Hoi meiden, Mag ik me onverwacht melden? Wij waren nog niet actief bezig met zwanger worden (lees: bijna 2 jaar geen klusje ) Nu is het er laatst dus toch van gekomen, precies tijdens mijn eisprong. Komt er dus op neer dat de mogelijkheid bestaat.... Mijn NOD is waarschijnlijk de 29ste als ik uitga van een cyclus van 33 dagen. Groetjes Willie
@ Saja, ik wist wanneer mijn ei was... Testen heb ik gedaan met kv 2v5. Ben gaan testen zo'n 5 dagen voor nod.... zelfs op nod nog steeds negatief. Na 2 dagen overtijd nu dus een voorzichtig roze streepje! Totaal 16 dpo pas posi getest! Misschien toch niet goed mijn eisprong gevoeld? Geen idee?
@ Darinka: Gefeliciteerd!! Op je huwelijksreis, kan het nog mooier Wat moet dat genieten zijn geweest... en timing zeg ;( Geniet ervan!
Luca ik hang op het randje...op basis van menstruatie is het 27 mei maar door mijn late test denk ik dat het begin juni is....eerst maar eens een echo afwachten.............
Gefeliciteerd darinka! Wat fijn ook op huwelijksreis! Ik werk het morgen bij lig al lekker in bed hihi