maybe ik begrijp je Ben benieuwd naar de foto. Haha noujaaa mijn dochter heeft weer iets nieuws hoor. Zit ze lekker op de bank te spelen, kijk ik later om heeft ze zichzelf uitgekleed Die spoort niet
@luca: lijkt die oudste van mij wel... als die uit school komt is het bloek uit.. shirt uit... die loopt t liefst de hele dag in z,n onderbroek rondjes te rennen
luca2504 jaa heb kruitvat 2v5 hier nog liggen maar dat was die megatieve test van de week en heb al wat gedronken dus durf er niet meer mee te testen haha denk morgen cb halen omdat die van de week ook allebei positief waren... omdat ik nu overtijd ben kan ik dan ook makkelijker smiddags testen of toch beter sochtends? @t kiwi thanks meis hoe is het met jou? ps:heb af en toe een beetje krampjes had jij hier ook last van omdat je nod geweest was?
Maybe ik zie hem gelijk hoor... Hier een temp dip?! Geen idee wat het betekend dus k zal volgende week wel ongesteld worden ofzo...
Goed hoor!! S morgens een beetje misselijk, maar hoort er bij Ja heb soms ook beetje krampjes. Is niets erg, zoals je maar geen lied verliest. m'n NOD is ook al geweest ja. De ene dag heb ik er meer last van dan de ander. hoest met jou dan?
@kiwi: m,n nod us woensdag.. @saja: tempdip kan innesteling zijn.. maaaaar hoeft niet altijd.. k duim voor je meid
nou af en toe wat steekjes en krampjes en me borsten voel ik af en toe heb het idee dat ik ook wat vaker moet plassen maar we gaan het morgen of dinsdag zien of er nog steeds zwanger staat geeft wel hoop nu me ongi uitblijft