NOD-Lijst 16 t/m 30 september 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lavina, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linbu

linbu Lid

7 feb 2012
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag op rood :(

2. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Balen linbu! Op naar de volgende ronde!

Zijn er nog meer testers??

3. susan84

susan84 Niet meer actief

En?? Goed nieuws??

4. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@linbu: balen meid..!!

hier vanmorgen een omo witte test... bah..!!! wat baal ik hiervan..!!! :(

5. DaantjeM

DaantjeM Lid

22 aug 2012
    43
    0
    6
    Vrouw
    Maybe3, hoe kan dat nou...? Dan was die test van gister de 2e vage test..
    Apart, hoor. Nou, for what it's worth, je NOD moet nog komen. Dan pas heb je zekerheid.

Dikke knuffel!

6. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@DaantjeM: ja het was ook echt ff een klap.. die van gister verscheen binnen 30 seconde was mooi roze... druppel water erin gedaan nadat hij geel uitgeslagen was... en het streepje beleef gewoon staan.. en nu dit:(

7. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    nou meiden heb me menstruatie gister niet gehad dus begin toch een beetje te hopen dat de cb testen toch goed zaten en kv 2v5 niet!
    morgen of overmorgen nog maar is testen :)

8. DaantjeM

DaantjeM Lid

22 aug 2012
    43
    0
    6
    Vrouw
    Echt heel raar. Kan het komen doordat je een ander merk hebt gebruikt?

9. susan84

susan84 Niet meer actief

Ah nee! Dat is zeker balen... Maar je hebt nog een paar dagen tot je NOD! Blijf positief zolang je ongi uitblijft!!

10. susan84

susan84 Niet meer actief

Spannend, zolang de ongi uitblijft heb je nog kans op positieve testen :)

11. Goedemorgen meiden!

Maybe ohhjee wat balen zeg :( Ik zag het streepje ook hoor op die andere test! Heb je met hetzelfde merk getest weer? Zou het ook eens met een ander merk proberen. En misschien is je avondurine wel geconcentreerder bij jou dan je ochtendurine? Ik heb het idee dat mijn streepjes 's middags donkerder uitslaan dan 's ochtends. Dat kan kennelijk per vrouw verschillen. En als ie wel echt nega is dan zou ik deze testen gelijk in de prullenbak gooien bah :(

Ik heb nu niet zo'n vertrouwen meer in die dipsticks eigenlijk. Zijn zogenaamd supergevoelig maar ik test er nog steeds een vaag streepje mee vanochtend (wel weer iets donkerder dan de vorigen) terwijl die cb toch duidelijk een stuk donkerder was. Oke hij heeft misschien niet veel hcg nodig om een vaag streepje te geven maar een knalstreep dat zit er niet zo snel in geloof ik met deze testen.. We gaan morgenavond de digi doen trouwens, mn vriend wil de dag van mijn ongi even afwachten ;)

Selina test!! Je bent toch een dag overtijd nu?

Linbu jammer :( Succes in de volgende ronde!

Pff hier gister de hele dag gewerkt en mag straks weer aan de bak. Zo gaan de dagen in ieder geval wel snel voorbij haha want ik wil die digi doen!

12. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@luca: jij bent gewoon lekker zwanger hoor meid...!!!!:)

ja het enige wat de test gelijk aangaf was een witte streep!! Dus net een midstream gedaan van zwanger&kids want had die testpoint testen niet meer.. en daa is wel een streepje op te zien... manlief denkt dsat die met die witte streep gewoon een foutje was.. waardoor de kleurstof niet bleef hangen:(

13. maybe3

maybe3 Niet meer actief

maar ik geloof niet meer in sprookjes;)

14. DaantjeM

DaantjeM Lid

22 aug 2012
    43
    0
    6
    Vrouw
    Maybe3, dus je had net wél een 2e streepje met een andere test....? Dus er is weer hoop? :)

15. DaantjeM

DaantjeM Lid

22 aug 2012
    43
    0
    6
    Vrouw
    Of snap ik het niet meer....?

16. foto?

Als je 2x een streepje hebt dan betekent dat toch iets? Ik weet dat hij afgeraden wordt op het forum maar ik heb er over het algemeen goede ervaringen mee; zou even een cb plus in huis halen. Zijn tegenwoordig veel gevoeliger. Alleen soms geven ze wel indroogstreepjes dus zou hem wel voor de tijd aflezen.

17. susan84

susan84 Niet meer actief

@ maybe: pfff je wordt zo wel in verwarring gebracht he... Welke testen kun je nu nog vertrouwen?

Ik heb net een omo witte kv 2v5 getest, dinsdag nog maar eens proberen

18. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@susan: balen van je test..!!

@daantje: ja daarna nog een keer getest nadat manlief zei dat het aan die testpoint kon liggen

grrrr ik HAAT dit..

zal kijken of ik hem op de foto krijg

19. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Misschien is er voor een andere test nog te weinig hcg in het bloed en voor die andere niet... Moed houden ook al snap ik dat het na zoiets in je schoenen zakt...

20. maybe3

maybe3 Niet meer actief

dit was de test van zwanger en kids:( schiet mij maar lek

EDIT: hij lijkt scheef maar is die niet;)

Deel Deze Pagina