@yuna: ja klopt.. ff zegt wel meer rare dingen hahahahahaa... ik kan ook bijna nooit m,n ei vinden helaas..
@yuna: tjahh... ben alvast aan het verzinnen welke testen het dan gaan worden... testpoint was bij mij vals posi... cb+ test idem... kv/trekp ook.. en dan ..
@yuna: met die dipsticks van zw&kids heeft manlief hier een 2e streepje gepiest hahahaha... jaloers dat ik was dat hij wel 2 strepen had
OMG! dan gewoon geen zwangerschapstest maar een bloedtest! hahahaha Wanneer zou je volgende NOD zijn dan?
morgen is m,n nod... manlief stelde al voor om te kijken of we geen bloedtest zooi voor thuis konden krijgen laatste keer bij de gyn hahahaha... dat mens zat me toch stom te kijken
@saja: ja he hahaha zou dat een uitkomst zijn... net zoiets als een bloedsuikertest.. maar dan net ff anders
Moet volgende week op gesprek komen op mn werk.. Heb een client die nogal moeilijk is ( staat ze ook op werk om bekend ) Maar tegen mij was ze heel lief en vriendelijk. Alleen praatte ze een beetje veel en je kon dr onderbreken maar dat werkte niet. Ze heeft nooit geklaagd dat ik iets niet goed deed en afgelopen vrijdag ging ze raar lopen doen. Ik maakte de douche niet goed schoon en de wc ook niet. De keuken zoog ik niet goed bla bla bla. Terwijl ik de keuken op handen en knieen met een speciaal opzet stuk zuig en daarna nog een x met gewone zuigmond. Toen werd ik gebeld dat er bij S.andro waterpokken heerste en ze dat hoorde raakte ze in paniek. Dus ik nog uitleggen dat waterpokken besmettelijk zijn voor je bultjes ziet en de eerste week als de bultjes er zijn. S.andro heeft nog niks. Nou toen zei ze dat ik hem maar met handschoenen aan moest raken of op moest tillen. Dus ik gewoon gezegd dat ik dat niet doe bij mn eigen kind. En nu had ze dus mn werk gebeld dat ik niet meer hoefde te komen en blijkbaar heeft ze nog wat dingen gezegd want dat wilde ze allemaal niet door de telefoon doen.. Stom mens:x:x
Jah joh dus ben echt benieuwd wat ze heeft gezegd.. Maar ga echt alles opschrijven wat ze tegen mij gezegd heeft en hoe ze doet.. Stom mens..
zo'n testje had ik toch ook met de kv 2 voor 5.. en toen was ik wel zwanger.. En dat was een maand geleden... Nu durf ik in deze ronde bijna niet meer met de kv te testen!
Ik hoop dat het voor iedereen gewoon betekend dat ze zwanger zijn.. maar hier iig niet Saja wat een piepwijf..
@ Saja... zo'n client heb ik nu ook.... ik mag dan nog wel komen bij der maar ik denk dat ik er zelf aan de kant ga schuiven als t donderdag nog zo irri gaat met er... Echt zo irri...