NOD-Lijst 16 t/m 30 september 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lavina, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Feli alle zwangeren!! :) Hopelijk nog meer roze deze maand!
    Ik ga nu lekker naar bed! Heb slaapdienst. Wel fijn, dan gaat de tijd lekker snel, en minder testdrang!
    Slaap lekker!

b.t.w.!
    Tijdens mijn vorige zwangerschrap kreeg ik tijdens deze diensten rond 22.00 uur ontzettende honger tussen mijn ei en NOD..
    Wat denk je.. viel net bijna om, dus nog maar even 2 volkoren bammetjes op! :$ hihi!!
    Ben benieuwd!! :) Mijn man wil vrijdag testen.. Ik wil wachten tot maandag (als ik dat kan :) haha!)

2. susan84

susan84 Niet meer actief

Jeetje!! Een middag en avond werken en zoooveel pagina's verder!
    Proficiat zwangere meiden!! Super!!
    Hier nog geen ongi, morgen testje wagen...

3. derdedroppie

derdedroppie Actief lid

17 sep 2012
    135
    0
    0
    Hmmm nu toch weer buikpijn en gevoelige borsten snap niets meer van me lijf...:(

4. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ik mag op rood..... Helaas pindakaas!

Hopelijk volgende maand beter!!!

Alle roze gefeliciteerd!!!

5. sanntje

sanntje Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.304
    1
    36
    Vrouw
    NULL
    Yeniyah... Balen zeg!

@luca, ik ga denk ik mee naar juni mama's. Beetje gerekend op internet, soms zegt ie 31 mei, maar meestal kom ik op 2 juni uit.
    Nou ja, echo afwachten. Zal nog wel even duren.
    Wanneer bellen jullie de vk? Ik wil niet te snel bellen, denk over goeie week? Met dochter belde ik meteen haha maar mag toch pas rond 7/8 weken komen hier...

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Hier gaat mn temp weer wat omhoog!

Vandaag komt eindelijk mn kleine vriendje weer thuis jeetje wat heb ik die gemist zeg! En dan moet hij vanmiddag gelijk weer voor wat prikken arm ding! En we gaan opzoek naar schoenen voor hem hij gaat bijna lopen dus dan mag het wel!

Meiden die vandaag gaan testen succes!!!!

7. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@jeniyah: balen meid..!!

@saja: veel succes met je kleine knul vanmiddag.. altijd zo zielig die prikjes..

@roze: WOW wat een super lijst dit... gefeliciteerd meiden:D:D:D:D

hier wakker met giga ongi pijn.. dus vandaag of morgen zal t wel losbreken.

8. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    @ maybe hier ook bijkpijn , en een witte test... :( maja miscchien ben ik te vroeg en anders met goede moed een nieuwe ronde in.

9. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@mamavanjessie: ik heb vandaag niet meer getest.. gister was die wit en voor mij zegt dat helaas genoeg (testte altijd voor nod posi) Ik duim nog even voor je door meid..!!

10. susan84

susan84 Niet meer actief

Geen ongi klachten of ook maar iets wat er op kan duiden. Maar ook weer een omo witte test...

11. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    @ maybe dank je ! @ susan , ook balen! Ik test nu egt pas zaterdag weer als me ongi weg blijft.....

12. maybe3

maybe3 Niet meer actief

@susan: ohh balen meid van je witte test :(

13. susan84

susan84 Niet meer actief

Ja, toch wel balen ja. Ik ga nu ook eerst maar wat dagen afwachten of die ongi doorkomt. Mijn cyclus is nog niet regelmatig, dus kan best over 2 dagen ineens ongi worden.

14. maybe3

maybe3 Niet meer actief

echt heel erg... maar ik kan niet wachten tot me ongi er is... weet dats ik niet zwanger ben... en hoe sneller nu die ongi komt.. hoe sneller we met de clomid kunnen starten.. ;)

15. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    nou hier ook nog geen ongi 3 dagen overtijd!
    vanochtend weer getest geeft de test een fout aan pfff word er een beetje moedeloos van..wel vanochtend weer klein beetje bloed met afvegen!

16. Kiwi1405

Kiwi1405 Fanatiek lid

17 mei 2012
    1.784
    1
    0
    Balen meiden van de nega testen! Maar zolang er nog geen ongi is, blijft moed houden :)

@ Maybe, ik ben echt een enorme leek. Heb het wel eens gelezen hier, maar nooit gevraagd hoop dat ik het jou mag vragen. Waarvoor krijg je dan Clomid? Waar zorgt dat voor?

@ Selena, wat voor fout gaf hij dan? Welke heb je gebruikt?

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Selina ik zou met die fout testen direct terug gaan naar de winkel krijg je een nieuwe.

18. midani

midani Lid

13 jul 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Ik kom van de andere NOD lijst en mijn NOD was 9 September. Tot op de dag van vandaag nog steeds niet ongesteld... en testen zijn nog steeds negatief. Mijn cyclus was de afgelopen 2 maanden best netjes. 30 & 28 dagen... heeft iemand van jullie dit wel eens meegemaakt? het maakt je zo onzeker. Ik heb zoiets van als ik toch niet zwanger ben laat die menstruatie maar komen..... het is echt moeilijk je weet niet wat je lichaam met je doet

19. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Gefeliciteerd :D

20. Nummertje4

Nummertje4 Actief lid

18 jul 2012
    319
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou om een bloedtest bij je huisarts vragen !;)

Deel Deze Pagina