Onderstaande foto is 45 minuten na het testen gemaakt. (lijntje verscheen na ongeveer 2 à 2,5 minuut, heel langzaam dat wel) Na 5 minuten was hij nog beter zichtbaar. Onderstaande foto is dus niet van 2 minuten na testen..... (dat is dus waar ik erg onzeker van word)
@lappie: jaaaa jij bent zwanger hoor meid..!!! hier omo witte test dus we stoppen met testen heb er ook wel vrede mee..
Zo meiden, Ik ga weer gezellig werken vandaag heb echt zoooooo geen zin moest mezelf echt uit bed slepen vandaag blegh! Hoop dat t droog blijft want moet zo weer op de fiets hahaha.
@ lappie gefeliciteerd als je een aantal testen heb met streepjes is het wel duidelijk dat er een zwangerschap is... Maar k kan me voorstellen dat je een beetje onzeker ben... @saja dat is spannend knap dat je kan wachten met teste...
Pff vandaag opgestaan met buikpijn en ontzettend misselijk. Helaas had ik dat vorige maand ook en werd toen ongi... Maar nog geen rood gezien gelukkig. Wacht nu met testen totdat mn ongi echt nog een paar dagen uitblijft.
Geen bloed geeft moed he meis!! Ik heb net een cracker op.. en ben ook kotsmisselijk.. Moet me echt op mijn ademhaling concentreren om maar niet over te hoeven geven... Ook barstende hoofdpijn sinds het wakker worden en rommelende darmen.. Misschien is het ook wel gewoon een griepje o.i.d.
Gefeliciteerd voor de dames die al een positieve test in handen mochten hebben!!! Vandaag is mijn NOD vind het zo spannend dit keer, omdat ik allerlei dingen had deze maand die ik normaal nog niet gevoeld had, maar dat lees je hier jammer genoeg wel vaker, en dan schijnt het toch niet zo te zijn helaas, dat maakt je onzeker of je voelt wat je wilt of het echt voelt, jammer dat ik zo aan mijn eigen gevoel twijfel soms. Moest het even kwijt dames wie deelt dit gevoel??
Precies hetzelfde!! Voelt gewoon anders deze maand.. Jij zelfs al op NOD! Spannend. Ga je al snel testen of wacht je nog even af?
Ja, dat is zo haha. Geen bloed geeft moed! Jouw gevoel had ik precies hetzelfde vorige week. Zou een innesteling kunnen zijn?