NOD-Lijst 16 t/m 30 september 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lavina, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missnova

missnova Actief lid

16 sep 2012
    328
    0
    0
    ik ga ook slapen.. ben niet normaal moe. trusteeeeee allemaaal. sweet dreams

2. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Hier ook naar bed morgen weer werken maar het is de dag van de leister dus ik verwacht weer taart van de baas smullen

3. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

mamavand is niet meer rose.. enzo..of heb ik dat verkeerd gezien?

4. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hey dames wat gaat het weer snel hier het kletsen....kan dat echt niet allemaal bijhouden...
    Hier ook op het wachtbankje....tenminste als ik weer een korte cyclus heb. Ga deze keer ook proberen niet te vroeg te testen, mijn nod is 30 september en wil pas 5 oktober testen, of ik het volhoud???

En mijn sollicitatiegesprek is op zichzelf goed verlopen alleen vanavond al gebeld dat ik niet genoeg ervaring heb....grrrr altijd het zelfde liedje...
    Verder alles goed, ga gewoon verder met solliciteren en heb nu nog wel werk maar wil zo graag met mijn diploma's aan de slag!

Fijne avond allemaal!

5. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@zwangels: balen meid van je sollicitatie..

Bah ik zie alleen maar regenwolken buiten... geen roze wolk te zien..!!!
    Hopelijk komt hij snel bij ons ieder boven ons huisje hangen!!!

Manlief z,n wekker (die normaal 07:00 gaat) ging ineens om *%%$^ 06:00 dus was veeeeel te vroeg wakker... Toch voel ik me uitgeslapen en vol energie.. vaaaaaaaag
    Vandaag druk dagje.. zo eerst naar kv voor nieuwe voorraad vitamines.. en even bedenken welke ovu testjes ik volgende maand ga gebruiken.. zit te denken aan gewoon de goedkope want heb natuurlijk geen idee wanneer m,n ei gaat zijn met het gebruik van clomid dus zal al vroeg beginnen mert ovu testen.

Verder een dikke knuff voor alle roze.. rode... en wachtende dames:)

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

Enzo? Ik zal vanmiddag wel vanaf de jouwe verdergaan. Of is mamavand de enige?

7. Maaike83

Maaike83 Actief lid

14 jul 2012
    115
    0
    0
    Mamavand gefeliciteerd

@zwangels balen zeg, herken het wel is hier ook altijd. Goede diploma's maar te weinig ervaring. Als er dan eens een werkgever is die jou die ervaring kan geven...

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Goedemorgen dames!

Temp stijgt hier netjes jeej :D

9. marja1982

marja1982 Actief lid

12 dec 2009
    138
    0
    0
    brabant
    Goedemorgen dames,.. Helaas ik mag op rood! Volgende maand hopelijk beter,.. Ga toch maar eens ovu testen halen.. Zijn daar ook goede goedkope van? Fijne dag iedereen!!

10. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@marja: balen meid..!! dikke knuff en hoop dat het volgende ronde raak is

11. marja1982

marja1982 Actief lid

12 dec 2009
    138
    0
    0
    brabant
    Hoe wijzig je je banner ook alweer?

12. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@marja: via je account... gebruikersinstellingen en dan handtekening

13. marja1982

marja1982 Actief lid

12 dec 2009
    138
    0
    0
    brabant
    Thnx dames!

14. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Goedemorgen dames. @ saja mooie stijging van je temp hoor! Bij mij was die vandaag iets lager. Zijn er nog testers vandaag?

15. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Oké meiden ik weet niet helemaal wat ik hier mee moet..

Ik heb een vriendin en toen ik niet werkte zagen we elkaar regelmatig ( zij werkt ook niet ) Toen ik dus weer ging werken heb ik haar gezegd dat ik dus minder tijd zou hebben om langs te komen omdat ik 4 dagen ging werken.
    Ik probeer zo veel mogelijk wat van me te laten horen stuur whatsappjes maar ook daar heb ik niet elke dag zin in. Ik heb de laatste paar maanden in de meeste weekenden een verjaardag en ben dan blij als ik een weekend niks heb zodat ik wat met mn gezin kan doen.

Krijg ik gister een whatsappje van dr dat ze merkt dat onze vriendschap aan het verwateren is. Maar als het gaat hoe het gaat dat ze zich er bij neerlegt..

Ja ik heb wat minder tijd nu ik weer werk.. Maar snapt ze dat dan echt niet? Snapt ze dan niet dat ik van half 7 tot half 8 bezig ben dan op de bank plof en geen zin meer heb om te whatsappen.. Dat ik het druk heb aangezien ik een hele week in 3 dagen moet proppen en daardoor minder tijd heb?

Wat moet ik hier nou op terug sturen??? Ik heb haar al een x verteld dat ik dus ivm verjaardagen nu en afspraken op m'n vrije dag weinig tijd heb...
    Gister kreeg ik dat berichtje we hebben maandag en dinsdag avond nog best lang met elkaar zitten whatsappen vrijdag is ze hier nog geweest en ik ben de dinsdag na mijn mk nog bij haar geweest..

Ze whatsappt me vaak overdag ik ben dan aan het werk en kan dan moeilijk reageren. Maar ik heb nu ook geen tijd meer om 4x per week gezellig op de koffie te komen.

Wat moet ik nou terug sturen?? Zit er best wel mee want ik probeer mn vriendschap toch echt niet te laten verwateren en probeer zoveel mogelijk wat van me te laten horen.. Maar k heb geen zin om elke avond te gaan whatsappen heb ook nog een man thuis..

Irritant hij zet al mn berichtjes in ene in vet gedrukt..

16. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Ik zeg die vriendin is ongi en heeft last van de hormonen!
    Heb zo'n hekel aan die dramaqueens... Laat me raden? Ze is single?
    Joh over je schouder ermee en niet laten gek maken

17. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    He allemaal! Ik zit nu op 3dpo en maak mezelf alweer helemaal gek! Denk natuurlijk weer vanalles te voelen! :S Steekjes in mijn buik.. Vanacht slecht kunnen slapen.. (.) (.) gevoeliger (denk ik ;))! Vermoeiend!!! Alsof je dat op 3dpo uberhaupt al kan voelen!

18. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nee getrouwd en heeft ook een kindje...

19. Smnee

Smnee Niet meer actief

Nou als ze toch ook getrouwd is moet ze dat toch begrijpen? Jeetje, ik zou nog eens duidelijk maken hoe het zit, begrijpt ze het niet? Dan ligt het echt aan haar hoor. Wel jammer dat dit zo gaat...

20. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Saja , ik zou terug sturen dat ik zelf niet het gevoel heb dat de vriendschap verwaterd. Maar dat je ook een eigen leven heb en dus niet altijd kan praten met haar. Maar dat als er iets is ze wel altijd bij je aan kan kloppen en dat lijkt mij het belangrijkste van een vriendschap. Ik zeg zelf altijd maar zo, de beste vrienden kan je een half jaar niet zien en dan ook van elkaar begrijpen dat er gewoon geen tijd is geweest zonder elkaar dingen te gaan verwijten. Ik vind dat zelf ook altijd lastig hoor meiden die "claimen"...

@ Rikki , dat heb ik ook hoor. Dat gevoel van , ja ik voel wat bij me bm zou ik dan zwanger zijn hihi .. we moeten toch nog even volhouden met wachten... Maar ik wacht geduldig :D mee.

Deel Deze Pagina