NOD-Lijst 16 t/m 30 september 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lavina, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Maybe ik zie ook wat hoor! Spannenddddd....

2. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Bedankt voor het turen dames... Deed eigelijk een test om te bevestigen vpoor mezelf dat hij wit was zodat ik er de rest van het weekend niet aan hoefde te denken en gewoon tot maandag kon wachten... Schrok me te pletter toen ik ineens zo snel dat streepje zag.. Ga nu morgen ochtend nog een test doen.. weet dat hcg om de dag verdubbelt.. maar gewoon om te zien of er dan weer een streepje op komt..

3. susan84

susan84 Niet meer actief

Spannend... Kan best dat hij morgen al donkerder is hoor met ochtendurine :) wordt een lange nacht dan voor je, hihi

4. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@susan: nou dat gaat inderdaad een hele lange nacht worden.. en ik ken al 4 dagen niet slapen:(

5. susan84

susan84 Niet meer actief

Dan val je nu misschien een keer van vermoeidheid in slaap. Normaal gesproken zou ik zeggen pak een lekkere borrel, maar dat zou ik nu maar niet doen ;)

Lekker gegeten trouwens? :)

6. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Manlief heeft heerlijk gegeten... Ik niet... We gingen pas eten na die test dus kreeg geen hap meer door me keel helaas:(

7. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Maybe: ben benieuwd naar de test van morgen idd... We hebben dezelfde nod maar ik heb nog niet getest... Ik wil eigenlijk wachten of ik niet ongi wordt en anders pas testen maar nu ik dit weer zie krijg ik weer testdrang..
    Ik ga het niet doen, ik ga het niet doen

8. susan84

susan84 Niet meer actief

Hahaha, kan het me heeel goed voorstellen. Zit nu echt in dubio, morgen testen of pas maandag ;)

9. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Grrrr...

Heb ik weer, net voor NOD buikgriep! NIet te geloven...haal nu de 'kwaaltjes' maar eens uit elkaar. Heb woensdag al getest, maar helemaal wit. Nu wachten op ongi, toch een posi test (onregelmatige cyclus) en een lichaam zonder buikpijn, koorts en kokhalsneigingen....:x

10. missnova

missnova Actief lid

16 sep 2012
    328
    0
    0
    maybeee wat geweldiggg!! morgen hopelijk donkerder. echt super meid!

ik mag op rood :)

11. susan84

susan84 Niet meer actief

Bah, beterschap!

12. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@missnova: ik ga pas ietsie pietsie hopen en geloven als er morgen ook een streepje staat;)

13. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Dat zou toch wel fantastisch zijn!! Ik ga voor je duimen! :)

14. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Maybe3, wat spannend!!
    Ik kom morgen weer even kijken hier....
    Ik zal voor je duimen.

15. maybe3

maybe3 Niet meer actief

thanx meiden.. ik hoop het ook

16. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    hier nog steeds niks.......pff wil nu wel ongesteld worden hoor...dit schiet ook niet op

17. derdedroppie

derdedroppie Actief lid

17 sep 2012
    135
    0
    0
    Hier precies hetzelfde! Is dit ook jou eerste echte ongi na het stoppen met de pil?

18. derdedroppie

derdedroppie Actief lid

17 sep 2012
    135
    0
    0
    Ik hoop heel erg met je mee! Ik heb bij mijn eerste ook zo'n testje gehad toen kreeg ik na 5 min pas een vaag streepje en de volgende dag een dikke vette streep! Dus ik ga heel hard voor je duimen!

19. Maaike83

Maaike83 Actief lid

14 jul 2012
    115
    0
    0
    @maybe hoop op een knaller voor joumorgen!

20. lindaw

lindaw Bekend lid

26 jun 2012
    547
    0
    0
    morgen is me nod zal mij benieuwen voel of merk helemaal niks. Maar eigenlijk weet ik het wel :( Maar als het raak is zou het echt als een HELE grote verrassing komen

Deel Deze Pagina