is leuk geworden :) Mn vriend kwam thuis en hij zei; zo je hebt zeker een geheim afspraakje in nederland dat je jezelf helemaal mooi gemaakt hebt :) Nouuuuuuuuumoe!

Truste alvast aan iedereen en tot morgen zonder zorgen ;)

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik denk inderdaad dat jaloers het verkeerde woord is. Maar ik begrijp jullie beiden :) het lijkt me storend als je al een tijd 'bezig bent', dan iemand zoiets zegt. En aan de andere kant, iedereen wil het liefst meteen zwanger zijn als je besloten hebt er voor te gaan :)
    Die discussie zal nooit verdwijnen denk ik :)

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Haha ik ook. Dacht nog, oh zou dat helpen? :D

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik denk ook dat het geen jaloezie is. En dat het idd een verkeerde woordkeus is geweest.

Toen ik bezig was om zwanger te raken van S.andro had ik dat gevoel ook heel erg.. Zeker toen we de mmm in gingen..

Toen ik eenmaal zwanger was heb ik me ook best schuldig gevoeld om het feit dat ik dat gevoel had..

Maar merk nu aan mezelf dat ik na de mk ook zo graag weer wil! En ik wil dat gevoel wat ik toen had niet weer krijgen..

13. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Meiden, ik sluit af. Voel me niet lekker, heb ontzettende steken in mn BM en voel me emotioneel ofzo. Gevoel alsof ik elk moment kan huilen. Wil het niet en hopelijk gebeurd het ook niet.
    Duik zo even lekker onder de douche en dan lekker op de bank met een boek.

Slaap lekker meiden en voor de meiden die morgen gaan testen: heel veel succes!!!!

14. marja1982

marja1982 Actief lid

12 dec 2009
    138
    0
    0
    brabant
    gelukkig kan er om mn spelfout gelachen worden.. was niet de bedoeling iemand te kwetsen. met mijn 1e berichtje ook ik heb mn dag niet!!:(

15. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Slaap lekker!!

16. marja1982

marja1982 Actief lid

12 dec 2009
    138
    0
    0
    brabant
    herkenbaar gevoel inge.. slaap lekker!!

17. ing49824

ing49824 Fanatiek lid

28 okt 2011
    2.086
    0
    0
    Emlichheim (DL)
    Dank jullie wel :)

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

Lekker douchen, en in bed gaan liggen :) heeft iedereen wel eens

19. missnova

missnova Actief lid

16 sep 2012
    328
    0
    0
    fijn dat je haar mooi is geworden.. dat doet een vrouw altijd goed he :D trusteeee

Deel Deze Pagina