Nou Saja als ik dat zo hoor heb jij meer contact met haar dan ik met mn meeste vriendinnen heb! Ik werk (ook) fulltime en in de weekenden idd vaak druk met allerlei dingen zoals verjaardagen enzo dus ik zie mijn vriendinnen missch 1 of 2x per maand en tussendoor spreken we elkaar wel maar niet dagelijks. Zo is het gewoon we zijn allemaal druk met onze eigen dingen en moeten tijd voor elkaar maken en dat kan nou eenmaal niet elke dag. Snap niet zo goed wat haar probleem is als ik zo hoor hebben jullie best veel contact. Misschien dat t eerst meer was en nu je meer werkt dat t wat minder was vergeleken met daarvoor. En dat ze daar aan moet wennen. Maar dan zou ik dat toch gewoon proberen zo rustig mogelijk aan haar uit te leggen dat je nu weer meer werkt en daardoor 's avonds moe bent en dat je ook in de weekenden soms andere verplichtingen hebt. En dat je t dus af en toe ook lekker vindt om een weekend geen afspraken te hebben. En dat ze moet accepteren dat t contact nu misschien iets anders zal zijn dan voorheen (dus niet meer dagelijks koffie drinken enzo) maar dat dat zeker niet betekent dat je haar vergeten bent of niet meer leuk vindt...
Goedemorgen dames! Het is fris buiten, maar hier schijnt de zon (nog) wel. Nog steeds niet ongesteld, ik geef het op, ik snap niks van mijn lijf haha! Als ik het morgen nog niet ben, ga ik weer testen. @ Goedkope ovulatie testen: Ik heb die van Zwanger en kids --->Stel je vruchtbare periode vast met ovulatietesten - Zwanger & Kids @ Saja: Ik zou gewoon zeggen tegen haar dat jij niet het gevoel hebt dat jullie vriendschap verwaterd, maar dat je nu gewoon even in een drukke periode zit. Maar dat je, als er iets is, er altijd voor haar zal zijn. Nog testers vandaag? Ik wil nog meer roze op de lijst!
@Zwangels: wat balen meid dat je afgewezen bent. Tegenwoordig willen ze mensen die net 20 zijn en als 10 jaar ervaringen, lijkt het wel @Saja: wat een vervelende situatie. Naar mijn idee doe je echt wel genoeg en moet zij maar gewoon snappen dat je minder tijd hebt. Ze zou toch het zelfde hebben als zij weer ging werken? Er van uit gaande dat ze (nog) geen werk heeft? @Hier: net wakker maar nog zo duf, pffff. Ook nog steeds geen ongi te bekennen. Straks dus even weer nieuwe testjes halen. Moet straks eerst even werken en daarna de stad in, wil ook nog even naar de kapper, stuk van mn haar af, is wel weer nodig. @Rode dames: balen meiden, hopelijk de volgende ronde meer geluk. @Voor de testers: veel succes!
Saja: sorry zag dat mijn reactie beetje bot was.. dacht namelijk ff mijn eigen verhaal te lezen, heb ook zo'n vriendin en ik ben met haar nu op een kookpunt van uitbarsten haha en natuurlijk mn hormonen die de dak uitschieten.. Die andere adviezen van die dames klinken beter hebben we geen testers vandaag? Ing: al 4 dagen overtijd!!!
@saja: wat een lastige situatie meid.. je doet zo te lezen al je best om zoveel mogelijk contact te houden.. k zou niet weten wat je het best terug kan sturen helaas.. @ING: wat klote dat je nog steeds niet weet waar je aan toe bent... Bah.. soms is een vrouwenlichaam zo vervelend.. @hier: vanavond even naar de koopavond en alvast nieuwe collectie voor oudste aan schaffen.. weer zoveel leuke dingen gezien
Hallo, Heb gisteren even kort gereageerd maar ik heb jullie hulp nodig. Gister zou mijn nod zijn (zit op 32/33 dagen al twee jaar) maar die is buiten een roze veegje en een heel klein beetje bruin nog niet gekomen. Nou wilde ik even voelen aan de binnenkant (sorry voor de details) om te kijken of ik iets kon vinden zodat ik wist of ik een tampon in moest gaan doen voor vandaag. Lijkt het net al het daarbinnen 'dicht' zit. Toen ik daar dus tegenaankwam ging ik meteen een beetje helderrood bloeden omdat ik daar natuurlijk tegenaangekomen was. Was betekend dit? Iemand ervaring? Ik wort hier erg zenuwachtig van.
Goedermorgen! Zwangels wat jammer zeg dat je al meteen gebeld bent Ik herken dat verhaal van niet genoeg ervaring. Ik kan daar ook zo simpel van worden, als iedereen dat maar blijft zeggen dan krijg je toch ook nooit de kans om ervaring op te doen! Ergens moet toch een eerste keer zijn Wat is het voor werk waar je voor gestudeerd hebt? Saja ik denk dat jouw vriendin zich gewoon ineens heel eenzaam voelt. Zoals je zei ze werkt niet, en toen jij ook niet werkte vulde jij denk ik een groot deel van haar vrije tijd op door veel langs te komen, met haar leuke dingen te doen etc. En nu heb jij het heel druk met andere dingen en voor jou lijkt het niet zoveel minder misschien maar voor haar valt er ineens een heel groot gat in haar programma denk ik. Tenminste als ik kijk naar hoe ik me voelde toen ik nog geen werk had.. Had hier geen vrienden dus zag helemaal niemand.. Zat de hele dag thuis op mijn vriend te wachten om maar aanspraak te hebben.. Familie heb ik hier niet dus ik had echt helemaal niks om mijn tijd mee te doden, en dan lijken de dagen opeens stukken langer Misschien heeft zij wel een paar van die dingen maar als je opeens een belangrijk 'tijdverdrijf' verliest dan heeft zij misschien opeens veel te veel tijd over. Ik denk dat het voor haar zo voelt iig. Maarja ik zou haar gewoon uitleggen zoals het is zonder ruzie te maken ofzo. Dat het voor jou dus niet zo voelt omdat je het ontzettend druk hebt en je probeert wanneer het kan aandacht aan haar te schenken maar dat het nu eenmaal wat minder is dan eerst en dat is ook logisch als je opeens andere dingen te doen hebt dan de hele dag koffieleuten. Ik denk dat ze het wel zal begrijpen, al voelt ze zich misschien wel verdrietig om het feit dat jullie elkaar veel minder zien. Marja ben je ongesteld geworden? Zie dat je op dag 1 staat.. Maybe ohhh klinkt gezellig! Ik wou dat je hier ook goed kon wnkelen Maar in nederland ga ik denk ik helemaal los haha MrsDee en Ing; nog niet ongi.. hmm balen zeg dat je er dan zo op moet zitten wachten! Ik heb vanochtend vroeg getest en het was weer eenzelfde testje. Ik begin me nu af te vragen of hij toch niet gewoon indroogstreepjes vertoont.. Het is weer hetzelfde gegaan; eerste minuut zie ik niets (roze is dan nog aan het wegtrekken) en na drie minuten lijkt hij omowit. Deze test moet je tussen 5-10 min aflezen dus na die drie min wil ik de test van frustratie uit het raam smijten maar blijf toch nog even wachten voor de zekerheid, en na 5 min zie ik opeens een heeeeeeel vaag lijntje. Maar zo vaag dat je er echt goed voor moet turen. En als ie later ingedroogd is zie je hem net iets beter dan daarvoor, maar nog steeds turen. Ik heb m net even in het daglicht bekeken en hij lijkt nu wel ieeeeeeeeetsje donkerder te zijn dan de vorige test. Zal ik eens kijken of ik ze samen op een foto krijg? (Pas op alleen ervaren tuurders hoor, ze zijn echt moeilijk te zien!)
Debbje heb je al getest? Ik zou het wel even testen als je overtijd bent. Of anders vandaag even afwachten of je ongi op gang komt en morgen testen.
Suuskie: ben indd al paar dagen over tijd, frustrerend, de boel is dus lekker in de war. Dacht afgelopen week echt zwanger te zijn, alles wees er zo'n beetje op maar de testen zeggen nee helaas
Hi Meiden, Sorry voor mijn afwezigheid. Ik heb geprobeerd via mobiel mee te lezen, maar t was bijna niet bij te houden.. Ik zag wel een hoop roze! Gefeliciteerd! De rode meiden, balen! hopelijk snel roze.. Wachtbankje... waarom duurt wachten nou zo lang... Hier was t wachtbankje kort deze maand. LF van 11 dagen volgens FF... Cyclus deze maand 26 dagen... Ik mag dus op rood. Fijne dag allemaal! xx
zo ik heb even een foto gemaakt. Hij is toch roze en duidelijker dan die vorige. Op die vorige kan ik de streep trouwens zelf ook niet meer vinden hoor Ik voel me overigens totaal niet zwanger dus ik vind het best raar dat je iets ziet. Wacht nog even het echte resultaat af na het weekend want bij mijn dochter had ik elk kwaaltje wat je maar kon hebben en nu voel ik me helemaal gewoon. Enige verschil is dat mijn buik zeer doet bij niesen, ik iets meer honger heb en dat ik iets sneller moe ben maar dat kan net zo goed komen door mijn 7 dagige werkweek. Ach ik blijf voorlopig op twijfeltest staan en we zien het na nod wel hoor.
@luca: ik vind de 2e ook ietsie donkerder.. @suuz; balen meid..!! @mamavand: goedzo meid..!!! ik hoop dat alles goed blijft gaan
@luca Ik heb mijn diploma's voor spw3 en onderwijsassistent. Even een vraagje dames. Ik heb op cd14 een tempdip gehad en ook een positieve ovulatie test. 's avonds was ik nieuwsgieirg naar mijn temp, deze was dus net zo als 's ochtends! Kan het dan kloppen dat als je werkelijk je eisprong hebt dat je temp 's avonds ook nog laag is? Op cd15 ook 's ochtends nog lage temp. Vandaag op cd16 een tempstijging. Dit is mijn kaartje My Ovulation Chart
's avonds heeft je temp volgens mij niks te betekenen of je kunt hem iig niet vergelijken omdat ie dan beinvloed is door allerlei factoren (vermoeidheid, activiteit etc) Maar ik weet bij mezelf dat ik mijn ei een maandagavond laat heb gehad en ik die volgende ochtend nog een lage temp had, en de stijging pas de dag erna kwam (want de stijging gebeurt pas minstens 12 uur na je eisprong geloof ik). Heb je je ei gevoeld?
He dames!! Ik zit hier op 3DPO en heb met regelmaat krampjes onderin mijn buik en een beetje een zeurderig/ zwaar gevoel en nu net ineens een overvloed aan melkachtig/ wittige dunne afscheiding... Wat is dit?!! Ik herken het helemaal niet! Ik dacht eigenlijk dat in gewoon al heel vroeg ongi werd net en dat mijn cyclus dus verstoord zou zijn door de VMK, dus ik naar de WC.. Niks! Naja heel veel afscheiding dus.. Hellep!! Iemand enig idee??
Ik had op cd14 wel pijn in mijn rechterzij en na de sex was het weg...weet niet of het mijn ei is die ik gevoeld heb. Weet niet zo goed wat je dan precies moet voelen..