Bedankt voor het turen dames... Deed eigelijk een test om te bevestigen vpoor mezelf dat hij wit was zodat ik er de rest van het weekend niet aan hoefde te denken en gewoon tot maandag kon wachten... Schrok me te pletter toen ik ineens zo snel dat streepje zag.. Ga nu morgen ochtend nog een test doen.. weet dat hcg om de dag verdubbelt.. maar gewoon om te zien of er dan weer een streepje op komt..
Spannend... Kan best dat hij morgen al donkerder is hoor met ochtendurine wordt een lange nacht dan voor je, hihi
Dan val je nu misschien een keer van vermoeidheid in slaap. Normaal gesproken zou ik zeggen pak een lekkere borrel, maar dat zou ik nu maar niet doen Lekker gegeten trouwens?
Manlief heeft heerlijk gegeten... Ik niet... We gingen pas eten na die test dus kreeg geen hap meer door me keel helaas
Maybe: ben benieuwd naar de test van morgen idd... We hebben dezelfde nod maar ik heb nog niet getest... Ik wil eigenlijk wachten of ik niet ongi wordt en anders pas testen maar nu ik dit weer zie krijg ik weer testdrang.. Ik ga het niet doen, ik ga het niet doen
Grrrr... Heb ik weer, net voor NOD buikgriep! NIet te geloven...haal nu de 'kwaaltjes' maar eens uit elkaar. Heb woensdag al getest, maar helemaal wit. Nu wachten op ongi, toch een posi test (onregelmatige cyclus) en een lichaam zonder buikpijn, koorts en kokhalsneigingen....:x
Ik hoop heel erg met je mee! Ik heb bij mijn eerste ook zo'n testje gehad toen kreeg ik na 5 min pas een vaag streepje en de volgende dag een dikke vette streep! Dus ik ga heel hard voor je duimen!
morgen is me nod zal mij benieuwen voel of merk helemaal niks. Maar eigenlijk weet ik het wel Maar als het raak is zou het echt als een HELE grote verrassing komen