Ik mag op rood.. Dames die zwanger zijn : van harte gefeliciteerd! Dames die nog zitten te wachten : succes! Dames die naar de volgende ronde gaan : hopelijk hebben we volgende maand ook het geluk
Thnx voor de (snelle) uitleg, Maybe! Hopelijk dan snel een mooi eitje wat bevrucht kan worden! Heel veel succes meis!
Hier temp naar beneden...ben bang dat ie gister vals positief was.. hier is het bruinverlies begonnen...snap er niks van.. zeker niet omdat mijn lf nu zo lang is (normaal 11/12/13)... en ben behoorlijk teleurgesteld.. het voelt alsof er een gemene grap met me is uitgehaald.. Ik mag dus op ROOD
He Yuna balen meid!! Hier geslaagd voor een paar leuke winterschoenen voor S.andro! Op het CB weer goedgekeurd. Nu ligt hij lekker te slapen dus eindelijk even rust voor mezelf..
@ Yuna , egt kut... Mijn temp was vanochtend ook lager dus heb weinig hoop voor deze maand nog.... Ook nog steeds het gevoel ongi te worden.. Zit nu 11 dpo.
@yuna: wat ontiegelijk balen zeg meis.. bah.. hier HAAT aan kruidvat maar voor de rest gaat alles goed
Is deze test van vandaag? De kruidvat heeft je goed voor de gek gehouden zeg, bah... zijn de rode duivels al doorgebroken?
@susan: ja deze test heb ik vanmiddag gedaan.. zelf na druppel water blijft dat kut streepje staan.. nee nog geen duivels... dat dan weer niet.. maar ga nooit geloven dat dit een ECHTE posi test is.. edit: het is wel weer tuur... maar er hoort gewoon GEEN streepje op te staan punt uit
Maybe bij mij heb ik een aantal druppels water op gestaan en nog steeds zie je de streep met blote oog.. dus slaat echt nergens op...
Idd die doe ik dus ook niet meer.. ok heb er nog 1 en ga die niet weggooien maar ga nu andere test kopen..
Hahaha Ja en dat die andere test volgende maand een mooie echt positieve lijn geeft bij ons!jij moet ook maar eens op roze worden gezet hoor! (en anderen natuurlijk! )
jij mag volgende ronde met clomid beginnen spannend.. btw ik zag dat jou lf echt heeel lang was.. is morgen dan wel je NOD? :S iig zolang je niet zwanger bent hopelijk snel rood.. zodat je daarmee kan beginnen...
@yuna; hoezo lang? mijn lf is gewoon normaal hoor.. alleen klopt m,n ovu test niet met m,n eisprong.. m,n ei is later als m,n ovu test aangeeft.. m,n lf is gewoon 13 dagen en dag 14 word ik ongi