Ik hield het ook bij voor ik ging 'beginnen' hoor.. En tja, als je eenmaal besloten hebt dat je een kindje wil, wil je die toch meteen? Natuurlijk moet in je ronde twee reëel zijn, maar ik snap dat gevoel best
Ben al in feb gestopt toen aantal maanden geprobeerd. Toen toch vakantie geboekt( was bij 1e heel ziek) en wilde dat niet op m'n vakantie dus ff timotheegras nu weer 2e ronde... Vandaar... Weet echt dat er meiden zijn die veeeeeel langer bezig zijn heb zelf een vriendin met pcos.
Kijk ik snap je wel... En tuurlijk gun ik je die test... En ikk snap je gevoel... Maar t schoot gwn ff niet lekker Sorry... Kan ook heel goed aan mij liggen il heb zowieso m,n dag niet
Ik denk dat jaloers gewoon niet het goede woord is meer dat je hoopt dat jou dat ook genut wordt... Ik werk op een kdv en veel moeders zijn nu zwanger ben ik daar jaloers op nee ik vind het prachtig dat ze zwanger zijn en gun het ze van harte en dan kijk ik eens naar die buiken en denk ik hopelijk ben ik ook weer een keer aan de beurt
snap jouw ook hoor mamby!! oja en op vorige bericht staat timotheegras.. stom woordenboek.. moet staan timeout dus dit is eigenlijk ronde 6
ik gun het jullie allemaal.. uit het diepste van mn hart.. daarom vind ik deze site ook fijn! dus sorry maybe.. had musschien niet zo moeten schrijven!
Hahaha, dat vroeg ik me eerlijk gezegd ook af toen ik het las, maar ja je hebt zoveel soorten thee, dacht zal wel iets kruiden zijn ofzo
Ik denk dat het er ook aan ligt wat je met jaloers bedoelt.. Marja bedoelde het volgens mij gewoon zo als wij het allemaal voelen: je wilt zo graag ook bij die meiden horen die een mooie positieve test in handen hebben aan het eind van de maand. Dat wil niet zeggen dat je de meiden die dat geluk mogen hebben het niet gunt.. Tenminste zo zie ik het. Ik vind dat iedereen evenveel recht heeft om te voelen wat zij voelt.. of ze nou 2 of 25 rondes bezig zijn! En Maybe.. we hebben allemaal wel eens onze dag niet toch meis Kan gebeuren. Lekker vroeg naar bed en morgen weer een nieuwe dag! Fijn dat je al een recept hebt gehad voor evt komende ronde trouwens Geeft in ieder geval hoop! Saja ik denk dat je wel even contact met je HA op moet nemen.. je weet maar nooit of er misschien iets achter gebleven is. Ik weet niet meer wie het nou vroeg, maar mijn haar is leuk geworden Mn vriend kwam thuis en hij zei; zo je hebt zeker een geheim afspraakje in nederland dat je jezelf helemaal mooi gemaakt hebt Nouuuuuuuuumoe! Truste alvast aan iedereen en tot morgen zonder zorgen
Ik denk inderdaad dat jaloers het verkeerde woord is. Maar ik begrijp jullie beiden het lijkt me storend als je al een tijd 'bezig bent', dan iemand zoiets zegt. En aan de andere kant, iedereen wil het liefst meteen zwanger zijn als je besloten hebt er voor te gaan Die discussie zal nooit verdwijnen denk ik
Haha je hebt er zo'n leuke site over, fouten in het automatische woordenboek van de telefoon/ipad Damn You Auto Correct! - Funny iPhone Fails and Autocorrect Horror Stories Ik lig er steeds helemaal in een deuk van
Ik denk ook dat het geen jaloezie is. En dat het idd een verkeerde woordkeus is geweest. Toen ik bezig was om zwanger te raken van S.andro had ik dat gevoel ook heel erg.. Zeker toen we de mmm in gingen.. Toen ik eenmaal zwanger was heb ik me ook best schuldig gevoeld om het feit dat ik dat gevoel had.. Maar merk nu aan mezelf dat ik na de mk ook zo graag weer wil! En ik wil dat gevoel wat ik toen had niet weer krijgen..
Meiden, ik sluit af. Voel me niet lekker, heb ontzettende steken in mn BM en voel me emotioneel ofzo. Gevoel alsof ik elk moment kan huilen. Wil het niet en hopelijk gebeurd het ook niet. Duik zo even lekker onder de douche en dan lekker op de bank met een boek. Slaap lekker meiden en voor de meiden die morgen gaan testen: heel veel succes!!!!
gelukkig kan er om mn spelfout gelachen worden.. was niet de bedoeling iemand te kwetsen. met mijn 1e berichtje ook ik heb mn dag niet!!