NOD-Lijst 16 t/m 30 september 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lavina, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik hoop ook op een juni mama.. En dan hoop ik niet overtijd te lopen anders beval ik straks op de verjaardag van mn zoon :D

Maar goed dat maakt me ook niet uit kan ik 2 in 1 vieren scheelt weer geld :D

2. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hihihi, ik zou dan 'uitgerekend' zijn op 7 juni :)
    Maarja..... wat duuuuuuurt dat wachten lang!!!!!!!!
    Nog 7 dagen voor mijn nod..... ;)
    Iemand nog tips???

3. TanjaJes

TanjaJes Actief lid

19 sep 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het met je kwaaltjes nu? Ik las een paar berichten terug dat je je al last had van kwaaltjes vanaf 3dpo, houdt dat nog steeds aan?

4. susan84

susan84 Niet meer actief

Jaaah Luca!!! Gefeliciteerd!!! Whahaha hoezo ongeduldig? maar je gevoel zei genoeg :) Ik hoop ook nog op een Juni 2013 baby, maar nog een paar dagen wachten.
    Hoeveel DPO zit jij eigenlijk? En hoelang is je cyclus? Ik heb me voorgenomen zondag te testen...

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ohhh meiden hebben jullie het ook zo koud??

Ik zit met een fleece deken op de bank en wil maar niet warm worden..

6. susan84

susan84 Niet meer actief

Ja brrr... En de openhaard aan :)

Zijn er ook meiden die last hebben van lichtelijke misselijkheid ná het eten (middag en avond) en niet bij een lege maag 's ochtends? Vanaf gisteren last van...

7. DaantjeM

DaantjeM Lid

22 aug 2012
    43
    0
    6
    Vrouw
    Haha!! Kickass, Luca! Heerlijk hè, als het streepje duidelijker wordt. ^^

8. Sweetheart86

Sweetheart86 Fanatiek lid

1 nov 2011
    1.139
    0
    0
    Asisstent hypotheekadviseur
    Jeetje dit topic gaat zo hard voorbij! Iedereen gefeliciteerd in de tussentijd met posi test, watcgaaf zeg !! Hoop ook snel een dikke positive test te zien! Zou zo gaaf zijn voor t eerst een positieve test in je handen, ipv positieve ovu test!!

Ik zou ook rond 7 juni uitgereken dzijn als het nu lukt, 28 sep is mnn nod! Nog klein weekje!

9. susan84

susan84 Niet meer actief

Ook spannend! Succes! Nog best wel wat meiden die deze maand nog op het wachtbankje zitten. Duimen voor allemaal :)

10. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik hoop zooo dat je geduim helpt voor ons allemaal!!! ;)
    Ik ga ook mee duimen....

11. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Jeeeeeej luca

12. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Wat een hoop zwangeren alweer!
    Hier nog een paar dagen tot mn officitle testdag... zo spannend... hoop zo hard maar ben zo verschrikkelijk band teleurgesteld te worden!
    Zie ook dat er een aantal meiden waar ik een paar jaar terug mee schreef in de NOD topics zwanger zijn van hun 2e :) gefeliciteerd!

13. derdedroppie

derdedroppie Actief lid

17 sep 2012
    135
    0
    0
    #2593 derdedroppie, 21 sep 2012
    Laatst bewerkt: 21 sep 2012
    He meiden wat gaat het hier hard met de reacties!!!
    En alweer wat roze dames erbij super, hele fijne zwangerschap allemaal.
    Hier is het allemaal heel onduidelijk:( Had last van allerlei kwaaltjes... zere borsten, niet te genieten, krampen en rommelende darmen. Maar ja kan ook heel goed van het ontpillen zijn. Deze kwaaltjes zijn sinds 2 dagen helemaal weg. Maar ook nog geen ongi. Zit nu op dag 32, gistermiddag een testje gewaagd maar helaas negatief. We gaan voor ons derde kindje, bij mijn oudste was ik in een keer zwanger (heel luxe) bij mijn tweede na 6 maanden (ook heel goed) en mijn langste cyclus is toen 37 dagen geweest. Dus wachten maar weer.... Iedereen die mee wacht veel succes;) en voor de ongi mensen heel veel geluk in de volgende ronde!!!!

Liefs M

ik sta trouwens nog niet op de lijst...: Derdedroppie, 25, 3e kindje, 1e ronde

14. Maaike83

Maaike83 Actief lid

14 jul 2012
    115
    0
    0
    @luca gefeliciteerd deze is echt een hele duidelijke

15. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik reageer ff snel! Wow luca! Gefeliciteerd
    We zijn onze voortuin aan het bestraten dus ik trek mijn oude kleren aan.. Houd wel mijn gedachte ff weg bij morgen. Bedenk me net dat dat mijn nod is. ;) Voel niks meer, ben bang dat het niks is geworden.
    Sorry ego bericht, als ik nog een beetje puf heb vanavond dan kom ik nog ff :) fijn weekend meiden.

Oh en.. We hebben de strijd bijl begraven, ik hoop ook voor voorlopig. Sfeer word al stukken beter thuis :)

16. Smnee

Smnee Niet meer actief

Het is eerste bruin is gespot.. Zal vanmiddag wel doorzetten. Helaas

17. Maaike83

Maaike83 Actief lid

14 jul 2012
    115
    0
    0
    @smnee fijn dat de sfeer nu al stukken beter is. En een stoepje leggen is inderdaad goede afleiding. En geen kwaaltjes wil niet altijd iets zeggen. Hoop op een positieve test voor jou.

18. Maaike83

Maaike83 Actief lid

14 jul 2012
    115
    0
    0
    @smnee lees nu je tweede post. Balen...

19. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hey meis mijn test van dag 25 van me cyclus was ook zo een van test point en ik had het zelfde streepje en kv ook elke dag ietsje duidelijker!!!
    Dus ik heb goede hoop voor jou!

20. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@Luca: jeej joepie gefeliciteerd meid!!! super super super

@smnee: fijn dat het weer wat ebter gaat thuis.. hoop dat je ongi niet echt doorzet..

Nou hier een spier witte test.. dus helaas..

Deel Deze Pagina