Bedankt lieve dames..!! Helaas was dit nummer 6 in 2 jaar tijd Volgende week dinsdag hoor ik verder wat ze verder voor behandeling van plan zijn.. Dus ben al aan het aftellen.. @Saja: wat raar dat je nu ineens weer bloedverlies hebt.. @griekje: dat is inderdaad wel erg kort dan een cyclus van 18 dagen.. zal ook zeker even met de HA overleggen dan
@mabey3: Wat ontzettend vervelend voor je, heel veel sterkte!! En de 6e keer al in 2 jaar tijd? Heftig! Heb je daar al onderzoeken naar gehad? Ik heb ook PCOS, als je iets wilt weten vraag maar raak! @saja: Dat is vreemd weer bloedverlies. Miss toch eens de ha vragen?
hoi, zou ik er ook bij mogen? lenatje, nod 28-09, ronde 1 na cyclus dat op gang moest komen van mk; 2de kindje Hoop dat het voldoende is
@zwangels dank u, mijn leeftijd is dan 24 jaar. @maybe3 goh al 6, veel sterkte. Duim voor je! Dat er eens eentje mag blijven groeien! @ de dames, laat het deze maand onze maand worden, dan hebben we een kindje in de zomer sorry dat ik nog niet op de vorige reacties heb gereageerd maar heb heel wat in te halen voor te lezen...
@zwangels: ik zie dat jij de eerste op deze lijst bent, spannend meid! ik denk dat ik morgen mijn eisprong heb, had vanmorgen een bijna posi ovutest, vanavond nogmaals testen en dan wordt het weer 2 weken wachten tot nod pfff
Ja erg spannend! Ik wil deze keer niet te vroeg testen...dus wacht zeker tot ik een aantal dagen overtijd ben. Jij heel veel plezier deze dagen
Hallo meiden, ben weer thuis van vakantie, heb wel bijgelezen maar ben nog erg moe morgen reageer ik weer even op jullie. Vakantie was leuk maar hotel viel erg tegen helaas Goed weer gehad gelukkig ook. Nog geen ongi maar denk nog steeds dat mijn ei op dag 14 was en ik dus nu toch pas op 9 DPO zit. We zullen het vrijdag weten Morgen meer!
ik reageer ff globaal hoor.. houd iedereen het nog vol met wachten? sommige zullen al hun ei wel gehad hebben? maybe; wat een vervelend nieuws! ik ga weer ff op bed ligge, heb een wang zo dik als een meloen. (gister 2 verstandskiezen getrokken)
Welkom terug lavina! Hopen dat je gewoon positief test over 2 dagen! Hier heeft mijn vriend net een test gedaan ik zag op sensitest.nl een sperma test, ik test al elke maand dus nu hij haha!maar hij heeft netjes meer dan 20 miljoen zwemmers dus dat geeft hoop
Ja, inderdaad 30 euro. Z'n kwakkie in een bakje en dan 20 minuten wachten tot het vloeibaar is.dan mengen met een goedje en dan weer wachtten en dan 4 druppels peer kant, ene voor meer dan 5 miljoen en andere meer dan 20.maar of ze echt goede zwemmers zijn kun je niet zien hoor..vond het gewoon grappig.al vond mn vriend het wel spannend..
@ Jossie: Ik geloof het goed dat hij het spannend vond!! Vertelde het tegen mijn vriend maar die vond het niets... bang om te falen als man zijnde?? Denk dat dat voor hun zo anders is... wij denken 'grappig'! (totdat de uitslag zorgwekkend is...) en hun denken 'presteren'!! @ Smnee: Of het vol te houden is?? Ik moet m'n ei nog krijgen en ben al zo ongeduldig als de pest hahaha kun je nagaan... volgende week klus-week en dan nog 2 weken wachten!!! Pffff gaat wat worden hoor... hahaha
Heb wel vaker zo'n zelftest gezien maar vind het inderdaad te duur. Is wel leuk om te doen maar dan ben ik misschien weer te gierig haha Wel leuk om het resultaat te zien!