NOD-Lijst 16 t/m 30 september 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lavina, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Goedemorgen!

Smnee fijn dat de strijdbijl begraven is! En wat balen dat je bruinverlies hebt!
    Hier een drukke dag even een wasje draaien en drogen tassen inpakken en dan gaan we naar mn ouders en blijven een nachtje slapen. S.andro blijft daar tot dinsdag en dan brengt mn moeder hem weer thuis.

2. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@saja: lekker even een dagje weg dus:) have fun

3. DaantjeM

DaantjeM Lid

22 aug 2012
    43
    0
    6
    Vrouw
    Maybe, dat is flink balen.. Mag ik vragen wat voor test je hebt gebruikt?
    Kan het nog te vroeg zijn? Ik zie dat je nod over 3 dagen is.
    Mocht het toch negatief zijn, wellicht dat Clomid net als bij mij wonderen zal verrichten. Keep the faith!

4. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@daantje: ik gebruik de kruidvat 2v5 testen.. en m,n banner klopt niet helemaal.. Woensdag is pas m,n NOD dus 4 dagen.. En ik hoop inderdaad dat clomid voor ons de uitkomst gaat zijn. werd jou cyclus langer of korter door de clomid?

5. susan84

susan84 Niet meer actief

Een witte test is altijd balen, maar... Zolang de ongi niet door komt heb je nog alle kansen :) vooral 4 dgn voor je NOD! Ook geen ongi klachten?

6. susan84

susan84 Niet meer actief

Lig trouwens nog in bed en moet plassen, haha. Maar lig erg te twijfelen testen of niet? Had met mezelf zondag afgesproken. Kan eigenlijk niet wachten, maar zit nog 3 dgn voor NOD...

7. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Ja ik blijf last hebben van een zwaar/ apart gevoel in mijn onderbuik. De misselijkheid praat ik mezelf vast en zeker aan.. Maar mijn tepels worden nu met de dag gevoeliger, last van mijn darmen, rommelende buik, en snachts/ vroeg wakker schrikken..
    Ik had dit met mijn zwangerschap vorige maand ook, en de cyclussen daarvoor niet.. Hopelijk dus een goed teken!

Gisterenavond wel ineens een gigantische steek rechtsonder in mijn buik, net boven mijn lies.. Kroop echt even in elkaar van de pijn..

Pfff!! Dat wachtbankje duurt lang!! :(

8. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Gisteren trouwens met vrienden uit eten geweest.. We zouden eigenlijk gisteren vertellen dat ik 8 weken zwanger zou zijn.. :( Het etentje was heel gezellig, maar wel een beetje beladen voor mij.. Vooral toen een vriend zei dat hij eigenlijk had verwacht dat wij een zwangerschap aan zouden gaan kondigen met een lach..

*SLIK!!*

Deze opmerking maar wat weggelachen en lekker doorgegeten!

Hopelijk kunnen we ze over een week of 4 wel leuk nieuws brengen! :)

9. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@susan: nee niet m,n normale ongi klachten... maar heb al 4 dagen ongi pijn

10. TanjaJes

TanjaJes Actief lid

19 sep 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je al kwaaltjes?

11. TanjaJes

TanjaJes Actief lid

19 sep 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zijn aardig wat kwaaltjes! spannend hoor!! met hoeveel dagen wil je gaan testen?

12. TanjaJes

TanjaJes Actief lid

19 sep 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja, kan me heel goed voorstellen dat het dan ff een moeilijk moment was.
    Hopelijk betekenen de kwaaltje dat je deze maand zw bent! :)

13. susan84

susan84 Niet meer actief

Afgelopen 2 dagen ná het eten wat misselijk en voel mn borsten maar echt pijnlijk kan ik het niet noemen. Geen duidelijke kwaaltjes dus, maar heb deze maand voor het eerst een (vermoedelijke) innestelingsbloeding gehad. Op de een of andere manier voelt het deze maand anders... Maar afwachten. Heb niet getest trouwens, misschien toch nog vroeg...

14. TanjaJes

TanjaJes Actief lid

19 sep 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou spannend zeg!
    een vroege test kan je idd al doen, dus als je het te spannend vindt worden kan je iig testen (als je al een vroege test hebt in huis hebt iig) en anders gewoon nog een paar dagen wachten als het je lukt hihi, spannend!

15. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Vorige maand teste ik op 10 DPO licht positief.. Wil deze maand dus zeker niet eerder testen! Ik zit te denken aan volgende week zaterdag.. Zit dan op 13 DPO.. :) Hoop dat ik dat vol ga houden!

16. susan84

susan84 Niet meer actief

Heb geen vroege test in huis, heb daar minder goede verhalen over gehoord. De predictor dan. Dus ik wacht nog wel even, hihi. Maar voor jou is het ook spannend zo te zien, voel jij al iets?

17. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Met de KV2voor5 teste ik positief op 4 dagen voor NOD.. :)
    en de CB digi met indicator gaf op 3 dagen voor NOD zwanger aan.. Die schijnen ook heel gevoelig te zijn..

Als je liever niet test dit wekeend zou ik mooi bezigheidtherapie zoeken en geen testen kopen.. Dan heb je ze ook niet in huis en kun je op zijn vroegst pas maandag testen! :)

Ik duim voor je!!

18. susan84

susan84 Niet meer actief

Heb zelfs 2 kv en een cb digi thuis liggen, haha... Maar ga zo met vriendinnen op pad en die weten niet dat we bezig zijn zwanger te worden, dus goede afleiding geen kinder praatjes. Morgen ook een drukke dag, dus vind je idee om maandag pas te testen ook wel goed. Grotere kans dat áls het raak is, er dan wel een positieve tussen moet zitten. Voor jou wordt het nog een lange week.... Gaat het je lukken tot volg week te wachten? Hihi

19. Griekje

Griekje Actief lid

1 jul 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Vanmorgen testje gewaagd met kruidvat 2v5 maar helaas omowit :(
    Zit nog wel voor mn nod maar toch is t wel een tegenvaller. Nu maar afwachten wat er volgende week gebeurt, als mn ongi niet doorbreekt dinsdag ofzo weer s testen...

20. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Ik hoop het!! :) Heb wel 5 testjes thuis liggen.. maar ga me sterk houden! Moet de hele week werken en ben donderdag pas vrij.. Dus zal die dag even mezelf in bedwang houden worden! :) hihi!

Jij veel plezier vandaag met je vriendinnen. Altijd gezellig zo'n vriendinnendag.

Ik ga maandag voor je duimen!!

Deel Deze Pagina